Ik vind Le Connaisseur ook vreselijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen. Maar ik heb er lekker gegeten.
Oh, en de Connaisseur (spelling?) is me ook bevallen. Behalve het gedeelte dat mijn pa er was flauwgevallen.
Vooral Coco kan ik aanraden. Het is eigenlijk een veredelde lunchroom, met afhaaloptie, maar lekker!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal het proberen te onthouden.
Je bent vergeten er iemand ín te doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef wonderer het volgende:
Zo, een tas is vol en weegt maar 16 kilo...
Volgens mij doe ik iets niet goed.
Oh! Stephen! Stom stom stom!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent vergeten er iemand ín te doen.
Is dat met veel rauwe vis? Qua japansheid?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vooral Coco kan ik aanraden. Het is eigenlijk een veredelde lunchroom, met afhaaloptie, maar lekker!
Neeheequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, met Stephen Fry erin, worden het wel wat kilootjes extra..
ben jij een lurker?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Treeswijckhoeve is ook zo heerlijk goedkoop ook.
In dat genre kan ik dan ook zeker de Luytervelde in Acht aanraden. Heeeeerlijk eten
.
En lunchen tussen zwangere vrouwen in de Mangiare op de Kleine Berg.
fabriekvoedselquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word zeker weer verfoeid als ik zeg dat ik bij de IKEA ook lekker kan eten.
in combinatie met homo's?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh, ik zie een combinatie van eten en Eindhoven. Dat interesseert me altijd.
Sinds wanneer speelt geld een rol als het op eten aankomt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Treeswijckhoeve is ook zo heerlijk goedkoop ook.
Ligt eraan op welk vlak.quote:
Mits aanwezig, nooitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt geld een rol als het op eten aankomt?.
Zweedse balletjes!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word zeker weer verfoeid als ik zeg dat ik bij de IKEA ook lekker kan eten.
Wat niet.quote:
Kom maar terug als je uit de kast bentquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk vlak..
Maar niet op het vlak waarop aanwezigheid in dit topic getoetst wordt. Dus ik zal me weer discreet verwijderen hiero.
Neh, keb proefondervindelijk vast gesteld dat dat gedeelte niet voor me weg gelegd is op iig sexueel vlak.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom maar terug als je uit de kast bent.
Grapje..... met een bodem van waarheid natuurlijk![]()
Hoeft niet. Gewoon leuk doen en nuttige annex grappige posts posten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk vlak..
Maar niet op het vlak waarop aanwezigheid in dit topic getoetst wordt. Dus ik zal me weer discreet verwijderen hiero.
Dat is meer dan de meesten kunnen zeggen. Openminded is goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neh, keb proefondervindelijk vast gesteld dat dat gedeelte niet voor me weg gelegd is op iig sexueel vlak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |