Potverdomme, hij heeft z'n gereedschapskist verstopt in z'n broekquote:
Hehe. Ik woon op een paar honderd meter van het circuit... en om 10 uur vanochtend reden ze de eerste rondjes....quote:Op zondag 28 mei 2006 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze zijn hier in de straat de wielerwedstrijd aan het opbouwen. Alle auto's zijn weg en er worden nu hekken geplaatst.
Ik zit eerste rang.
En ik heb een hekel aan wielrennen [afbeelding].
Ik kan naar mijn werkquote:Op zondag 28 mei 2006 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zolang je niet over de Dordtselaan moet, voorzie ik geen problemen:
http://www.wprotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=54&Itemid=.
Ik hoef alleen maar mijn hoofd op te tillen als ik op de bank zit, om het te zienquote:Op zondag 28 mei 2006 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehe. Ik woon op een paar honderd meter van het circuit... en om 10 uur vanochtend reden ze de eerste rondjes....
Hiep hoiquote:Nevenactiviteiten
De gehele dag zullen op en rond de Dordtselaan nevenactiviteiten worden georganiseerd. Zo zijn er quads, een springkussen, een zweefmolen en een piratenschip voor de kinderen. Al deze activiteiten worden gratis aangeboden door WPR.
Natuurlijk kunnen de ouders ook een lekker biertje halen en lekker in de zon naar de wedstrijd kijken! Daarbij wordt er overal muziek gespeeld en is er bij La Cazuela een barbecue. Het belooft dus een fantastische dag te worden voor jong en oud!
Shit, daar heb je me... ik moet namelijk door duintoppen heen zien te kijken, en dat lukt niet natuurlijk!quote:Op zondag 28 mei 2006 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar mijn hoofd op te tillen als ik op de bank zit om het te zien.
Als je even 8 posts zou teruglezen, zou je het wetenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is er "daar" te doen?
En waar is "daar"?
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je even 8 posts zou teruglezen, zou je het weten.
Maar: dit.
Ik ben geen fan.quote:
* raam open zetquote:
En ik heb enkelglas, dus ik hoor 't nog steedsquote:
Ja, maar dan hoor ik 't hárderquote:Op zondag 28 mei 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan kan je net zo goed je raam toch openzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |