Feli Trouwens!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:56 schreef NorthernStar het volgende:
lol
[..]
Ah, ik snap.
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef ZigoSOS het volgende:
214776 FOK!2 DaDaan_1k4b 170 minutes 15 Fell from a two story building while on a hitman mission
quote:Are you sure you want to give the factions Morphine Item to DaDaan_1k4b?
Alstu!quote:You gave the factions Morphine Item to DaDaan_1k4b
quote:You found a wallet with $3,572 in while walking around the city!
quote:Name: Bomb Threat Users joined: 8 Hours left: 0 Join crime: Join
Users that have joined this crime Level
RCHY 11
Paxlie 19
Lyssa 15
-NmeLineZ- 14
Tecnix 14
gr8w8 19
syphernl 14
Ceased2Be 10
Ja die is van mij. Die was ik verloren!quote:
Bunnies geven niet opquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja die is van mij. Die was ik verloren!
[afbeelding]
Hmmm had ik geregeld dat de Templar Archives (factie waar ik lid van ben) bescherming krijgt van de F.F.A.C. () heeft onze factieleider zich net overgegeven aan de eerste de beste bully die wat geld komt afpersen. Ik niet snap.
Wij hebben Flawless. Wij laten betalenquote:
Wie heeft FIawless?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wij hebben Flawless. Wij laten betalen![]()
![]()
Zou Flawless ook andere fok!kers willen helpen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wij hebben Flawless. Wij laten betalen![]()
![]()
Lolz, dat gaat dan helemaal goed komenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zou Flawless ook andere fok!kers willen helpen?
Nou ja onze factie heeft nu toch al surrender aangeboden. Nog niet geaccepteerd trouwens.
Ik heb even wat op dat forum gelezen. Dat afbranden van de rehab is wel humor. Een stuk of 150 gebruikers kunnen sindsdien niet meer trainen. Ze gebruikten continue drugs om snel hoge stats te krijgen, en nu komen ze de gym helemaal niet meer in. Moeten ze eerst afkicken.
Een nieuwe rehab kost 3,5 miljard. Al die junkies die niet kunnen trainen lopen al dagen steen en been te klagen want het geld zal van hen moeten komen. Sommigen hebben de staff gedreigd dat ze nu alle kleine facties een voor een gaan uitmoorden, net zolang dat er weer een rehab komt. Helpt niks natuurlijk.
Dat wordt eilanden, kastelen en paleizen verkopen en weer terug in de shack.![]()
Ik heb vroeger wel gehuild om Bambi, telt dat ook?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef FIawless het volgende:
Tuurlijk, ik help iedereen!
die in Bambi's zit..
had jij je geld uit fok1 nu al?quote:
Hmm.. even kijken, een tanktop. twee mp3 spelers, 3,5k.. eugh..quote:
stuur me even ingame een berichtje met hoeveel je nog krijgt, regel ik het morgenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:27 schreef FIawless het volgende:
Nee, nog steeds niet
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef FIawless het volgende:
Tuurlijk, ik help iedereen!
die in Bambi's zit..
Nicequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:18 schreef Moron het volgende:
Congratulations! You upgraded your level to 14!
quote:Name: Bomb Threat Users joined: 7 Hours left: 1 Join crime: Join
Users that have joined this crime Level
Tecnix 14
bustmefor1k 20
Paxlie 19
Ceased2Be 10
gr8w8 19
-NmeLineZ- 14
RCHY 11
Allemaal lvl 20+quote:03/06/06 6:49:09 PM Undisputed declared war on your Faction.
Zo.. een paar level 28jes erbij joh.. wat maakt het uitquote:Op zondag 4 juni 2006 02:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
FOK! Bunnies @ war
[..]
Allemaal lvl 20+Bambi
Misschien kan je even met ze praten, anders heb je binnenkort een application erbij
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hmm.. even kijken, een tanktop. twee mp3 spelers, 3,5k.. eugh..
*naar de markt gaat om nog wat medipacks in te slaan.![]()
---
http://www.torncity.com/profiles.php?XID=277574
kijk eens naar het gender
Lolz, zal wel door admins aangepast zijn.quote:In federal jail for 95 days
multi accounts/hacking/auction abuse
Huh?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:02 schreef TheThirdMark het volgende:
Pfft nu zit er 1tje al een week of 3 te janken dat hij Fok2 wil verkopen, maar op de een of andere manier komt daar maar weinig van.
Is er nu al meer over bekend of hoe zit dat? (afspraken via MSN zijn moeilijk te maken schijnbaar)
Ja dat viel me ook al op, even snel bij de warlist kijken en ik kwam er al snel achter dat we niet de enige zijn waarmee ze in war zijn.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:02 schreef Treadstone het volgende:
Eerst maar ff afwachten of ze daadwerkelijk van plan zijn aan te vallen, voorzover ik weet zijn we de zoveelste faction waarmee ze in war zijn
De weken gaan bij jou dan wel erg snel, stuk sneller dan bij de rest.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:02 schreef TheThirdMark het volgende:
Pfft nu zit er 1tje al een week of 3 te janken dat hij Fok2 wil verkopen, maar op de een of andere manier komt daar maar weinig van.
Is er nu al meer over bekend of hoe zit dat? (afspraken via MSN zijn moeilijk te maken schijnbaar)
quote:EvilBastard[107710]
New!
2006-06-03
6:49:31 PM We have declared on you to use you as chain objects. We will chain your respect down to 0
and you will loose your faction. The great Undisputed war machine is ready to kill you!!
But since we are nice people we are giving you a chanse to keep your faction by paying us a
surrender fee of 2 000 000. So you have to decide what you want to do.
Have a nice day
Danku, was er al een tijdje, maar nooit de moeite genomen echt actief mee te posten haha.quote:En welkom op FOK! zo te zien
Als ik zo kijken naar het aantal dagen dat ze oud zijn dan heb ik wel het idee dat ze jou niet kunnen hebben, ik gok dat jij wel wat meer getraind hebtquote:Op zondag 4 juni 2006 13:30 schreef Treadstone het volgende:
[..]
Danku, was er al een tijdje, maar nooit de moeite genomen echt actief mee te posten haha.
En:
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Secret Service SyndicateX [ 359 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus GFA-Ministry of Mayhem [ 267 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Yakuza-The Pride [ 625 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Yakuza - A new dusk [ 428 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Yakuza - The Crimson Brigade [ 2565 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus White Eagle [ 2154 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Black Hole Sun [ 201 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Kingdom Of Gondor [ 246 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Norwegian Street Vikings [ 203 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Treehuggers [ 931 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Secret Service Elite [ 2000 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus FOK Bunnies [ 449 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Pez Lila [ 364 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Red Dragons [ 201 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Storm Front [ 135 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus La Familia Bonanno [ 256 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Souls Of Sins [ 380 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus SPECTRE Covert [ 631 respect ]
Undisputed [ 2417 respect ] Versus Roadside Crewe [ 355 respect ]
Denk dat we ons niet echt zorgen hoeven te maken, aangezien ze maar met zn 7en zijn. Ze verwachten dat we tegen ze opkijken door hun hoge levels en uit voorzorg die 2 mil maar betalen. Zoveel stellen ze ook niet voor, zal wel loslopen. Kzal binnekort wel ff wat spywerk verrichten op ze
Feliquote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef Sautor het volgende:
Congratulations! You upgraded your level to 15!
Je logt een tijdje niet in en toch level 15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |