quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
Leuk he, dat humor van ca 40 jaar oudMonty Python gewoon nog steeds grappig is!!
Ja, maar frappant is het wel.quote:
alleen Monty Python dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, maar frappant is het wel.
Hoeveel ouwe humor bestaat er überhaupt, die nu nog steeds (door jongeren?) leuk wordt gevonden? Ik kan zo snel effe geen voorbeelden verzinnen.
Laurel & Hardyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, maar frappant is het wel.
Hoeveel ouwe humor bestaat er überhaupt, die nu nog steeds (door jongeren?) leuk wordt gevonden? Ik kan zo snel effe geen voorbeelden verzinnen.
dat is meer omdat het zo voorspelbaar en flauw isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Laurel & Hardy![]()
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt![]()
Dat werd niet gevraagd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is meer omdat het zo voorspelbaar en flauw is
Vorige maand op de BBC nog een sort of 'Best of...' gezienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:02 schreef Brentmeister het volgende:
Kent iemand hier Smith & Jones eigenlijk? Vond ik altijd geweldig maar is er eigenlijk nooit meer op![]()
Ja die heb ik ook gezien!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Vorige maand op de BBC nog een sort of 'Best of...' gezien![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef qu63 het volgende:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article449000.ece
WTF, dat staat helemaal niet op tvgids.nl?!quote:en vanaaf was dus ook meaning of life op Veronica
Dat was toch morgen??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef qu63 het volgende:
en vanaaf was dus ook meaning of life op Veronica
Phew, gelukkig:quote:
Ik dacht al dat Veronica de boel weer vernueckt hadquote:Woensdag 05 juli 2006
Avond
Tijdstip: Programma: Zender:
20:30 - 22:35 Monty Python's meaning of life Veronica
dan heb ik niks gezegdquote:
And now for something completely different.... Monty Python's Flying Circus!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan heb ik niks gezegd
iedereen morgen dus wel kijken
Heb je je mond al gespoeld met groene zeep? Nee? Nou, dat kan ook nog wel even een half uurtje wachten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan heb ik niks gezegd
iedereen morgen dus wel kijken
nu!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb je je mond al gespoeld met groene zeep? Nee? Nou, dat kan ook nog wel even een half uurtje wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |