abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 mei 2006 @ 18:19:12 #101
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38307282
Dan zal het wel aan mij liggen . Het ziet er toch 100 keer mooier uit dan een GR:AW of een Oblivion?!
  zondag 28 mei 2006 @ 18:20:15 #102
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38307309
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef H.Flick het volgende:
Dan zal het wel aan mij liggen . Het ziet er toch 100 keer mooier uit dan een GR:AW of een Oblivion?!
Dit?

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 28 mei 2006 @ 18:20:41 #103
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38307319
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:20 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dit?

[afbeelding]
Ja, dat en die trailer.
pi_38307341
ziet er kewl uit beetje konijnen doodmeppen lijkt me cool
  zondag 28 mei 2006 @ 18:21:39 #105
70110 peristilius
High times
pi_38307358
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Nou ik heb vandaag NNN op de 360 gezien... dan vind ik dit toch een stuk mooier
Mja, NNN gaat ook wel iets verder, als ik zag hoeveel mannetjes daar wel niet in het scherm waren.



Maar als zoiets kan moet dit ook kunnen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 28 mei 2006 @ 18:21:48 #106
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38307362
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

$150 voor de VS en 150 euro voor Europa.

Zoals ik altijd heb gezegd. Let maar op.
Tering.... met zo'n prijs krijgen de andere consoles toch echt wel last. Maar aan de andere kant... de Wii is misschien meer voor erbij
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  zondag 28 mei 2006 @ 18:22:20 #107
70110 peristilius
High times
pi_38307375
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:20 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ja, dat en die trailer.
Link van trailer?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_38307376
trouwens een kerel van THQ heeft gezegd dat de Wii in november uitkomt. kan dat?
  zondag 28 mei 2006 @ 18:22:57 #109
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38307401
Wii is een totaal andere doelgroep dan PS3 en Xbox360. Het is veel meer een console voor erbij dan een console opzich. Dat bijt elkaar niet.
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:22 schreef peristilius het volgende:

[..]

Link van trailer?
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=425
  zondag 28 mei 2006 @ 18:23:15 #110
70110 peristilius
High times
pi_38307413
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:21 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Tering.... met zo'n prijs krijgen de andere consoles toch echt wel last. Maar aan de andere kant... de Wii is misschien meer voor erbij
Precies, ik denk niet dat Nintendo echt veel marktaandeel gaat stelen van Sony en MS.
Maar ik denk wel dat hun marktaandeel flink gaat groeien.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_38307417
Misschien dat het een nieuwe techniek gebruikt, een FMV achtergrond met daarvoor gewoon polygonen. Eigenlijk hetzelfde als RE remake maar dan met meer frames in de achtergrond zeg maar.
  zondag 28 mei 2006 @ 18:24:16 #112
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38307443
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Misschien dat het een nieuwe techniek gebruikt, een FMV achtergrond met daarvoor gewoon polygonen. Eigenlijk hetzelfde als RE remake maar dan met meer frames in de achtergrond zeg maar.
Dat is niet nieuw, dat had Final Fantasy VII ook al .
  zondag 28 mei 2006 @ 18:24:30 #113
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38307453
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:20 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ja, dat en die trailer.
Nu snap ik waarom Nintendo de Wii niet zo krachtig heeft gemaakt. Het heeft toch geen zin!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 28 mei 2006 @ 18:24:37 #114
70110 peristilius
High times
pi_38307457
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Misschien dat het een nieuwe techniek gebruikt, een FMV achtergrond met daarvoor gewoon polygonen. Eigenlijk hetzelfde als RE remake maar dan met meer frames in de achtergrond zeg maar.
Dat deden Final Fantasy games al in 1996.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 28 mei 2006 @ 18:26:03 #115
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38307500
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:24 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nu snap ik waarom Nintendo de Wii niet zo krachtig heeft gemaakt. Het heeft toch geen zin!
Als het wel kan gaan de PS3 en de Xbox 360 me nog aangenaam verrassen en zo niet ben ik ook tevreden. Ideaal .
  zondag 28 mei 2006 @ 18:34:21 #116
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_38307724
die screen die peri daar post is volgens mij echt wel aan gesleuteld hoor. en die konijntjes... ze zijn wel heel rond, en het zijn er wel erg veel. en ze zijn allemaal pluizig. volgens mij is zo'n scene zwaarder om te renderen dan je denkt.
pi_38307731
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:24 schreef peristilius het volgende:

[..]

Dat deden Final Fantasy games al in 1996.
Nope, dat waren stille achtergronden en die kleine stukjes dat FMV en polys samenkwamen waren slecht uitgevoerd en was er geen enkele interactie.

Ik heb het over FMV in de achtergrond waar je als poppetje niet bij kan komen. Is weldegelijk een andere opzet.

Ach, ik acht het helemaal niet uitgesloten als t gewoon ingame is. Drie maal de kracht van de Cube houdt dus eigenlijk in dat je 1 Cube gebruikt voor de achtergronden, 1 Cube voor de poppetjes en 1 Cube voor de voorgrond met de bediening enzo. En dan heb ik t nog niet over de nieuwe shaders enzo. Klinkt nogal simpel, maar waarom niet?
  zondag 28 mei 2006 @ 18:37:59 #118
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38307827
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef alex4allofyou het volgende:

Ach, ik acht het helemaal niet uitgesloten als t gewoon ingame is. Drie maal de kracht van de Cube houdt dus eigenlijk in dat je 1 Cube gebruikt voor de achtergronden, 1 Cube voor de poppetjes en 1 Cube voor de voorgrond met de bediening enzo. En dan heb ik t nog niet over de nieuwe shaders enzo. Klinkt nogal simpel, maar waarom niet?
Ik denk niet dat die redenatie juist is
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zondag 28 mei 2006 @ 18:43:09 #119
70110 peristilius
High times
pi_38307963
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Nope, dat waren stille achtergronden en die kleine stukjes dat FMV en polys samenkwamen waren slecht uitgevoerd en was er geen enkele interactie.
Ik bedoel natuurlijk niet de statische achtergronden, en wat was er slecht uitgewerkt aan die stukjes? Het waren gewoon modellen op FMV achtergronden, werkte prima. Er was inderdaad geen interactie, maar dat was op die manier ook onmogelijk.
quote:
Ik heb het over FMV in de achtergrond waar je als poppetje niet bij kan komen. Is weldegelijk een andere opzet.
Hmm ja, gewoon filmpjes draaien op de achtergrond, dat is volgens mij ook al vaker gedaan.
Dat betekent ook dat je het perspectief niet kunt veranderen, dat lijkt me wel een beetje lastig, je kan het dus alleen gebruiken als je er altijd vanaf dezelfde kant naar kijkt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_38307990
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:37 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die redenatie juist is
Maar aangezien we alleen die statement hebben kun je toch creatief zijn?

t Lijkt me weldegelijk mogelijk om met deze hardware hele mooie dingen te laten zien maar dan moet je er wel wat tijd in steken. Zelfs de N64 kon in mijn ogen een heel vette Mariokop toveren omdat alle resources daarin werden gestoken. En nu hebben we t over de Cube maa l drie.
pi_38308126
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:21 schreef peristilius het volgende:

[..]

Mja, NNN gaat ook wel iets verder, als ik zag hoeveel mannetjes daar wel niet in het scherm waren.

[afbeelding]

Maar als zoiets kan moet dit ook kunnen.
DAT is geen realtime! Of laat ik het zo zeggen, als je t speelt ziet het er niet ZO uit.
  zondag 28 mei 2006 @ 18:56:08 #122
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38308379
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:44 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Maar aangezien we alleen die statement hebben kun je toch creatief zijn?

t Lijkt me weldegelijk mogelijk om met deze hardware hele mooie dingen te laten zien maar dan moet je er wel wat tijd in steken. Zelfs de N64 kon in mijn ogen een heel vette Mariokop toveren omdat alle resources daarin werden gestoken. En nu hebben we t over de Cube maa l drie.
Ze zullen zeker wel mooie dingen uit die Wii kunnen halen. Maar die trailer van rayman kan de Wii echt niet real-time. Dat was zo pre-rendered als maar kan. Voor dat soort graphics in real-time, of iedergeval in de buurt daarvan, moet je toch echt bij de PS3 en XBOX360 zijn. Je kan niet zeggen van we hebben 3 maal de power van de Cube dus je kan 1/3 gebruiken voor achtergronden, 1/3 voor personages en 1/3 voor effecten. Hoe moet je die redenatie toepassen bij de Ps3, dat ding is de Ps2 maal 35...
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zondag 28 mei 2006 @ 19:03:16 #123
70110 peristilius
High times
pi_38308603
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:48 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

DAT is geen realtime! Of laat ik het zo zeggen, als je t speelt ziet het er niet ZO uit.
Zo wel
En zo
Het wordt gewoon mooi.

Die screen van Rayman is trouwens van veel lagere kwaliteit dan de trailer, het zou zelfs nog wel realtime kunnen zijn.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 28 mei 2006 @ 19:05:50 #124
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38308680
Even tussendoor voor de mensen die Matt's podcast hebben geluisterd:
quote:
"Julian Eggebrecht: Maybe without going into too much detail, we don?t think there is anything visually you could do on X-Box (or PS2) which can?t be done on GameCube. I have read theories on the net about Flipper not being able to do cube-mapped environment maps, fur shading, self-shadowing etc... That?s all plain wrong. Rogue does extensive self-shadowing and both cube-maps and fur shading are not anymore complicated to implement on GameCube than on X-Box. You might be doing it differently, but the results are the same.
Bron is neogaf topic.

Maar iig, hij suggereert dat de Wii dat niet kan. Sorry hoor, maar ik weiger te geloven dat Nintendo slechtere hardware in de Wii stopt dan in de GC
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 28 mei 2006 @ 19:24:48 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_38309274
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:03 schreef peristilius het volgende:
Zo wel
En zo
Het wordt gewoon mooi.
Gears of War wordt fucking spectacular, maar wel met weinig vergezichten en relatief weinig vijanden tegelijkertijd on screen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')