Ja! Hij doet het weer. Joechei!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Blixar het volgende:
jeej, bij mij werk @home weer, dus niet meer spelen via proxifier
duurde wel een maand![]()
@Snotje, probeer maar uit![]()
Waarom nam ik automatisch aan dat je dan homo bent?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:24 schreef sinemet het volgende:
Sterker nog ik speel t nu samen met mn vriend whehehe
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarom nam ik automatisch aan dat je dan homo bent?![]()
Aangezien er vrouw in je profiel staat
Stereotypes enzoquote:Op donderdag 28 september 2006 21:23 schreef sinemet het volgende:
[..]
ik homo??
![]()
![]()
Voor zover ik weet heb ik al 25 jaar lang twee (.)(.) en een getje hoor.
shame on you![]()
![]()
Ik hoop voor je dat het meer zo ( . ) ( . ) is ?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:23 schreef sinemet het volgende:
[..]
ik homo??
![]()
![]()
Voor zover ik weet heb ik al 25 jaar lang twee (.)(.) en een getje hoor.
shame on you![]()
![]()
schijnt dus dat je maar 1 server mag gebruiken..quote:Op donderdag 28 september 2006 18:36 schreef fs180 het volgende:
2e probleem.. ik heb nou al 2 keer een nieuwe char moeten maken.. omdat ie steeds weg is
het ligt ook ergens aan mijn pc aangezien mn laptop goed draait.. (al blijft het een laptopje)ik ziet nu op 17% lvl 9.. en zet alles op strenghtquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:07 schreef sinemet het volgende:
Hier draait ie prima. Ik kom er gewoon in. En geen lag. ondertussen is mn Appeltjes_NL guild level 4 geworden en heeft Blixar de bijnaam SRO_Sletjuh gekregen
quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:37 schreef fs180 het volgende:
beetje hunten bij die stone ghosts enzo.. zijn wel sterk gek
Yeoha's! Die zijn echt elite man.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
het ligt ook ergens aan mijn pc aangezien mn laptop goed draait.. (al blijft het een laptopje)ik ziet nu op 17% lvl 9.. en zet alles op strenght![]()
beetje hunten bij die stone ghosts enzo.. zijn wel sterk geken van die boomstonken op paddestoelen
![]()
![]()
De char. waar ik het in deze post over had was een nieuwe (roelio). Deze heb ik al langer.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
WTF, hoe snel level jij wel niet?
Je ramt gewoon te vaak op je imbue's terwijl die nog niet afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef Roellio het volgende:
[..]
Geen idee.
Misschien m'n autopots
ja leuk die crashesquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:07 schreef sinemet het volgende:
Hier niet en doet t goed hoor.(op een paar crashes na dan)
volgende keer al je zooi in stash doen en dan je laten killen door monstersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:21 schreef Gizmore het volgende:
Ik ben er even mee gestopt nadat ik min of meer per ongeluk iemand omlegde en ik door vermoord te worden tijdens mn murderer status mn beste items dropte (35+4 sword, 37+3 protector chest en 36+4 protector tasset)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |