Hallucinaties.quote:
Ik lagten mij enen paap.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
Hoe was het bowlen?
O?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:56 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
[..]
Ik lagten mij enen paap.
Wel zwaaien.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:57 schreef Chowi het volgende:
Kut. Visite.
Ik kan het niet opbrengen.quote:
Doe me verdulle toch niet altijd ná.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:06 schreef Chowi het volgende:
Ik mis ehqo.
M kan soms zo vervelend zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:07 schreef Chowi het volgende:
Sjee, sorry dat ik je citeerde.
Retorica.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
Hoe dom denk je dat ik ben?
Wat heeft iedereen toch met dat kutnummerquote:Op zondag 28 mei 2006 12:13 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
Cigarettes and Chocolate Milk.
ik ookquote:Op zondag 28 mei 2006 13:25 schreef Chowi het volgende:
Ik mis Drabbel_.
Dan maar handkarren.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ook![]()
Die zit hier heeeel wat kilometers vandaan![]()
Of geheelonthoud.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het moet maarof een vliegticket kopen
![]()
Alsof ze dat zelf niet weet.quote:
Dat topic zag ik ook net ja.quote:
Nu verpest je mijn kans om flauwe opmerkingen te makenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat topic zag ik ook net ja.Nee, om onverklaarbare reden is m'n keel helemaal dik
en ik kan bijna niet slikken..
Neenee, geen vriendje dus niemand zal het jammer vinden.
Toch levensgevaarlijk, die pinpassen. Ze zouden er moeten maken die verteerbaar zijn, of oplossen in vochtige omstandigheden, of zo.quote:
In accuzuur lossen ze opquote:Op zondag 28 mei 2006 13:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toch levensgevaarlijk, die pinpassen. Ze zouden er moeten maken die verteerbaar zijn, of oplossen in vochtige omstandigheden, of zo.
In nederland, dan ben je telkens je pinpas kwijt.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
of oplossen in vochtige omstandigheden, of zo.
In wel meer zuren lossen ze op.quote:
Ja, wat heb je daar nou aan als je er een hebt ingeslikt?quote:
Accuzuur drinken.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, wat heb je daar nou aan als je er een hebt ingeslikt?
Alsof je accuzuur niet kan doorslikkenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, wat heb je daar nou aan als je er een hebt ingeslikt?
Ieh.quote:
Hehehe.. ik doe m'n best.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu verpest je mijn kans om flauwe opmerkingen te maken![]()
Heb je het weleens op?quote:
Enne, oh ja, foto's..quote:Op zondag 28 mei 2006 13:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsof je accuzuur niet kan doorslikken![]()
Maak je zin eens af.quote:
Accuzuur.quote:
Tsss.quote:
HASJ!quote:
Die heb ik een tijd niet meer op, die zijn puick. Laat je wel wat over voor je collega's?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:58 schreef Janetje het volgende:
Koetjesrepen als ontbijt.
Barbaar!quote:
Voor hen haal ik wel een nieuw pakjequote:Op zondag 28 mei 2006 14:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die heb ik een tijd niet meer op, die zijn puick. Laat je wel wat over voor je collega's?.
quote:
Jup..quote:
ja pff nou ja vooruit dan maarquote:Op zondag 28 mei 2006 14:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voor hen haal ik wel een nieuw pakje![]()
[..]
Nou ja!
Dat lieg je he?Zeg me dat je liegt...
[..]
Jup..
Je bent zo ondergewaardeerd als kind dat je nooit koetjesrepen gehad hebt?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja pff nou ja vooruit dan maar
"ik lieg"
omdat het moest![]()
Ik kreeg altijd van die rozijntjes in zo'n doosjequote:Op zondag 28 mei 2006 14:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent zo ondergewaardeerd als kind dat je nooit koetjesrepen gehad hebt?![]()
Ook puick.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd van die rozijntjes in zo'n doosje![]()
Rozijntjesquote:Op zondag 28 mei 2006 14:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd van die rozijntjes in zo'n doosje![]()
Met zo'n glimlach op het doosje.quote:
Geen idee.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:23 schreef Dribbel_ het volgende:
en nu ?
Hoi.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Wakker.
Hey, Chowi.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
Hey, pc-fr34k?
Nee, chilli con carne.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
HASJ.
he bahquote:
Vuile ketter!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Douchen en dan werken.
en ik danquote:Op zondag 28 mei 2006 16:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah, dat is de 'jullie' waar ik stiekem op doelde.
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah, dat is de 'jullie' waar ik stiekem op doelde.
quote:
Mwah...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeweet
toch
dat
jij
altijd
gewenst
bent
?
Jij ook hoiquote:Op zondag 28 mei 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
Tssk.
Maar ondertussen kunnen we wel lief doenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm. Je hebt stiekem een punt. Ach ja. Shit happens.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar ondertussen kunnen we wel lief doen
hij zit in de rechterquote:Op zondag 28 mei 2006 17:10 schreef mvdlubbe het volgende:
Goedemiddag, ik ben van de balletje-balletje dienst.
Mag ik een bal van je?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:10 schreef mvdlubbe het volgende:
Goedemiddag, ik ben van de balletje-balletje dienst.
Gefeliciteerd, u heeft drieentwintigduizend euro gewonnen.quote:
Jij hebt me een piano en gitaar beloofd voor als je rijk was.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Lucky me
of/of niet beide hequote:Op zondag 28 mei 2006 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt me een piano en gitaar beloofd voor als je rijk was.
Als je eerst leert spelenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm. Doe dan maar piano. Die zijn meestal duurder.
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
de toilet!
Ik verbeterde mijzelf! Niet van dat voorbarige!quote:
Hai.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:33 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Daar heb ik toch een piano voor nodig?quote:
Als ik volgende week m'n gitaar heb gehaald ben ik blut, dus sorryquote:Op zondag 28 mei 2006 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hai.
[..]
Daar heb ik toch een piano voor nodig?
Je gaat er wel foto's van maken hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik volgende week m'n gitaar heb gehaald ben ik blut, dus sorry
Mja misschien enzoquote:Op zondag 28 mei 2006 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je gaat er wel foto's van maken hoor.
Heeft'ie tieten?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Je gaat er wel foto's van maken hoor.
Jan schijnt het nogal opwindend te vinden, laat hem tochquote:Op zondag 28 mei 2006 18:28 schreef mvdlubbe het volgende:
Een gitaar met drie tieten...
Ik vind het ook wel iets hebben.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jan schijnt het nogal opwindend te vinden, laat hem toch![]()
These are just a couple of my cravings!quote:Op zondag 28 mei 2006 18:21 schreef mvdlubbe het volgende:
Cigarettes and Chocolate Milk.
Het is best mooi.quote:
Chow bella!quote:Op zondag 28 mei 2006 19:15 schreef Chowi het volgende:
Jeetje!
quote:
En hij draagt mijn naaaaaaam..quote:
quote:
Ik mis de J. nog.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
chow-chow.cc
Ik vind dat dat hondje de BeF-mascotte moet zijn.
Ja hondjes zijn tofjesquote:Op zondag 28 mei 2006 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
chow-chow.cc
Ik vind dat dat hondje de BeF-mascotte moet zijn.
quote:
Yo niggahquote:Op zondag 28 mei 2006 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
heeft chowi gemaakt![]()
lief heeeeee![]()
Maar hijs zo lief...quote:
Een Labrador.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:25 schreef Janetje het volgende:
Ik denk dat ik maar een hond neem.
Zo'n trouwe.
Ola.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:25 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Uhuh!quote:
jogyquote:
En als je een pot pindakaas erbij koopt heb je nooit meer een vriendje nodig.quote:
Hihi.quote:Oh ja: c_c vindt je schattig.
Weet ik niet, weinig vermoed ik.quote:
Ey! Jij ook!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uhuh!
Gewoon een toffe.
Oh ja: c_c vindt je schattig.
Wat denk je slecht over dit hoog aangeschreven clubje fanatiekelingenquote:
Eigenlijk wil ik er zo een:quote:Op zondag 28 mei 2006 20:30 schreef jogy het volgende:
[..]
En als je een pot pindakaas erbij koopt heb je nooit meer een vriendje nodig.
[..]
quote:
quote:Hihi.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie gaan vechten erom
Jij wil gewoon zo'n beest die je voor je slee kan spannen als je geen zin hebt om door de sneeuw te lopenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik er zo een:
[afbeelding]
[..]
[..]
Is dat een Husky of een Malamute?quote:
Huskyquote:
Vraag jij dat ene aan hem?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[..]
quote:
Mooie honden. Hebben alleen erg veel beweging nodig...quote:
I know..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooie honden. Hebben alleen erg veel beweging nodig...
Doe nouhouquote:Op zondag 28 mei 2006 20:35 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik weet niet of ik dat durf..
Misschien wordt hij wel boos op me...
Wat kijkt ie boos.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je een hond hebt, moet je er idd voor thuis zijn, zo'n beest kan niet de hele dag alleen blijven. Daarom heb ik een katquote:Op zondag 28 mei 2006 20:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
I know..
Ik zou er graag een willen.. maar dat zie ik nog wel eens als ik een baan heb en echt op mezelf woon.
Als ik vanaf thuis zou werken zou het geen probleem zijn.
Dat doen ze geloof ik altijd..quote:
Ik zou geen kat willen..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je een hond hebt, moet je er idd voor thuis zijn, zo'n beest kan niet de hele dag alleen blijven. Daarom heb ik een kat.
Heb je een tweelingbroer?quote:
Ik was ook meer een hondenfan, totquote:
Weet je het héél zeker?quote:
100% zeker weet men het nooit natuurlijk, maar mijn ouders zouden dan wel heel erg goed zijn in het verbergen van zo'n feit. Ik ben er zeker van ja.quote:
Kut..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
100% zeker weet men het nooit natuurlijk, maar mijn ouders zouden dan wel heel erg goed zijn in het verbergen van zo'n feit. Ik ben er zeker van ja.
Ik zoeen stok naar die kat gooien hehehehe, die kat zo van MIAUW!!!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Een kat is saai daar kan je geen ballen naar gooien enzo en stokken, nouja het kan wel maar ze komen niet terug, of je moet zo hard gooien dat ze op dat beest terugstuiteren![]()
Daar gaat het al fout.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef Misstique het volgende:
jogy, als je het een beetje slim speelt, kun je een mini-harem hier uitslepen.
Omfg had m'n huisgenoot die bleef bij iemand slapen, huisgenootje vond het een leuk idee om de kat richting hem te gooien om hem te laten schrikken toen hij sliep. Dat had ze beter niet kunnen doen, tijdens de vlucht van de kat richting huisgenootje wordt dat beest gek. MIEAAUAWWWW en zet beide pootjes in gezicht van huisgenootjequote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zoeen stok naar die kat gooien hehehehe, die kat zo van MIAUW!!!![]()
en opeens springt ie naar mij
hij zet zijn nagels in mij
KUT BEEST
![]()
Ik verveel me![]()
Juist. En voetballen met een ping-pong bal is ze ook aan te leren.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef jogy het volgende:
Trouwens, een vriend van me heeft zijn kat geleerd om propjes terug te brengen, dus het kán wel.
mijn verhaal was fictief.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omfg had m'n huisgenoot die bleef bij iemand slapen, huisgenootje vond het een leuk idee om de kat richting hem te gooien om hem te laten schrikken toen hij sliep. Dat had ze beter niet kunnen doen, tijdens de vlucht van de kat richting huisgenootje wordt dat beest gek. MIEAAUAWWWW en zet beide pootjes in gezicht van huisgenootje2 gigantische krassen op z'n bek
![]()
![]()
![]()
Het begin is er, je hoeft em alleen in te koppen.quote:
Ehm. Tsja. Één versie moet voldoende zijn toch? Als we eerlijk doen?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kut..![]()
Nou c_c.. hoe moeten we het nu doen dan?
Oh, niets boeiendsquote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef jogy het volgende:
Wat voor een gesprek was het in godensnaam?
Oh ik word gedumpt ?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ehm. Tsja. Één versie moet voldoende zijn toch? Als we eerlijk doen?
[..]
Oh, niets boeiends.
Mjah... eerlijk zijn..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ehm. Tsja. Één versie moet voldoende zijn toch? Als we eerlijk doen?
Hmz, maar voor sommige zaken ben ik bereid om spontaan MPS te ontwikkelen.quote:
Zou hij dat aankunnen denk je?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah... eerlijk zijn..
Beetje tactisch verdelen..
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah... eerlijk zijn..
Beetje tactisch verdelen..
Idee.quote:
Ik zie het alweer gebeuren. Mijn fantasie slaat weer op hol en ik bedenk me dat jullie het over sex hebben en zeg, of type, volmondig 'JA' en dan blijkt het om chemische castratie te gaanquote:
Mwah..quote:
Hoewel wij twee, cc en ik, beiden toch wel overduidelijk gezegend zijn met een uiterst levendige fantasie, is voor waar wij aan dachten weinig van het eerdergenoemde nodig hoor...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie het alweer gebeuren. Mijn fantasie slaat weer op hol en ik bedenk me dat jullie het over sex hebben en zeg, of type, volmondig 'JA' en dan blijkt het om chemische castratie te gaan.
Ok, dan kan je het altijd vragen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoewel wij twee, cc en ik, beiden toch wel overduidelijk gezegend zijn met een uiterst levendige fantasie, is voor waar wij aan dachten weinig van het eerdergenoemde nodig hoor...
En castratie praten we nog even niet over.
Ach, als jij dat erbij wil..quote:
Nou ja..quote:
Ik kan het wel begrijpen hoor, hoe meer jogy's op deze aardbol hoe beter.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja..
Onze eerste vraag was of je een tweelingbroer had..
Maar ja.. nu moeten we even bijkomen van de teleurstelling..
En Lits?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, als jij dat erbij wil..
Wie ben ik?
Hey, als ze functies hebben die jij kan gebruiken...quote:
Twee was genoeg geweest hoor...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen hoor, hoe meer jogy's op deze aardbol hoe beter.
Vraag maar aan die hippie met die fantasietjes over castratie.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk over?
Daar ben ik het niet mee eens. Ik zal er zeker nooit achter komen wát het nou was waar je twee jogy's voor nodig had?quote:
Goeie vraag.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk over?
Hoe lang ben je?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik zal er zeker nooit achter komen wát het nou was waar je twee jogy's voor nodig had?
Wat hou ik toch van je c_c..quote:
Mooi.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef jogy het volgende:
Rond de 1.90, hoezo.
Ehm, redelijk neutraal. Zolang ik geen BH van kant hoef aan te trekken is het ok, vooralsnog.quote:
Mooi. Dus crossdressing is niet jouw ding? *wegstreeptquote:Op zondag 28 mei 2006 21:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm, redelijk neutraal. Zolang ik geen BH van kant hoef aan te trekken is het ok, vooralsnog.
Bespaar je de moeite, je vindt het niet terug.quote:
Hmm..quote:Op zondag 28 mei 2006 21:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm, redelijk neutraal. Zolang ik geen BH van kant hoef aan te trekken is het ok, vooralsnog.
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi. Dus crossdressing is niet jouw ding? *wegstreept
Nee, maar ik heb wel een keer bubbeltjeswijn van iemand afgelikt. En zij van mij. Geeft aanzienlijk minder zooi.quote:Heb je je wel eens besmeerd met chocolademousse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |