In dat geval: *comfort MaLo* Ik leef met je mee!quote:
Het is hier een beetje een rommeltje momenteel, omdat we de verhuizing voorbereiden. Vandaar dat het mis is gegaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:53 schreef optifree het volgende:
Ik zie regelmatig dat mensen onoplettend zijn....leren de mensen nooit uit dit soort dingen?
Najah, succes er mee, want het is wel kut.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Tja, het is de haarkleur hé...
quote:In dat geval: *comfort MaLo* Ik leef met je mee!
Hoe lang heeft het geduurd voordat jij het trauma verwerkt had?quote:
Wat moeten die nu weer met winterkleding?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:54 schreef RedFever007 het volgende:
Zijn de kindjes in Afrika ook een keer goed gekleed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:54 schreef nVincible het volgende:
milf!
Understatement van de dagquote:
Ik zou toch ff bellen. Dikke kans dat die kleding nog in de originele tas op een stapel ligt totdat iemand op het idee komt om het te sorteren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:58 schreef MaLo het volgende:
Ik heb ze in een container gegooid dus ik kan ze niet meer terughalen.
Bovendien heb ik ze al meer dan een week geleden weggebracht, ik kwam er alleen vandaag dus pas achter dat de verkeerde zak met kleding nog in de berging stond.
Bedankt voor het medeleven tot zover![]()
quote:
Ik ga maandag misschien wel een poging wagen. Nu eerst het verzamelpunt hier in de buurt opzoeken. Ik weet natuurlijk niet waar de inhoud van die containers precies naartoe gaat.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zou toch ff bellen. Dikke kans dat die kleding nog in de originele tas op een stapel ligt totdat iemand op het idee komt om het te sorteren.
Tuurlijk, er staat een nummer op de container, daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:01 schreef MissX het volgende:
Die containers worden inderdaad niet iedere week geleegd, dus misschien zit hij er nog wel gewoon in. Er staat meestal zo een nummer op, ik zou het gewoon ff bellen en de situatie uitleggen. Misschien heb je mazzel.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:03 schreef MaLo het volgende:
Ik ga maandag misschien wel een poging wagen.
Je verdriet verdrinken, je zal wel in diepe rouw zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef MaLo het volgende:
Ik ga nu eerst maar verder met wijn drinken.
Bedankt voor de tips, tipgevers!
Mooi dat het nog goed kan komenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tuurlijk, er staat een nummer op de container, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Morgen dus meteen even langs de container en het nummer opschrijven
.
Je kan het ook als een nobel streven zien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:07 schreef rena het volgende:
[..]
Je verdriet verdrinken, je zal wel in diepe rouw zijnDit is echt de grootste ramp die een vrouw kan overkomen denk ik.
![]()
Niet iedereen heeft geld om nieuwe kleding te kopen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan het ook als een nobel streven zien.
Dit stimuleert de economie enorm! Ik vind het eigenlijk wel een erg lief gebaar.
Neem je dat ik-probeer-er-een-WOW-topic-van-te-maken-gebrabbel niet te serieus opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:16 schreef rena het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft geld om nieuwe kleding te kopen.Of je moet gaan lenen, waardoor je enorm in de schulden raakt. En vervolgens een bijstands uitkering moet aanvragen. Dakloos raakt
![]()
Als je het wilt dan kan het.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:33 schreef veldmuis het volgende:
Waarom is dit niet een MILF-topic geworden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |