Haha, dit is echt geniaalquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
wat moet Kees doen om onbetaald goeie sex te krijgen
Ja, zouden ze al toe zijn aan het homo worden?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:27 schreef rayteon het volgende:
Volgens mij zijn McCarthy en FuiFuif gewoon één en dezelfde...of ze lijken zo op elkaar dat ze elkaar misschien kunnen helpen.![]()
Ik ben verdoemd!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
op dat gebied wel ja![]()
Maar ik heb een aantal van die topics mee zitten lurken en heb me uitermate goed vermaakt.
Dit topic is gewoon de slagroom op de taart
wheeheeeeik zei slagroom
Que ? vat 'm even niet !quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja, zouden ze al toe zijn aan het homo worden?![]()
wss tot de dood voor een van beide erop volgt gezien de trant van hun topicsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
in de zin dat ze elkaar dan zouden kunnen "helpen".
Of gewoon aan willekeurige vrouwen die je tegenkomt vragen of ze met je naar bed gaan. Er lopen figuren rond die dat doen, en gezien de verontwaardigde reactie die je krijgt wanneer je weigert ga ik er vanuit dat ze normaal gesproken succes boeken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:34 schreef NightH4wk het volgende:
Dosis GHB is goedkoper.
twee bloedende hoopjes vlees met een kloppende penis erinquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wss tot de dood voor een van beide erop volgt gezien de trant van hun topics
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of gewoon aan willekeurige vrouwen die je tegenkomt vragen of ze met je naar bed gaan. Er lopen figuren rond die dat doen, en gezien de verontwaardigde reactie die je krijgt wanneer je weigert ga ik er vanuit dat ze normaal gesproken succes boeken.
Bij mij worden ze dan vervolgens boos omdat ze natuurlijk wel gewoon van plan waren te betalen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]Bij mij druipen dat soort lui altijd heel zielig af. Niks verontwaardiging. Ik lach ze heel hard uit en verkondig luidruchtig de reden van mijn lachbui.
![]()
Could be..quote:Volgens mij zijn beide heren uit angst voor dergelijke reacties ook hier op fok zoek naar meer info ipv echt vrouwen aan te spreken.
Hoe dat zo?quote:Maar ik zou dan ook een slechte hoer zijn.
Mjah, zelfs als man ben je er niet vrihgewaard van. Tip voor de personen in kwestie: hang maar lang genoeg in het park rond, dan komen er vanzelf mensen vragen of je even zin hebtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]Bij mij druipen dat soort lui altijd heel zielig af. Niks verontwaardiging. Ik lach ze heel hard uit en verkondig luidruchtig de reden van mijn lachbui.
![]()
Volgens mij zijn beide heren uit angst voor dergelijke reacties ook hier op fok zoek naar meer info ipv echt vrouwen aan te spreken.
Maar ik zou dan ook een slechte hoer zijn.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij mij worden ze dan vervolgens boos omdat ze natuurlijk wel gewoon van plan waren te betalen.
quote:Hoe dat zo?
Mjah, en wat zeg je dan?quote:
Denk inderdaad niet dat een man daar dan zo blij mee is.quote:![]()
Waarom vraag je dat??? Je hebt me beter kunnen bekijken dan 99,9 % van de fokkers en je vraagt dat.
Nee maar serieus.... een man die naar de hoeren gaat wil niet uitgelachen worden. En ik ben wel heel erg bitch. En als er geen liefde bij zit ken ik geen enkele genade.
Hoe kunnen we er voor zorgen dat de jongens niet worden uigelachen als ze mogen neuken?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Waarom vraag je dat??? Je hebt me beter kunnen bekijken dan 99,9 % van de fokkers en je vraagt dat.
Nee maar serieus.... een man die naar de hoeren gaat wil niet uitgelachen worden. En ik ben wel heel erg bitch. En als er geen liefde bij zit ken ik geen enkele genade.
Juistquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef remlof het volgende:
Goed topic, die arme usertjes moeten eindelijk eens aan de daad!
Je mag aannemen dat ze de benodigde sociale vaardigheden wel hebben in die beroepsgroep.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hoe kunnen we er voor zorgen dat de jongens niet worden uigelachen als ze mogen neuken?
Moeten we de hoertjes eerst gaan ondervragen over hun sociale vaardigheden?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |