Babe, wat dacht je van weggaan uit Rdam?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:31 schreef Alicey het volgende:
Ooit in een grijs verleden was ik nog onschuldig. Ik wist niet waar Abraham de mosterd haalde en bij bloemetjes en bijtjes dacht ik aan flora en fauna. Inmiddels heb ik een verdorven ziel, en wacht mij waarschijnlijk de eeuwigheid van de hel.
Gelukkig lopen er op FOK! nog users als FuifDuif rond die zedigheid prediken. Ik begrijp dit allemaal echter onvoldoende. Wat moet ik nu doen om mijn zonden kwijt te raken, en weer onschuldig en rein te bekomen?
Red mij!
Lijkt me een goede.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:33 schreef ExtendedVersion het volgende:
[..]
Babe, wat dacht je van weggaan uit Rdam?
Dat werkt allemaal niet.. Mijn verdorven gedachten verdwijnen er niet door.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef Lin74 het volgende:
Weesgegroetjes schijnen het weer goed te doen, net als rozenkranzen.
Je kan ik mijn oude huis zittenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lijkt me een goede.![]()
Waar kan ik het beste heen gaan?
Waar ligt dat huis?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef ExtendedVersion het volgende:
[..]
Je kan ik mijn oude huis zitten![]()
Relatief gezien wel.. Maar aan de andere kant doet slecht voorbeeld ook volgen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef nokwanda het volgende:
Vooral veel naar mij luisteren en veel van mijn posts lezen. dan voel je je zo weer zo onschuldig als een pasgeboren lam
Iranquote:
Je hebt mij in je MSN, je hebt mij nog raar gegeven vroeger en ik ben niet naar je house warming pary geweest en nu weet je niet meer wie ik ben en waar ik woon?quote:
Misschien ligt het welquote:
Nee het staat nog steeds tussen de andere huizen.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:38 schreef ExtendedVersion het volgende:
[..]
Je hebt mij in je MSN, je hebt mij nog raar gegeven vroeger en ik ben niet naar je house warming pary geweest en nu weet je niet meer wie ik ben en waar ik woon?![]()
Schaam je..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:42 schreef Alicey het volgende:
[..]Spreek me eens aan in MSN? Misschien ken ik je niet onder deze naam ofzo.
Je weet nu wie het is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik schaam me al voor mijn gedachten, mijn schaamte kan ook teveel worden!
Zoiets heet: je dood schamen...RIPquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik schaam me al voor mijn gedachten, mijn schaamte kan ook teveel worden!
Voordeel is dan wel dat je dan waarschijnlijk naar de hemel mag en dus een engeltje wordt....weer helemaal zuiver.quote:
Kijk, dat klinkt tenminste makkelijk!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel dat je dan waarschijnlijk naar de hemel mag en dus een engeltje wordt....weer helemaal zuiver.![]()
Bidden; of biechten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:31 schreef Alicey het volgende:
Gelukkig lopen er op FOK! nog users als FuifDuif rond die zedigheid prediken. Ik begrijp dit allemaal echter onvoldoende. Wat moet ik nu doen om mijn zonden kwijt te raken, en weer onschuldig en rein te bekomen?
Red mij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |