Hij wilde er niet meer over zeggen, hij liep zowat boos weg, maar die sfeer onderling, moet vreselijk zijn geweest.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef maril het volgende:
quote]Op zaterdag 27 mei 2006 18:59 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Bloem- en doofpotaffaire![]()
leuk dat je er even wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef MiLalaa het volgende:
zeg wat is dit. Even weg en ik herken niemand weer. Is het hip om avatars te switchen?
Maar ik moet weer op m'n nichtje passen dus ga weer weg. Moet even veel gaan spelen zodat ze straks moe is en ik ongestoord voetbal kan kijken.
Hoiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef MiLalaa het volgende:
zeg wat is dit. Even weg en ik herken niemand weer. Is het hip om avatars te switchen?
Maar ik moet weer op m'n nichtje passen dus ga weer weg. Moet even veel gaan spelen zodat ze straks moe is en ik ongestoord voetbal kan kijken.
Zou ook zomaar een vriendin kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef Brahimov het volgende:
Oei, gaat ze daar blij mee zijn?
Is Maren uit de gratie?quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:02 schreef maril het volgende:
[..]
Zou ook zomaar een vriendin kunnen zijn.
mallerdquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wilde er niet meer over zeggen, hij liep zowat boos weg, maar die sfeer onderling, moet vreselijk zijn geweest.
Nu mag er weer gequote wordenquote:bewijst maar eens dat de sfeer vaak bepalender is voor succes dan talent
die bovenste quote was niet van mij hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:04 schreef Brahimov het volgende:
[..]
[..]
Nu mag er weer gequote worden![]()
Enneh, helemaal gelijk. Wat een gemiste kans, dat WK van 1990![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we opschieten is ie al vol voordat ze het kan lezen
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
lijkt me niet onverstandigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
I knowquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die bovenste quote was niet van mij hoor
Tja een beeld heb ik er niet echt bij.... maar Liesbeth Kamerling mag wel een keer langskomenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Wat vinden jullie mooi aan een toekomstige vriend/vriendin... mijn ideale vrouw heeft blauwe ogen, bruin haar en een tongpiercing... Ellen van Idols komt dus aardig in de richting met 2 uit 3![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |