OK, ik heb er dan ook totaal geen verstand van...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Nee Jeroen dat is een wereld van verschil. Leo Driessen en Theo Koomen waren briljant op de radio. Maar toen ze de kans kregen op TV was het bagger. Jack van gelder hoort ion dat rijtje en moet gewoon op de radio blijven. Op TV werkt dat niet.
Het scheelt meestal toch een paar seconden en dat is gruwelijk irritant. Je weet dan bijvoorbeeld al dat de spits een kans mist etc.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ja dat is soms kut maar langs de lijn en de NOS lopen wel synchroon.
idd daardoor doe ik het ook nooit, klopt gewoon niet met elkaar radio ende tvquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het scheelt meestal toch een paar seconden en dat is gruwelijk irritant. Je weet dan bijvoorbeeld al dat de spits een kans mist etc.
dat heb ik ook en je wordt automatisch nerveuzer daarvanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef Bruce117 het volgende:
Jack tijdens de goal van Bergkamp was uiteraard briljant en nog steeds goed voor kippevel.
Maar soms zit je te kijken met Jack als geluid en dan maakt hij het me toch spannend, terwijl er helemaal geen zak gebeurd.
Die hoorde ik gister nog op de radio, ik vond het nog bijna spannend ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:10 schreef Silenus het volgende:
Ned-Zwe penaltys
En die wil je toevallig ook nog delen met ons?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:10 schreef Silenus het volgende:
Ik heb echt een stuk of tien fragmenten van 'm.
Ned-Arg 2-1
Ned-Joego 1-0
Ajax-AC Milan 1-0
Milan-Roda 0-1
Ned-Joego 6-0
Ned-Zwe penaltys
Ned-Denemarken 3-0
Zou graag de 1-1 van Kluivert tegen Brazilie in 98 nog eens willen horen.
Nee hoor, dat fragment brengt mij ook iedere keer helemaal terug naar dat momentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn godIk zit met tranen in mijn ogen (niet van het lachen) als ik naar dat fragment van Jack van Gelder luister die helemaal los gaat bij die 2-1 van Bergkamp. Moet ik me nu schamen?
De radio gaat hier vanmiddag zeker weer aanquote:voetbal vanaf 15.00 uur LIVE
verslag van de wedstrijd
Servië Montenegro-Nederland
met commentaar van Jack van
Gelder en Bas Ticheler
Goeie tipquote:Op zondag 11 juni 2006 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De radio gaat hier vanmiddag zeker weer aanEven kijken met welke zender het geluid van de radio tegelijk loopt met het beeld. ARD en de BBC lopen namelijk beiden voor op NED2.
ARD/ZDF zendt Oranje helmaal niet uit. De Duitse RTL zendt deze wedstrijd uit.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De radio gaat hier vanmiddag zeker weer aanEven kijken met welke zender het geluid van de radio tegelijk loopt met het beeld. ARD en de BBC lopen namelijk beiden voor op NED2.
Zit hier op de kabel eindhovenquote:Op zondag 11 juni 2006 14:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Welke frequentie moet ik hebben voor straks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |