link doet t nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hier: [url=http://www.albinoblacksheep.com).swf/]om het af te leren[/url].
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:11 schreef -Dries- het volgende:
I'm sorry I'm late, my walk has become rather silly lately![]()
![]()
![]()
Is die al voorbij gekomen?
http://www.albinoblacksheep.com).swf/quote:Op zondag 25 juni 2006 00:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Reboot je PC dan maar eens. Hier werkt 't wel.
ahquote:Op zondag 25 juni 2006 00:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com).swf/
er klopt geen hout van die url
Ook een klassieker.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:38 schreef mien-moeke het volgende:
<---|| Check!
Ik had bijna bij een tweedehands winkel een priestersgewaad gekocht om bij de (vrome) ouders van mijn vriendin naar binnen te stormenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:00 schreef the_jasper het volgende:
the spanish inquisistion![]()
get the soft comfy chair!!
Neequote:Op maandag 26 juni 2006 21:12 schreef Radagast2005 het volgende:
Oh als ik een TomTom zou hebben zou ik het wel weten.
Ik heb helemaal geen TomTom, maar is zo'n ding echt in staat die terloopse opmerkingen te maken als "Never mind the dog"?
iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:13 schreef crossover het volgende:
Er is iets mis met de ondertiteling
Domme Belgen..
"So there we have it, a genuine John Cleese here, frightfully good at navigation and a beautiful speaking voice." Voor maar 9,95. Koopje. Alleen die Tomtom erbij is zo duurquote:
hardware is altijd het probleem, software is overal te krijgenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
"So there we have it, a genuine John Cleese here, frightfully good at navigation and a beautiful speaking voice." Voor maar 9,95. Koopje. Alleen die Tomtom erbij is zo duur
The same!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:56 schreef Soul79 het volgende:
Mis het veel te vaak![]()
Was gisteren Beethoven? Is dat niet dat Cleese als Beethoven aan het oefenen is op de Vijfde, en op het moment dat hem eindelijk het openingsthema te binnen schiet, de werkster ofzo schreeuwend binnenkomt? Zoiets staat me bij iig![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:56 schreef Soul79 het volgende:
Mis het veel te vaak![]()
Was gisteren Beethoven? Is dat niet dat Cleese als Beethoven aan het oefenen is op de Vijfde, en op het moment dat hem eindelijk het openingsthema te binnen schiet, de werkster ofzo schreeuwend binnenkomt? Zoiets staat me bij iig![]()
quote:Items not yet shipped:
Delivery estimate: July 12, 2006 - July 19, 2006
* 1 of: Yellowbeard
-edit: doen we niet...weet je toch? -quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:27 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]Net een paar dagen uit op dvd!
.
Yellowbeard aka "Butiny on the Mounty".
Niet officieel Monty Python, maar zeker wel Pythonesque..
[..]
Ik gok dat daar een newsgroup-linkje stond van 1 dag oud?quote:
nee, torrent van 1,5 dagquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik gok dat daar een newsgroup-linkje stond van 1 dag oud?.
quote:België is een scheldwoord
Niet alleen voor radicale Vlaamse separatisten is België een vies woord, blijkt uit de internetencyclopedie Wikipedia. Daarin figureert een lijst met ,,fictionele scheldwoorden.'' Eén van de meer bizarre daarvan is Belgium . Met name in The Hitchhiker's Guide to the Galaxy - oorspronkelijk een radioprogramma, later een tv-serie en voorts ook nog een boekenreeks - duikt Belgium meermaals op. België staat er voor ,,een zo weerzinwekkend idee dat het woord in alle delen van de melkweg verboden was, behalve in één waar het onbekend was.''
Hoe België aan zijn slechte naam kwam, is volgens Wikipedia niet helemaal duidelijk. Mogelijk haalde Douglas Adams, de bedenker van The Hitchhiker's Guide... , zijn reputatie bij Monty Python. In een sketch wordt daar kijkers gevraagd om een gepaste belediging voor Belgen te bedenken. Winnaar wordt ,,ellendige vetzakken van Belgische bastaards'', vóór ,,ik kan niets bedenken dat beledigender is dan Belg .''
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fictional_expletives
semprini - from Monty Python's Flying Circus television show. Never exactly defined, this is one of the words supposedly banned from the show. Used to refer to a part of the body, but is also the name of an aftershave.quote:
Ook om 10:55 op Ned2quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:21 schreef avotar het volgende:
23:20 vandaag..
en kijktip: vanavond nederland 2 20.30 the art of football...
voetbal uitgelegd door john cleese..
nu weerquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:39 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ook om 10:55 op Ned2
Zometeen maar even kijken![]()
-edit-
5 minuten maar, zal wel een soort van voorstukje zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |