Nee. Ik vind dit wel prima zo, kan je het topic tenminste snel terugvinden in de lijstquote:
Mooi vrouwelijk schoonquote:Op zondag 28 mei 2006 11:13 schreef EricG het volgende:
[..]
Even wat DD om je op te vrolijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan onder andere controle krijgen over grote beesten en daarmee dingen doen (zoals op een groot vogel ofzo vliegen).quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Platina het volgende:
Weet iemand wat de nieuwe Rayman inhoudt? Behalve het mollen van gestoorde knijnen dan?
ik geloof dat hier wel aardig wat info staat.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Platina het volgende:
Weet iemand wat de nieuwe Rayman inhoudt? Behalve het mollen van gestoorde knijnen dan?
Doh... ik dacht het is dezelfde persoon.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:43 schreef moomoo het volgende:
Platina: (vraag)
dikkedorus: (antwoord)
Ruzbeh: Hoezo vraag je het dan net.
![]()
Ingame is er niet superveel bekend, tot nu toe vind ik dat er te weinig duidelijke ingame beelden zijn van Rayman.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Platina het volgende:
Net zo plastic als Wii.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:13 schreef EricG het volgende:
Even wat DD om je op te vrolijken:
[afbeelding]
Gebaseerd op War of the Worldsquote:Op zondag 28 mei 2006 16:37 schreef Platina het volgende:
Ik vind die konijnen er maar ontieglijk vaag uitzien, het hele spel klinkt me vaag in de oren. Volgens mij schieten ze een beetje te ver door daarzo.
Al is dit: [afbeelding] wel een leuke screenie
$150 voor de VS en 150 euro voor Europa.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:40 schreef Tomasso het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=103193
Wii listed for 18000 yen in Japan
Neequote:Op zondag 28 mei 2006 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
$150 voor de VS en 150 euro voor Europa.
Zoals ik altijd heb gezegd. Let maar op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |