Je gaat nu een beetje aan de vraag voorbij. Mensen die je al kent kun je ook spreken via msn of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:53 schreef Megumi het volgende:
Ik denk dat de meesten wel eens vergeten dat internet heel sociaal kan zijn. En heb inderdaad via meets leuke mensen onmoet.
Het klinkt allemaal prachtig zoals je het nu zegt, en toch zou ik het vreemd vinden om tegen irl vrienden te zeggen dat je naar een meet van een forum gaat.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:57 schreef Isabeau het volgende:
En waarom zouden internetmeetings geen onderdeel kunnen zijn van een sociaal leven? Het is niet zo dat die mensen allemaal een laptop meebrengen en zo met elkaar communiceren
En er zijn inmiddels al zo verschrikkelijk veel relaties en vriendschappen (en kinderen) via meetings ontstaan...dat zou ik niet willen afdoen als 'geen sociaal leven hebben'. Dan zou je ook kunnen zeggen dat mensen die bij een tennisclub gaan en daar allemaal leuke dingen meedoen blijkbaar ook geen sociaal leven hebben.
Daarbij heb ik geloof ik nog nooit iemand op een fokmeet ontmoet die wanhopig op zoek was naar menselijk contact en/of vriendenGewoon allemaal leuke relaxte mensen die een avondje besteden met mensen die ze van het internet kennen. Ook wel eens leuk
![]()
Ik heb zelfs in het echt vriendenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:55 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Je gaat nu een beetje aan de vraag voorbij. Mensen die je al kent kun je ook spreken via msn of iets dergelijks.
Maar mensen die je ziet via een forum, en 1 keer per jaar tijdens een meet ziet kun je toch geen vrienden noemen?![]()
Ik heb zelfs mijn beste vriendin een paar keer meegesleeptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Het klinkt allemaal prachtig zoals je het nu zegt, en toch zou ik het vreemd vinden om tegen irl vrienden te zeggen dat je naar een meet van een forum gaat.![]()
Al die relaties, vriendschappen en kinderen via het forum komen NA zo'n meet, TS vraagt niet hoe gezellig het wel niet is en wat het je wel niet op kan leveren, maar of je zonder die meets OOK relaties en met name vriendschappen hebt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:57 schreef Isabeau het volgende:
En er zijn inmiddels al zo verschrikkelijk veel relaties en vriendschappen (en kinderen) via meetings ontstaan...dat zou ik niet willen afdoen als 'geen sociaal leven hebben'. Dan zou je ook kunnen zeggen dat mensen die bij een tennisclub gaan en daar allemaal leuke dingen meedoen blijkbaar ook geen sociaal leven hebben.
iddquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal prachtig zoals je het nu zegt, en toch zou ik het vreemd vinden om tegen irl vrienden te zeggen dat je naar een meet van een forum gaat.![]()
Juist, dat is precies wat ik bedoelde! Dankjewel Furia!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:09 schreef Furia het volgende:
[..]
Al die relaties, vriendschappen en kinderen via het forum komen NA zo'n meet, TS vraagt niet hoe gezellig het wel niet is en wat het je wel niet op kan leveren, maar of je zonder die meets OOK relaties en met name vriendschappen hebt.
Ik denk of weet wel zeker dat je helemaal gelijk hebt. Internet is namelijk een geweldige manier ook om je sociale contacten te onderhouden. Denk bijvoorbeeld aan mensen die in het buitenland zitten. Met MSN en met Skype zijn die contacten prima te onderhouden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:57 schreef Isabeau het volgende:
En waarom zouden internetmeetings geen onderdeel kunnen zijn van een sociaal leven? Het is niet zo dat die mensen allemaal een laptop meebrengen en zo met elkaar communiceren
Daarbij heb ik geloof ik nog nooit iemand op een fokmeet ontmoet die wanhopig op zoek was naar menselijk contact en/of vriendenGewoon allemaal leuke relaxte mensen die een avondje besteden met mensen die ze van het internet kennen. Ook wel eens leuk
![]()
Natuurlijk uitgaan je werk enz. Maar de TS lokt met zijn topic wel een beetje de vraag uit hebben mensen via internet geen sociaal leven.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:31 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Juist, dat is precies wat ik bedoelde! Dankjewel Furia!![]()
De vraagstelling in de OP was vrij duidelijk, niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Natuurlijk uitgaan je werk enz. Maar de TS lokt met zijn topic wel een beetje de vraag uit hebben mensen via internet geen sociaal leven.
Niet direct, maar die kunnen het wel degelijk worden. Ik ken zelfs al een aantal huwelijken dat hieruit voortgevloeid is. Het kan soms raar lopen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:55 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Je gaat nu een beetje aan de vraag voorbij. Mensen die je al kent kun je ook spreken via msn of iets dergelijks.
Maar mensen die je ziet via een forum, en 1 keer per jaar tijdens een meet ziet kun je toch geen vrienden noemen?![]()
Nee.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:00 schreef PLAE@ het volgende:
Verkapt mag ik ook eens komen want ik wil vriendjes maken topique![]()
Ik zou zeggen.. probeer het zelf eens.. laat het je gebeuren en kom dan met een conclusie..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:50 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Hebben jullie gewoon normale vrienden irl, of gewoon niet en heb je dus een meet nodig om vrienden te krijgen?
Sommige mensen hangen hier namelijk hele dagen rond, ik kan me dan voorstellen dat je bijna geen sociaal leven kan opbouwen.
Het is dus een serieus topic.![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 06:45 schreef StefanP het volgende:
Gangbangs!
Alleen maar gebagger danquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
maar als de echte onzin verslaafden komen is het toch anders of niet ?:P
Dit lijkt me het beste antwoord, ze doen op een meet dus een sociaal leven, relatie en vriendschap op. Als ze dat zouden hebben, dan zouden ze geen tijd en zin hebben naar internetmeetings te gaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:57 schreef Isabeau het volgende:
En er zijn inmiddels al zo verschrikkelijk veel relaties en vriendschappen (en kinderen) via meetings ontstaan...
Oh dat boeit me echt totaal niet hoor, ik ga gewoon een leuke middag/avond tegemoet op zo'n meet en dan denk ik er op dat moment echt niet meer bij na dat ik ze via het internet heb leren kennen. Mijn vrienden (die ik dus niet via internet heb leren kennen, maar in het dagelijks leven zie en waar ik ook zat tijd aan besteedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Hier ook niet, ik snap ook niet waarom het een taboe zou moeten zijn. De baggermeet vorige week vrijdag in Amsterdam was heel gezelligquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bij mij in m'n omgeving is het geen taboe meer.
Te ver weg, als het nou in Groningen wasquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef Dafar het volgende:
[..]
Hier ook niet, ik snap ook niet waarom het een taboe zou moeten zijn. De baggermeet vorige week vrijdag in Amsterdam was heel gezellig![]()
Nouja omdat er nog steeds her en der verhalen de wereld in worden geholpen, dat 'meeten' een grote boze wereld is en er allemaal enge dingen kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef Dafar het volgende:
[..]
Hier ook niet, ik snap ook niet waarom het een taboe zou moeten zijn. De baggermeet vorige week vrijdag in Amsterdam was heel gezellig![]()
Ja die neuken enzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Mensen van internet zijn ook gewoon mensen hoor.
Juist 14.gifquote:
Wat is een leven?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:34 schreef Q. het volgende:
Tuurlijk heb ik geen IRL vrienden, FOK! is mijn leven.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Altijd leuk dit soort topics.
Natuurlijk heeft de meerderheid van de meetinggangers een sociaal leven naast fok, wat een idiote vooroordelen zijn dat toch ook.
Internet "vrienden" zijn een leuke aanvulling soms, je leert weer eens hele andere mensen kennen die je anders nooit had aangesproken oid..
Je gaat gewoon normaal naar de kroeg met je vrienden, en af en toe ram ik er een meetingkje tussendoor als ik kan en niets anders te doen heb.
Bite me.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Ik snap niet dat mensen dat er gewoon niet in krijgen dat fora, MSN, iets anders gewoon een modern communicatie middel is!.
Net als telefoneren, brieven schrijven, rooksignalen sturen, morse code weet ik het!.
Wat een gezeik altijd.
Same herequote:Op woensdag 31 mei 2006 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, idd. Welkom in 2006. Het internet is tegenwoordig zo'n normaal iets dat het eigenlijk ook helemaal niet meer raar is om via Internet mensen te leren kennen lijkt me.
En eigenlijk boeit het me geen fuck wat anderen er van denken, ik vermaak me altijd prima op meetings.
Amen to thatquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Ik snap niet dat mensen dat er gewoon niet in krijgen dat fora, MSN, iets anders gewoon een modern communicatie middel is!.
Net als telefoneren, brieven schrijven, rooksignalen sturen, morse code weet ik het!.
Wat een gezeik altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |