jah.. maar mijn vriendin, vrienden, kennissen en buren zijn zover ze weten allemaal okay.. maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik er binnenkort wel achterkom dat er toch iemand overleden is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Idd, gaat het wel erg snel met de bevolking.
Hoe kom je nou op dat rare ideequote:
Ga je telefoonboekje af, dat lijkt me redelijk effectief voor zekerheid.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah.. maar mijn vriendin, vrienden, kennissen en buren zijn zover ze weten allemaal okay.. maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik er binnenkort wel achterkom dat er toch iemand overleden is.
gelukkig wel jaquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:08 schreef dolle_hond het volgende:
qu:
als je niet vertrekt, kom je (er)niet
Zelfkennis.quote:
erg moeilijk te bereiken, er zijn ook mensen waarvan ik slechts een naam en adres heb, geen nummer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:08 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ga je telefoonboekje af, dat lijkt me redelijk effectief voor zekerheid.
quote:
Momenteel niet. Of eigenlijk weer wel. Kutexamens.quote:
Gefeliciteerd.. Ben je nu gelukkiger dan vijf minuten geleden?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef kanaiken het volgende:
Ik had de fipo, ladiela.
die had ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef kanaiken het volgende:
Ik had de fipo, ladiela.
Mjah, dan wordt het lastig. Ik zou idd even nog niet juichen, maar je enkel zorgen maken is ook weer zo zinloos.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
erg moeilijk te bereiken, er zijn ook mensen waarvan ik slechts een naam en adres heb, geen nummer.
Klein beetjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.. Ben je nu gelukkiger dan vijf minuten geleden?
Jij had de nipo.quote:
En dan nog met zo'n topconsole.quote:
"telefoonketting"-idee?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
erg moeilijk te bereiken, er zijn ook mensen waarvan ik slechts een naam en adres heb, geen nummer.
hoi ik ben liefie_quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat wij elkaar kennen.
Aangenaam, Kanaiken.
Daar ben ik gelukkig om. Beetje uit de roulatie, dat wel. (roelatie? roulatie?)quote:
ik kijk mee!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoi ik ben liefie_
en qu op rtl 4
geweldige aflv. van las vegas!!
leuke muziekjes en outfitjes
roulatie denk ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Daar ben ik gelukkig om. Beetje uit de roulatie, dat wel. (roelatie? roulatie?)
Da's altijd zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |