Dat is wel dom, wnat dan heeft ze toch zelf ook niks meer aan te tonen?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
Het is ook niet meer na te gaan, omdat Kaat die blog gewist heeft.
Nee... Ja, of ze heeft het opgeslagen ergens ofzo... Maar ik denk trouwens dat ze doelde op de posts op Fok! Vinger in gaatje enzo...quote:Op zondag 28 mei 2006 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wel dom, wnat dan heeft ze toch zelf ook niks meer aan te tonen?
Ze kan het ontkennen, maar het is gewoon waar.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee... Ja, of ze heeft het opgeslagen ergens ofzo... Maar ik denk trouwens dat ze doelde op de posts op Fok! Vinger in gaatje enzo...
Tja, ik vind dat nou niet echt laster... En op haar weblog stonden véél eerder berichten over 'die walgelijke mensen van Fok!'quote:Op zondag 28 mei 2006 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze kan het ontkennen, maar het is gewoon waar.
Hehequote:Op zondag 28 mei 2006 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het was wel vroeg toen je ging slapen, toch?
Nee, maar voel je vrij een rel te beginnenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:43 schreef Airelle het volgende:
Zitten jullie nou te rellen?
Bupawannabequote:Op zondag 28 mei 2006 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Onze lieve Kaatje
Klaagt over smaadje
Ze zegt; 'FOK! ik haat je.'
Kus voor lieve Kaatje.
Mag ik ja???quote:Op zondag 28 mei 2006 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar voel je vrij een rel te beginnen
http://kaatsjesss.web-log.nlquote:Op zondag 28 mei 2006 13:46 schreef DaMart het volgende:
Wat is de URL van die log? ik ben er nog niet geweest, dus ik zal ook wel niet geband zijn nog
Daar komt het op neer.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een gedoe om niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |