Ja, dat vind ik dan weer vreemd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:35 schreef tong80 het volgende:
Ik ben van de generatie die 's middags nog niet wist of een europacup wedstrijd 's avonds op tv kwam.
Maar dan was de pret wel dubbel zo groot.quote:
Nee, het is over de top dat mensen hier überhaupt naar kijkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:35 schreef tong80 het volgende:
Wees nou eerlijk, je kijkt nu wel. Maar het is totaal over de top dit soort wedstrijden uit te zenden op de Nederlandse televisie alleen maar omdat er een Nederlandse bondscoach bij is betrokken.
Dacht je echt dat dit gewild isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee, het is over de top dat mensen hier überhaupt naar kijken
die zender zendt gewoon uit wat gewild is.
Het is echter prima om het op te hebben staan en even te kijken als er iets gebeurt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee, het is over de top dat mensen hier überhaupt naar kijken
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:44 schreef Zwansen het volgende:
tong heeft gelijk, vroeger keek je naar de europacup1 wedstrijd van je landskampioen, en de volgende dag las je in de krant wat de rest had gedaan. Toen kon je juichen voor Ajax als je voor Feyenoord was, en omgekeerd.
Toen was het echt, yes er komt vanavond voetbal op. Nu is er 24/7 voetbal op.
Ik ook dat zeg ik toch ? Maar dat wil niet zeggen dat ik er m'n vraagtekens niet bij mag zetten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is wat mensen willen en wat mensen krijgen. Je hoeft niet te kijken, je hoeft het niet te volgen.
Ik vind het prima om gewoon aan te hebben staan.
Anders had je die inderdaad gemist! Dat moeten we niet hebben.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
3 goals gezien hoor!
Ik kijk uit naar het WK. Verheug me er op en kijk zelfs naar deze schijtwedstrijden.Maar is het verboden hier je vraagtekens bij te zetten en er een topic over te openen. Mij ma snapt hier geen hol meer van en vraagt zich af wie die landen in hemelsnaam zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Alweer een zeurtopic over het wk van tong?
Ik snap er geen hol van dat er dagelijks dezelfde soap 2x wordt uitgezonden? Dan kijk ik toch niet? Niet kijken, niet ergeren. Simpel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het WK. Verheug me er op en kijk zelfs naar deze schijtwedstrijden.Maar is het verboden hier je vraagtekens bij te zetten en er een topic over te openen. Mij ma snapt hier geen hol meer van en vraagt zich af wie die landen in hemelsnaam zijn.
oh je doet het voor je maquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het WK. Verheug me er op en kijk zelfs naar deze schijtwedstrijden.Maar is het verboden hier je vraagtekens bij te zetten en er een topic over te openen. Mij ma snapt hier geen hol meer van en vraagt zich af wie die landen in hemelsnaam zijn.
Jezus man met jou is echt geen discussie te voeren het enige dat je te melden heb als er ergens kritiek op is is :quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van dat er dagelijks dezelfde soap 2x wordt uitgezonden? Dan kijk ik toch niet? Niet kijken, niet ergeren. Simpel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |