Dit?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef H.Flick het volgende:
Dan zal het wel aan mij liggen. Het ziet er toch 100 keer mooier uit dan een GR:AW of een Oblivion?!
Mja, NNN gaat ook wel iets verder, als ik zag hoeveel mannetjes daar wel niet in het scherm waren.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag NNN op de 360 gezien... dan vind ik dit toch een stuk mooier
Tering.... met zo'n prijs krijgen de andere consoles toch echt wel last. Maar aan de andere kant... de Wii is misschien meer voor erbijquote:Op zondag 28 mei 2006 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
$150 voor de VS en 150 euro voor Europa.
Zoals ik altijd heb gezegd. Let maar op.![]()
Link van trailer?quote:
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=425quote:
Precies, ik denk niet dat Nintendo echt veel marktaandeel gaat stelen van Sony en MS.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tering.... met zo'n prijs krijgen de andere consoles toch echt wel last. Maar aan de andere kant... de Wii is misschien meer voor erbij
Dat is niet nieuw, dat had Final Fantasy VII ook alquote:Op zondag 28 mei 2006 18:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Misschien dat het een nieuwe techniek gebruikt, een FMV achtergrond met daarvoor gewoon polygonen. Eigenlijk hetzelfde als RE remake maar dan met meer frames in de achtergrond zeg maar.
Nu snap ik waarom Nintendo de Wii niet zo krachtig heeft gemaakt. Het heeft toch geen zin!quote:
Dat deden Final Fantasy games al in 1996.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Misschien dat het een nieuwe techniek gebruikt, een FMV achtergrond met daarvoor gewoon polygonen. Eigenlijk hetzelfde als RE remake maar dan met meer frames in de achtergrond zeg maar.
Als het wel kan gaan de PS3 en de Xbox 360 me nog aangenaam verrassen en zo niet ben ik ook tevreden. Ideaalquote:Op zondag 28 mei 2006 18:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Nintendo de Wii niet zo krachtig heeft gemaakt. Het heeft toch geen zin!
Nope, dat waren stille achtergronden en die kleine stukjes dat FMV en polys samenkwamen waren slecht uitgevoerd en was er geen enkele interactie.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat deden Final Fantasy games al in 1996.
Ik denk niet dat die redenatie juist isquote:Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef alex4allofyou het volgende:
Ach, ik acht het helemaal niet uitgesloten als t gewoon ingame is. Drie maal de kracht van de Cube houdt dus eigenlijk in dat je 1 Cube gebruikt voor de achtergronden, 1 Cube voor de poppetjes en 1 Cube voor de voorgrond met de bediening enzo. En dan heb ik t nog niet over de nieuwe shaders enzo. Klinkt nogal simpel, maar waarom niet?
Ik bedoel natuurlijk niet de statische achtergronden, en wat was er slecht uitgewerkt aan die stukjes? Het waren gewoon modellen op FMV achtergronden, werkte prima. Er was inderdaad geen interactie, maar dat was op die manier ook onmogelijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nope, dat waren stille achtergronden en die kleine stukjes dat FMV en polys samenkwamen waren slecht uitgevoerd en was er geen enkele interactie.
Hmm ja, gewoon filmpjes draaien op de achtergrond, dat is volgens mij ook al vaker gedaan.quote:Ik heb het over FMV in de achtergrond waar je als poppetje niet bij kan komen. Is weldegelijk een andere opzet.
Maar aangezien we alleen die statement hebben kun je toch creatief zijn?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:37 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die redenatie juist is
DAT is geen realtime! Of laat ik het zo zeggen, als je t speelt ziet het er niet ZO uit.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mja, NNN gaat ook wel iets verder, als ik zag hoeveel mannetjes daar wel niet in het scherm waren.
[afbeelding]
Maar als zoiets kan moet dit ook kunnen.
Ze zullen zeker wel mooie dingen uit die Wii kunnen halen. Maar die trailer van rayman kan de Wii echt niet real-time. Dat was zo pre-rendered als maar kan. Voor dat soort graphics in real-time, of iedergeval in de buurt daarvan, moet je toch echt bij de PS3 en XBOX360 zijn. Je kan niet zeggen van we hebben 3 maal de power van de Cube dus je kan 1/3 gebruiken voor achtergronden, 1/3 voor personages en 1/3 voor effecten. Hoe moet je die redenatie toepassen bij de Ps3, dat ding is de Ps2 maal 35...quote:Op zondag 28 mei 2006 18:44 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar aangezien we alleen die statement hebben kun je toch creatief zijn?
t Lijkt me weldegelijk mogelijk om met deze hardware hele mooie dingen te laten zien maar dan moet je er wel wat tijd in steken. Zelfs de N64 kon in mijn ogen een heel vette Mariokop toveren omdat alle resources daarin werden gestoken. En nu hebben we t over de Cube maa l drie.
Zo welquote:Op zondag 28 mei 2006 18:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
DAT is geen realtime! Of laat ik het zo zeggen, als je t speelt ziet het er niet ZO uit.
Bron is neogaf topic.quote:"Julian Eggebrecht: Maybe without going into too much detail, we don?t think there is anything visually you could do on X-Box (or PS2) which can?t be done on GameCube. I have read theories on the net about Flipper not being able to do cube-mapped environment maps, fur shading, self-shadowing etc... That?s all plain wrong. Rogue does extensive self-shadowing and both cube-maps and fur shading are not anymore complicated to implement on GameCube than on X-Box. You might be doing it differently, but the results are the same.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |