Appeltje, schillenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:30 schreef DarkShine het volgende:
Schumi weer een plekkie gewonnen, iedereen klaagt altijd over inhalen maar hij doet het wel op Monaco!
Nu het duel tussen 2 voormalig wereldkampioenen, MSC en Villeneuve...
Flikker toch op man... gun hem ook eens 1 overwinnening.. alonso komt ook altijd alles aan waaienquote:
Is dat erg of moet Alonso winnen en op die manier op een nog grotere voorsprong komen t.o.v. jou favo?quote:
Nja, het is nu toch al beslist.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat erg of moet Alonso winnen en op die manier op een nog grotere voorsprong komen t.o.v. jou favo?
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:35 schreef MonoSynth het volgende:
Ik wil het gevecht Schumi/Villeneuve wel zien eigenlijk
Er komen nog een boel races waar nog van alles kan gebeuren.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nja, het is nu toch al beslist.
En k heb een fucking hekel aan Mclaren/Kimi/Juan.
Ik ben dus niet de enige die zich eraan ergertquote:Op zondag 28 mei 2006 14:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kunne ze niet een soort regel maken, waarin iedereen verschillende kleuren heeft.. dit is niet mee te zien
Mja, ben je aan het juichen dat een Mclaren uitvalt, is het een Midlandquote:Op zondag 28 mei 2006 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zich eraan ergert![]()
Nou heeft zijn teamgenoot wel een ruimte pitstop moeten maken vanwege het wisselen van een vleugel...quote:Op zondag 28 mei 2006 14:38 schreef sanger het volgende:
Albers wel ruim voor de Sa's en teamgenoot
En Albers een stop en goquote:Op zondag 28 mei 2006 14:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nou heeft zijn teamgenoot wel een ruimte pitstop moeten maken vanwege het wisselen van een vleugel...
Alonso rijdt gewoon blokkerend met een wijventempoquote:Op zondag 28 mei 2006 14:42 schreef WithMe het volgende:
Webber is echt goed bezig.
Stop/go van 13 secondenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:42 schreef sanger het volgende:
[..]
En Albers een stop en go
En moet nog pitstop
Ik hoop nuquote:Op zondag 28 mei 2006 14:43 schreef Giem het volgende:
Alonso lekker stuk hahahaahahahahah nou wanneer flikkerd hij echt uit elkaar
Fernando 'de strijdvermijder' Alonso, die straks gewoon wint omdat Kimi en Webber ploffen.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Alonso rijdt gewoon blokkerend met een wijventempo![]()
Ja, Webber en Montoya komen rap dichterbij...quote:Op zondag 28 mei 2006 14:43 schreef DeeBee het volgende:
Alonso rijdt gewoon blokkerend met een wijventempo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |