quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:49 schreef Biancavia het volgende:
Je hebt gewoon geen leuk fotoboek.
Wat kan jouw gebrek aan interesse mij nou interesseren?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:54 schreef whosvegas het volgende:
Wat kan jou fotoboek me nou intresseren?
Pleur op, met je fotoboek,
Daarom dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
Zonder reactie's van tienermeisjes in je fotoboek stel je echt niets voor.
Oh.quote:
En gewoon luid en duidelijk.quote:
o dat klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
Nee daarom open je er een topic ook over.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat kan jouw gebrek aan interesse mij nou interesseren?
Pleur op, met je kotssmilies,
Vanwaar de edit?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je pwnt niet.
als jij bij mij wat schrijft, schrijf ik wat bij jouquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef Ringo het volgende:
Laatste reactie (van denegen
): 24 april.
![]()
Ik heb dat ding verdomme niet voor niets.
Dus: CHECK DAT DING & meld ff waarom ook JIJ geen behoefte voelt een berichtje achter te laten.
Verdorie.
Is dit een stille hint?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:13 schreef CasB het volgende:
Bij mij was de laatste reactie 11 april, niet miepen dus
ik moet dit niet vragen maar toch...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:15 schreef Ringo het volgende:
Briljant topic dit. Groeipercentage van meer dan 100%.![]()
Bewuste postersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kutsmiley deed 't niet op het forum, zodoende is die hele quote ontkracht.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:16 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
ik moet dit niet vragen maar toch...
wat groeit er dan ?![]()
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:13 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
als jij bij mij wat schrijft, schrijf ik wat bij jou![]()
![]()
Ach sommige mensen zijn zo eenvoudig blij te maken...quote:
Dan ben je vet populair. En vet populair wil ik zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:27 schreef L.no het volgende:
Maar hoezo is het belangrijk om veel posts te hebben in je fotoboek?
Hoe kan je populair zijn met zulke foto's?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan ben je vet populair. En vet populair wil ik zijn.
Dat is de vraag dus. HOE KAN DAT?quote:
Het grote Pol avontuur?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:38 schreef Herald het volgende:
Ik ken je eigenlijk alleen van het grote Pol avontuur met je broer(tje) Schorpioen
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:49 schreef Biancavia het volgende:
Je hebt gewoon geen leuk fotoboek.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
Daar heb ik allemaal geen last van.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je pwnt niet.
Hoop je .quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Daar heb ik allemaal geen last van.
nou jij en Schorpioen waren ooit zo aan het vechten om een bepaalde episode van Pol, dat jullie mams het boek heeft weggegooid! En door het ontbreken van die titel in jullie reeks kreeg het een haast mythische waarde van beste Pol ooit.quote:
Nee, dat weet ik.quote:
Ook voordat ik mod was, stroomden de reacties binnen, hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:44 schreef DangermousE het volgende:
je bent mod, buup. die pwnen sowieso niet.
Pol op de Noordpool!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:45 schreef Herald het volgende:
[..]
nou jij en Schorpioen waren ooit zo aan het vechten om een bepaalde episode van Pol, dat jullie mams het boek heeft weggegooid! En door het ontbreken van die titel in jullie reeks kreeg het een haast mythische waarde van beste Pol ooit.
Komt omdat je zo'n enorme spamhoer bent !quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik.
[..]
Ook voordat ik mod was, stroomden de reacties binnen, hoor.
Hoe komt het dat je usericon steeds om de minuut veranderd?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik.
[..]
Ook voordat ik mod was, stroomden de reacties binnen, hoor.
Maar dat zijn vrouwen, hè.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
HetwasietsmeteenF - 10671 posts in d'r fotoboek
Daaniejelluh - 12556 posts in d'r fotoboek!
verandertquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je usericon steeds om de minuut veranderd?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef Ringo het volgende:
Laatste reactie (van denegen
): 24 april.
![]()
Ik heb dat ding verdomme niet voor niets.
Dus: CHECK DAT DING & meld ff waarom ook JIJ geen behoefte voelt een berichtje achter te laten.
Verdorie.
quote:Op 27-05-2006 18:25 schreef TheThirdMark
Lollercopter
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
"tje"?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:38 schreef Herald het volgende:
broer(tje) Schorpioen
Je vergeet het ongenadige pak voor onze broeken dat we toen ontvangen hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:45 schreef Herald het volgende:
[..]
nou jij en Schorpioen waren ooit zo aan het vechten om een bepaalde episode van Pol, dat jullie mams het boek heeft weggegooid! En door het ontbreken van die titel in jullie reeks kreeg het een haast mythische waarde van beste Pol ooit.
je bent geweldig lelijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:27 schreef Ringo het volgende:
[[url=http://huiz.rec-hosting.com/images/uploads/6ca01773ee9c30f7ffb2f25ed3f4cda5.jpg]afbeelding]
[/url]
Ik ben gewoon ingewerkt.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef jogy het volgende:
En wat mtm zegt natuurlijk.
Nonsens! Leugens!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Logisch.
Je bent niet vrouwelijk en dus heb je geen tieten.
Op fok ben je dan onbelangrijk en niemand zal in je FB posten.
Zo is het leven.
Kan ik niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ingewerkt.
Tag kleurtje? iets? ???
Ook slechte publiciteit is publiciteit. En uiteindelijk is het me daarom te doen. Ik ben een hoer van mijn eigen verlangen, gezien te zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:39 schreef jogy het volgende:
Ben je nou echt blij met de reacties die je nu wel in je fobo hebt?![]()
Man doe niet zo hypocriet.quote:
quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Man doe niet zo hypocriet.
wat zie je liever?
[afbeelding]
Of
[afbeelding]ontken mijn statment nu nogeens!
[..]Geeft niet hoor
Dat eerste, natuurlijk.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Man doe niet zo hypocriet.
wat zie je liever?
[afbeelding]
Of
[afbeelding]ontken mijn statment nu nogeens!
[..]Geeft niet hoor
Ik heb zonet mijn 9000ste reactie in mijn FB mogen ontvangen, hoor!quote:Je bent niet vrouwelijk en dus heb je geen tieten.
Op fok ben je dan onbelangrijk en niemand zal in je FB posten.
Okay..quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat eerste, natuurlijk.Maar dáár had ik het niet over.
Ik had het over:
[..]
Ik heb zonet mijn 9000ste reactie in mijn FB mogen ontvangen, hoor! [afbeelding]
Pfff! Ik had er al keiveel voordat ik mod was.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Okay..
Mods exluded
Maar dta is logisch! Iedereen is machtsgeil![]()
![]()
hubba!
Die hebben msnquote:Op maandag 29 mei 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff! Ik had er al keiveel voordat ik mod was.
En zie je Snakey of NJ veel reacties hebben? Dacht het ff niet, hè! [afbeelding]
Over jou.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij staat niet in mijn lijst dat zegt al genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |