Ik moest iets invullen op de site van CZ, tijdje geleden al gedaan, nog steeds niks ontvangen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
je weet dat je daarvoor moet bellen hey... als de eerste 50 op zijn![]()
De condooms zijn van DFYquote:Op zondag 28 mei 2006 17:18 schreef JoPiDo het volgende:
welk merk?
ik bied 5 euro excl. verzendkosten
ElisaBquote:Op zondag 28 mei 2006 14:11 schreef ElisaB het volgende:
Offtopic verwijderd.
Condoms zijn zinvol voor mensen die ze al mogen gebruiken. Word je zenuwachtig van het woord, of krijg je natte plekken als je erover leest, klik dit topic dan dicht; dan ben je er gewoon nog niet aan toe. Dat is niet erg, maar val daar een ander niet mee lastig.
Mooi, gaan we nu weer verder....
Ophalen kan in Tilburg of Roermond, wat mij betreft hebben we een deal, indien niet, laat het even weten, dan kan ik het met de bieder van 16 euro afhandelen.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:19 schreef Barcaconia het volgende:
¤17. ik kan het nogsteeds misschien ophalen.
Ben je vandaag in Tilburg? Ik kan het vandaag ophalen, Roermond is net een beetje ver weg. (Ik woon omgeving Eindhoven)quote:Op maandag 29 mei 2006 13:29 schreef desliz het volgende:
[..]
Ophalen kan in Tilburg of Roermond, wat mij betreft hebben we een deal, indien niet, laat het even weten, dan kan ik het met de bieder van 16 euro afhandelen.
1. Ik neem m'n vriendin liever zonder.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:39 schreef diep-in-de-war het volgende:
hoezo heb je ze niet meer nodig
Dit waren toch gewoon die normale maten? geen XS ofzo hequote:Op maandag 29 mei 2006 13:45 schreef desliz het volgende:
[..]
1. Ik neem m'n vriendin liever zonder.
2. Ik ga niet vreemd en zie mezelf voorlopig nog niet vrijgezel worden.
3. Ze zijn mij een paar maten te klein
Gewone maten ja, geen negermaten, ook geen chinezenmaten.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit waren toch gewoon die normale maten? geen XS ofzo he
2e hands? gebruiktquote:Op zondag 28 mei 2006 11:30 schreef desliz het volgende:
Ik heb een doosje van 50 condooms die ik van CZ gekregen heb dat me hier maar in de weg staat, dus misschien kan ik er iemand anders gelukkiger mee maken. Het zijn condooms met glijmiddel en geldig tot 02-2011.
De minimale prijs zijn de verzendkosten die ik op 1 a 2 euro schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |