c!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:17 schreef cerror het volgende:
Witlof, zodoende.
Ik eet even buitenshuis dus internet.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
Snel! Maak een seksafspraak!
* Meldtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
Snel! Maak een seksafspraak met mij!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik eet even buitenshuis dus internet.![]()
Chow.. ik wist niet dat je zó was?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
Snel! Maak een seksafspraak!
quote:
quote:[20:36:55] Tonks: weetje wat het is lily
[20:36:57] Tonks: zodra je een relatie hebt
[20:37:03] Tonks: hebben mensen interesse in je
Neen, ík niet.quote:
Praat je nou nog steeds met die vatsige pad?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Seks zonder interesse lijkt mij best wel een grappig gezicht.quote:
De bobo!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef cerror het volgende:
Seks zonder interesse lijkt mij best wel een grappig gezicht.
* cerror tijdens het neuken de bobo doorbladert....
Toeval, waarde vrind. Louter toeval.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef mcDavid het volgende:
loop jij nou echt de hele dag te lurken tot er dit soort buitenkansjes langskomen?
Ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Praat je nou nog steeds met die vatsige pad?
Die konijn smurf wannabe ja.quote:
Tandoori.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:36 schreef Janetje het volgende:
Lasagne.
Hm. Nou goed, bier. Später.quote:
Oeh.. talk chicken to me baby..quote:
Oeh, zoals een blunder die een vriendin van mij eens maakte.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Seks zonder interesse lijkt mij best wel een grappig gezicht.
* cerror tijdens het neuken de bobo doorbladert....
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oeh, zoals een blunder die een vriendin van mij eens maakte.
Haar vriend gaf haar een likbeurt, en de televisie stond aan. Goed en wel, tot het televisieprogramma afgelopen was, en zij per ongeluk vroeg of hij op een andere zender mocht..
Stond waarschijnlijk op de EO.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haar vriend gaf haar een likbeurt, en de televisie stond aan. Goed en wel, tot het televisieprogramma afgelopen was, en zij per ongeluk vroeg of hij op een andere zender mocht..
Ik bevind me alweer een paar dagen op primair EO werkterrein...quote:
ik heb een keer vrijkaartjes gekregen voor de EO jongeren danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik bevind me alweer een paar dagen op primair EO werkterrein...I'm scared...
maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent gegaan Brian?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb een keer vrijkaartjes gekregen voor de EO jongeren dan
wat een sneu'e bende daarzo
En die heb je niet meteen retour gestuurd die kaartjes?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb een keer vrijkaartjes gekregen voor de EO jongeren dan
wat een sneu'e bende daarzo
voor veel geld doorverkopen op het EO-forumquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
En die heb je niet meteen retour gestuurd die kaartjes?
Of aan een pedofiele zwerver gegeven?
was 6 jaar geledenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent gegaan Brian?
Ik spreek dan niet meer met je!
Ja, maar ik heb pas maandag beschikking over den bliepjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:02 schreef Flash_Gordon het volgende:
Oh, cerror, had je die geluidjes al?
Dan is het te laat. Helaas.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb pas maandag beschikking over den bliepjes.
quote:
Je kamerraam open laten staan doet het ook goed, is het niet, Chowi?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
Chips eten en cola drinken schijnt te helpen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:23 schreef Janetje het volgende:
Nogsteeds misselijk.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Chips eten en cola drinken schijnt te helpen!
[serieus]
dat maakt de boel los in je maag!quote:
O jee, vertel, vertel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Je kamerraam open laten staan doet het ook goed, is het niet, Chowi?
Ik heb maandag pas internet.quote:
Jep. Nouja. Helaas, paardrijlaars. Ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb maandag pas internet.(ik zit nu ergens anders vandaar.)
Omdat ze zover weg zitten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:29 schreef Flash_Gordon het volgende:
Waarom doen Amerikanen er toch zo lang over om belangrijke emails te beantwoorden.
moet je ze ook niet midden in de nacht sturen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:29 schreef Flash_Gordon het volgende:
Waarom doen Amerikanen er toch zo lang over om belangrijke emails te beantwoorden.
Het is al een week geleden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
moet je ze ook niet midden in de nacht sturen!
oh, dan hadden ze onderhand misschien wel terug mogen zijn ja!quote:
Ik geef ze nog een halve week, dan ga ik bellen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, dan hadden ze onderhand misschien wel terug mogen zijn ja!
of hebben die luitjes net vakantie ofzo?
op kosten van de baas, hoop ik!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:44 schreef Flash_Gordon het volgende:
[..]
Ik geef ze nog een halve week, dan ga ik bellen.
Ssst!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Je kamerraam open laten staan doet het ook goed, is het niet, Chowi?
bij gebrek aan beter.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
David heeft mij als schermafbeelding.
Er is geen "beter", D.quote:
Het begint naar arrogant te neigen.quote:
Ach, ik doe het tenminste niet expres zo dat iedereen mij kan horen.quote:
Ga jij me er nou ook mee pesten?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:04 schreef Flash_Gordon het volgende:
[..]
Ach, ik doe het tenminste niet expres zo dat iedereen mij kan horen.
Ik heb er net eentje van AH in de magnetron staan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:03 schreef mcDavid het volgende:
en C1000 magnetronmaaltijden zijn te klein! [afbeelding]
zijn die groter dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje van AH in de magnetron staan.
Precies zó!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:10 schreef Flash_Gordon het volgende:
Ook echt "hoppa" hè.
En een heroïnehoer vanachter het CS gereserveerd om het andere gat op te vullen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb de frituur even aangezet om het gat op te vullen!
Ik moet niet denken aan frituur.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb de frituur even aangezet om het gat op te vullen!
CS?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
En een heroïnehoer vanachter het CS gereserveerd om het andere gat op te vullen!
ik ook niet, maar ook niet aan dat vacuüm in me maag!quote:
Ook goed!quote:
Puik.quote:
ja!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi ik hw yoghurtfruitgums zóóóo'lekker he
zijn julie allemaal al jaloers ?
verpest het maar nu heb ik die idngen voor niks gekochtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:59 schreef Chowi het volgende:
Nee, ik zit nog vol van het frituursel.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
verpest het maar nu heb ik die idngen voor niks gekocht![]()
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
verpest het maar nu heb ik die idngen voor niks gekochtwheheheheh
![]()
Dat is het enige waar jij om geeft. De cake.quote:
Ja duhquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is het enige waar jij om geeft. De cake.
ik heb overigens weer een CD daarvan ge[edit]kocht.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is het enige waar jij om geeft. De cake.
Oeh! Cake is inderdaad okay.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb overigens weer een CD daarvan ge[edit]kocht.
hij is tof.
Yes. Maar ik denk wel dat 'ie minder goed smaakt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je die gast nou een flinke joint voert, krijg je dan ook spacecake?
dan moettie wel ff "bomen zijn relaxt" coveren!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yes. Maar ik denk wel dat 'ie minder goed smaakt.
Laat je je schaamhaar toch groeien??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:20 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook haar om te verven.
zwart?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ga mijn haar verven!!
maakt niet uit, just checkin'!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh...
en waar moet ik naar toe dan?
Ja goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lekker..
En met jou dan?? Beetje lekker geslapen en zo??
Mm, heb je toch het verkeerde scherm nu voor je neus!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja goed
tot 1 uur geslapen ofzo
En nu ff voetbal kijken enzo![]()
Ik kan heel multifuncioneel bezig zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mm, heb je toch het verkeerde scherm nu voor je neus!
Je begint op een vrouw te lijken, zoveel doe je tegelijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan heel multifuncioneel bezig zijn.
Ik zit in m'n luie stoel met laptop op schoot tv te kijken met drinken en chips, al zou ik nog 2 extra armen hebben zou ik perfect kunnen overleven![]()
hmmmmquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je begint op een vrouw te lijken, zoveel doe je tegelijk![]()
3. Of zet je de chips ff weg als je aant rukken bent?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan heel multifuncioneel bezig zijn.
Ik zit in m'n luie stoel met laptop op schoot tv te kijken met drinken en chips, al zou ik nog 2 extra armen hebben zou ik perfect kunnen overleven![]()
Ik cam niet met iedereen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
3. Of zet je de chips ff weg als je aant rukken bent?
2 handen typen en 1 hand drinken en 1 hand chips eten, 4 handen dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
3. Of zet je de chips ff weg als je aant rukken bent?
Pas je dan wel op dat je je niet verslikt??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2 handen typen en 1 hand drinken en 1 hand chips eten, 4 handen dus
rukken doe ik wel met m'n voeten
Ik slik alles met gemak door johquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pas je dan wel op dat je je niet verslikt??
Ik ben stiekem helemaal geen man johquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter naar deze slowchat met zulke uitspraken??
Je bent gewoon ons Dribje-kneusje!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben stiekem helemaal geen man joh
JAaaaaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je bent gewoon ons Dribje-kneusje!
verkapte "ik-heb-korte-beentjes" post!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2 handen typen en 1 hand drinken en 1 hand chips eten, 4 handen dus
rukken doe ik wel met m'n voeten
Ik moest lachen..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
verkapte "ik-heb-korte-beentjes" post!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon er toevallig...
quote:
Of ik ben juist heel lenig johquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
verkapte "ik-heb-korte-beentjes" post!
Kan je wel met zo'n accent pratenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon er toevallig...
moest je ook een integratie cursus doen toen je daarheen migreerde?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De taal heb ik geleerd op mijn vierentwintigste of zo.. Dus ik spreek het wel..
Wehehe kan je het ook niet spreken, dus zeg maar normaal pratenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De taal heb ik geleerd op mijn vierentwintigste of zo.. Dus ik spreek het wel..
Wot deu je in dir vreue tied:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
moest je ook een integratie cursus doen toen je daarheen migreerde?
oh ja, sorry, ff vergeten!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
grmpf.
Neuh, omdat ik een Viking ben hadden we al een gemeenschappelijke geschiedenis en zo!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
moest je ook een integratie cursus doen toen je daarheen migreerde?
Waren die Vikingen ook zo lelijk dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, omdat ik een Viking ben hadden we al een gemeenschappelijke geschiedenis en zo!
Dit lijkt op nietsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wot deu je in dir vreue tied:
a: sleutje springen
b tulpen pleukken
c skutsche sielen
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waren die Vikingen ook zo lelijk dan?
Hey, je hebt toch al eens een foto van mij gezien!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waren die Vikingen ook zo lelijk dan?
Datis dan ook hetzelfdequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het leek dan meer op Grunnigs dan op Frysk!
whoeiquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey, je hebt toch al eens een foto van mij gezien!
Ik ben er aardig voor weg gekomen hey.. Maar je zou mijn oma eens moeten zienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]jep! maar vroeger was jouw familie dus net zo lelijk als al die friezen?
Zijn al die friezen zo oversekst als dat jij bent of ben jij zo'n uitzonderlijk exemplaar, collectersitemquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben er aardig voor weg gekomen hey.. Maar je zou mijn oma eens moeten zien![]()
Nou eeeuh.. Alexxxxx... Eeeuh, hou het maar op een CI...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zijn al die friezen zo oversekst als dat jij bent of ben jij zo'n uitzonderlijk exemplaar, collectersitem
Never removed from box?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou eeeuh.. Alexxxxx... Eeeuh, hou het maar op een CI...
Wat voor dvdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tja, ik ga nog even een deeveedee'tje pakken... Verf is inmiddels uit mijn haar...
Tot later, Dribje
Tsja, ik moet mezelf toch érgens mee bezig houdenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
dan verveel je je waarschijjnlijk nóg erger dan ik![]()
Neuquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Neh, later misschien. Ben jij nou nog naar die meet gegaan?
ik vond deze wel mooiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verrassend. Ik moet de foto's nog even bekijken. Stond er nog wat boeiends tussen?
.
Bier en dikke ribbelchips ookquote:Op zondag 28 mei 2006 00:20 schreef david. het volgende:
Hasj en bier gaan goed samen.
et zal eens nietquote:Op zondag 28 mei 2006 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
De tering ik ben stoned.
Tss, zo goed stoned ben ik niet zo vaak hoor!quote:
Het kan altijd erger.. Ik ben ook al aan het aftellenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:45 schreef Mokster het volgende:
Nog minder dan 24 uur en dan ben ik verdomme 32 jaar oud.
En ik heb zojuist keihard meegezongen met Luv en Boney M.
Mn leven is voorbij.
![]()
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 02:04 schreef pc-fr34k het volgende:
J.
Pc, Vm..quote:
Zo van koetsjie koetsjie koetsjie...quote:
Dribje!! Zo blij dat je me gemist hebtquote:Op zondag 28 mei 2006 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
heb je die tamme fries ook weer
Klopt niet, mijn oma is jonger!quote:Op zondag 28 mei 2006 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik voel me geestelijk 84, dus kan kloppen.
Al die uren zonder jequote:Op zondag 28 mei 2006 02:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dribje!! Zo blij dat je me gemist hebt![]()
Zullen we hem maar uitnodigen op onze volgende meet?quote:
Ik wist niet dat het al zo diep bij je zatquote:Op zondag 28 mei 2006 02:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Al die uren zonder je
het breekt me gewoon op![]()
|___| zo diep hequote:Op zondag 28 mei 2006 02:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het al zo diep bij je zat
Ja pas maar opquote:Op zondag 28 mei 2006 02:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nog even, en dan breek ik je hart ook nog![]()
Och jeequote:Op zondag 28 mei 2006 02:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Slik.. Ik voel een druk op mijn schouders
Hou je mijn hond wel even heel?quote:Op zondag 28 mei 2006 02:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nog even, en dan breek ik je hart ook nog![]()
Erg goed plan.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zullen we hem maar uitnodigen op onze volgende meet?
En vragen of 'ie een tweelingbroer heeft?
Ja voorzichtig mee doen hequote:Op zondag 28 mei 2006 02:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hou je mijn hond wel even heel?.
[..]
Erg goed plan.
Haiiiiiiquote:
Banken storten geen rode cijfers over!quote:Op zondag 28 mei 2006 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Och jee
als je wat geld naar m'n rekening overmaakt zal ik me stukken beter voelen though
8376066
Ik kan je ook m'n adres geven dat je wat cash opstuurdquote:Op zondag 28 mei 2006 02:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Banken storten geen rode cijfers over!
Ik dacht dat ík me verveelde, maar jij slaat allesquote:Op zondag 28 mei 2006 02:25 schreef Janetje het volgende:
National Geographic kijken is niet best.
Is goed...quote:Op zondag 28 mei 2006 02:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan je ook m'n adres geven dat je wat cash opstuurd
quote:Op zondag 28 mei 2006 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ík me verveelde, maar jij slaat alles
24/7 naar kansloze dieren kijken![]()
Je kon ook naar die blonde snol op sbs 6 kijkenquote:Op zondag 28 mei 2006 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.. t ging over een treinongeluk..
En daarvoor:
"hoe veilig voel jij je in een vliegtuig?
De meest dramatische ongelukken, zondag om 9 uur"
Nee bedankt.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kon ook naar die blonde snol op sbs 6 kijken
Dat lijkt me heel sterk.quote:
Strontschep!quote:Op zondag 28 mei 2006 02:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hoef niet iemand met klompen en een hooivork voor m'n deur te hebben staan
Beetje doorgewinterde fries gaat klunenquote:Op zondag 28 mei 2006 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Strontschep!
En mijn tractor valt bijna uitelkaar, dus die rit kan ie toch niet aan...
Ik had je al verteld dat ik geen Fries ben!quote:Op zondag 28 mei 2006 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beetje doorgewinterde fries gaat klunen![]()
Ach, zelfkennis is op zich wel ok.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij voelt je minder dan een blonde belspeldoos ?
Misschien ben je toch zo'n emo
Wat doe je dan met een strontschep en een tractorquote:Op zondag 28 mei 2006 02:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik had je al verteld dat ik geen Fries ben!
Ik wenje hjirre...quote:Op zondag 28 mei 2006 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat doe je dan met een strontschep en een tractor
Je bent een Fries, klaar, je hebt niks te willenquote:Op zondag 28 mei 2006 02:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar dat maakt mij nog geen Fries!
Ik ben geen Fries, ik ben een Vikingquote:Op zondag 28 mei 2006 02:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent een Fries, klaar, je hebt niks te willen
Ach mens ga een hunnebed bouwen of zoquote:Op zondag 28 mei 2006 02:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben geen Fries, ik ben een Viking
Nou ja, tot 1 juli![]()
owja das waar, waarom maken ze het ook zo moeilijkquote:
Ik ben een lieve Viking...quote:Op zondag 28 mei 2006 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
owja das waar, waarom maken ze het ook zo moeilijk![]()
nouja okee je bent vast een hele lieve friesof niet
![]()
maar ik ga wel slapen nu
trusten he![]()
![]()
Hey VeeEm, alles kits?quote:
Achter de rits staat alles spits.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, lekker zelfs!!!
En bij jou achter de rits??
Als je zorgt dat ie hangt, dan knelt die broek niet zo!quote:Op zondag 28 mei 2006 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Achter de rits staat alles spits.
Mja, alles heeftz'nvoors en z'n tegens.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je zorgt dat ie hangt, dan knelt die broek niet zo!
Drents zeker??quote:Op zondag 28 mei 2006 02:54 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Mja, alles heeftz'nvoors en z'n tegens.
Beter een striem in de pens dan een paal maar geen mens.
Nee, hornyquote:
Zwolle en Groningen liggen vrij ver uit elkaar hoor!quote:Op zondag 28 mei 2006 02:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, horny![]()
Zwolle, of eigenlijk Groningen
Eerst Groningen, toen Zwolle, nu Wezep ;pquote:Op zondag 28 mei 2006 02:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zwolle en Groningen liggen vrij ver uit elkaar hoor!
Okey..quote:Op zondag 28 mei 2006 02:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Eerst Groningen, toen Zwolle, nu Wezep ;p
Maar is wel een goede tip, a;s de broek knelt loosen up the belt.quote:
Van wie ben jij nou weer een kloon? Het wordt een beetje een kloon reeks ditquote:Op zondag 28 mei 2006 09:41 schreef Zeepaard het volgende:
Yeah.
Oei! Ik doe mijn schoenen vast aan. Het is toch zeker vijf minuten lopen naar het station.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:46 schreef Q. het volgende:
Ch, ik ga zometeen met de trein door jouw dorpje komen. Wel zwaaien hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |