quote:LOS ANGELES - Actrice Angelina Jolie is zaterdagavond Namibië bevallen van een dochter. Jolie en haar partner Brad Pitt hebben het meisje Shiloh Nouvel Jolie-Pitt genoemd, maakte de agent van de filmster Bradd Pitt in Los Angeles bekend. Volgens Cindy Guagenti zullen vooralsnog geen foto's worden vrijgegeven van het kind.
De bevalling had plaats in het Zuid-Afrikaanse land omdat het koppel wilde ontsnappen aan alle media-aandacht. De privacy van Pitt en Jolie werd in Namibië door hogerhand opgelegd. De politie arresteerde journalisten, nam film in beslag, legde een kordon rond het hotel waar het stel verbleef en schermde het strand af om de familie uit het zicht te houden.
Jolie heeft eerder twee kinderen geadopteerd. Zahara uit Ethiopië is een jaar oud en Maddox uit Cambodja is vier jaar. Pitt heeft zich voorgenomen de twee ook te adopteren
Iedereen vernoemt zn kind toch naar een nationaal militair park?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:10 schreef Copycat het volgende:
Shiloh ... er zal wel een andere betekenis voor zijn dan hetgeen Google meteen vindt: http://www.nps.gov/shil/
Nou, dat hád hij al gedaan en op zich vind ik dat best rap allemaal. Hij is nog geen jaar van Jennifer Aniston af.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:23 schreef Natalie het volgende:
Wat leuk, zeg
En super dat Brad ook Angelina's andere kinderen adopteert.
Yes, en om die reden zijn ze volgens mij ook uit elkaar gegaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, dat hád hij al gedaan en op zich vind ik dat best rap allemaal. Hij is nog geen jaar van Jennifer Aniston af.
Was Maddox niet geadopteerd toen Billy Bob nog in the picture was?
Ja of juist niet. Want mooi + mooi = toch meestal lelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 14:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal wel een mooi kindje worden. Mits ze de lippen van Angelina niet krijgt.
Ik wist niet eens dat de laatste manier van uitspreken bestaatquote:Op zondag 28 mei 2006 14:40 schreef milagro het volgende:
Ik neem aan dat het Shy-loh is qua uitspraak? Dan vind ik iig mooier als She-loh
nu ja, in het Engels is de eerste de enige logische, maar het is geen Engelse naamquote:Op zondag 28 mei 2006 14:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat de laatste manier van uitspreken bestaat
Inderdaad belachelijk. Natuurlijk hebben die mensen recht op hun privacy, maar om journalisten het land niet binnen te laten omdat zij zich ook in ergens in dat land bevinden is je reinste onzin.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het enige wat ik er belachelijk aan vind is dat journalisten schriftelijke toestemming moesten vragen om het land binnen te komen en een werkvergunning...
Zelfs voor het koninklijk huis worden zulke regels niet ingesteld...
Ik snap het ergens wel, dat kind kan er niks aan doen maar omdat haar ouders toevallig Angelina Jolie en Brad Pitt zijn, zit de pers ze op de nek.
Afijn: Brad en Angelina gefeliciteerd met hun dochter, en Maddox en Zahara met hun zusje.
haha ff me engels beter leren de volgende keerquote:Op zondag 28 mei 2006 20:42 schreef Augustina het volgende:
Dat is novelle, fiekster.![]()
Leuk voor Brad en Angelina!
Oh engels! Dan is het novel.quote:Op maandag 29 mei 2006 07:48 schreef fiekster het volgende:
[..]
haha ff me engels beter leren de volgende keer![]()
Het lijkt me eigenlijk best kut. Je hele leven sta je onder druk om mooi te wordenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:33 schreef fleur22 het volgende:
Toch apart om zúlke mooie ouders te hebben.Hi....![]()
of JLOquote:Op zondag 28 mei 2006 14:40 schreef milagro het volgende:
Ik neem aan dat het Shy-loh is qua uitspraak? Dan vind ik iig mooier als She-loh
Dat zegt niets, dat het mooie ouders zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:36 schreef Brightie het volgende:
Zal wel een beeldschone baby zijn denk ik...
Vind ik wel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zegt niets, dat het mooie ouders zijn.
Het zegt toch niet veel of het mooie ouders zijn, het ligt aan de genen die het kind heeft meegekregen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Brangelina overigens..Wie verzint dat toch, al die mixjes tussen namen van stelletjes..
Ik vind dat wel altijd opvallend, mooie kindjes hebben ook vaak mooie oudersquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Het zegt toch niet veel of het mooie ouders zijn, het ligt aan de genen die het kind heeft meegekregen.
En wie die combinaties van stelletjes verzint, dat doen de Amerikaanse media. Dat is bedoeld als een soort koosnaampje... Net als TomKat.
bron: http://www.digitalspy.co.uk/article/ds33186.htmlquote:Brad and Angelina sell baby pics
Thursday, May 18 2006, 12:06 BST - by Fiona Edwards
Brad Pitt and Angelina Jolie have already sold their as-yet-unborn baby's pictures for £2.6 million.
The couple reasoned that there would inevitably be a fight over who had the rights for the pictures, so instead of going through that they have preempted the battle and decided to donate the money to charity.
"They’ve signed a £2.6 million deal with a publication and the money will go to children’s charity UNICEF," a source said
"Angelina’s very private but they figured they might as well use the opportunity of one child being born to help a lot of others."
En wie die combinaties van stelletjes verzint, dat doen de Amerikaanse media. Dat is bedoeld als een soort koosnaampje... Net als TomKat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:33 schreef XiChico het volgende:
Waaom noemen ze het stel over Brangelina, klinkt als een orkaan. Ze heetten Angelina Jolie & Brad Pitt
alle baby's zijn lelijk... zelfs als ze van twee bloedmooie ouders komen...quote:Op maandag 29 mei 2006 11:36 schreef Brightie het volgende:
Zal wel een beeldschone baby zijn denk ik...
Benniferquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:36 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
En wie die combinaties van stelletjes verzint, dat doen de Amerikaanse media. Dat is bedoeld als een soort koosnaampje... Net als TomKat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |