sterk puntquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
McCarthy moet het bovendien voor lief nemen dat is de vrije markt. Blijkbaar is hij niet aantrekkelijk genoeg.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef erwinrt het volgende:
Speciaal voor deze Actie een bankrekening 107238133 (Rabobank)
Daar is inderdaad ook nog te weinig over nagedacht. Maar och, after all is het gewoon leuk tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef MissBliss het volgende:
Maar zal een ontmaagding niet nóg meer vage topics veroorzaken? Stel dat 1 van de heren faalangst heeft, of na 1 seconde klaarkomt...
Misschien kan kan het neuken met een hoer ze er ook toe brengen voortaan geheel van sex af te zien. Dat is ook een oplossing.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef MissBliss het volgende:
Maar zal een ontmaagding niet nóg meer vage topics veroorzaken? Stel dat 1 van de heren faalangst heeft, of na 1 seconde klaarkomt...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
Aan de TT's te zien denk ik dat ze niet meer te redden zijn. McCarthy moet het bovendien voor lief nemen dat is de vrije markt. Blijkbaar is hij niet aantrekkelijk genoeg.
Een heel behoeftig heroine hoertje dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Misschien kan kan het neuken met een hoer ze er ook toe brengen voortaan geheel van sex af te zien. Dat is ook een oplossing.
Het schiet nog niet echt op zo![]()
we hebben nu twee euro voor ze, van mij![]()
dat heb ik dan even gemistquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:02 schreef Alicey het volgende:
McCarthy wilde zelf bovendien nog Kees helpen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nobel, PL.
En ik vertrouw hem. Ik heb alleen geen geld meer over, na mijn donatie aan hemzelf toen ie boodschappen moest doen.
Zondigen doet leven.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef Reya het volgende:
Sinds wanneer is een immorele, onzedelijke component van de materialistische maatschappij als een hoer besteed aan FuifDuif?![]()
hij heeft geen andere opties meer vrees ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef Reya het volgende:
Sinds wanneer is een immorele, onzedelijke component van de materialistische maatschappij als een hoer besteed aan FuifDuif?![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef FuifDuif het volgende:
Hoewel ik de goede bedoelingen van onze vriend Pony-Lover ten zeerste kan waarderen ( jongen), moet mij toch wel even van het hart dat ik het bijzonder onprettig vind om te zien hoe een dergelijke samengestelde opsomming van topics de zaken zo uit hun verband kunnen rukken. Het is niet zo vreemd dat men als gevolg hiervan mij als een idioot gaat beschouwen.
Trouwens, als een hoer te duur wordt ben ik ook wel te vangen voor de vriendin van één der gulle heren.
Jij bent ook altijd scherp he!quote:
op dat gebied wel jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd scherp he!Zelfs in de schuldige bui waar ik nu in verkeerd zag ik dat over het hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |