dat doe ik maar 1 keer per jaarquote:Op zondag 28 mei 2006 08:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, als gisteren dan kan ik het me wel voorstellen
Mag je wel opschieten, mei is bijna voorbijquote:Op zondag 28 mei 2006 08:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
weet ik nog niet
misschien naar de meimarkt in tilburg
ik geloof dat t tot 5 uur vanmiddag duurtquote:Op zondag 28 mei 2006 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mag je wel opschieten, mei is bijna voorbij
ooh, dat moet dan wel lukken.quote:Op zondag 28 mei 2006 08:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik geloof dat t tot 5 uur vanmiddag duurt
Ik las het en zag de foto's.quote:Op zondag 28 mei 2006 08:36 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Jag
Mijn huis staat nog, je kunt dus nog langskomen. De rest van de stad is beschadigd trouwens, dus de toerist uithangen kun je vergeten.
hij kan goed in de weg lopenquote:Op zondag 28 mei 2006 08:36 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Jag
Mijn huis staat nog, je kunt dus nog langskomen. De rest van de stad is beschadigd trouwens, dus de toerist uithangen kun je vergeten.
Net ten zuiden van waar ik zit is de schade veel groter. En 30 km naar het ZO is 80% tegen de vlakte gegaanquote:
Naja schade is schade. Gelukkig valt het bij jou mee. De heropbouw zal wel lang duren dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Net ten zuiden van waar ik zit is de schade veel groter. En 30 km naar het ZO is 80% tegen de vlakte gegaan![]()
ik had wat afgevallen dakpakken en een gebroken vaas, dus daar ben ik dan wel erg blij om.
jeps..quote:Op zondag 28 mei 2006 08:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Naja schade is schade. Gelukkig valt het bij jou mee. De heropbouw zal wel lang duren dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |