Hij is ook supergaaf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:24 schreef Biancavia het volgende:
Heb ik al!
Oh, da's wel zonde.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij is ook supergaaf.
We kunnen hem alleen niet kwijt in ons nieuwe huis![]()
Dan haak ik af, beetje te verquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:26 schreef amaranta het volgende:
Hij staat op de grond. En hij is af te halen in Eindhoven.
[sub] I know, maar grootste gedeelte heb ik al of kan ik niet kwijtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:17 schreef amaranta het volgende:
afmetingen zijn 149cm x 149 cm
en we hebben, zoals ik je vertelde, eventueel nog meer dingen in de aanbieding tzt
[sub] ik heb het over een übervet tv meubelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
I know, maar grootste gedeelte heb ik al of kan ik niet kwijt.[sub]
maar goed, ik ga zo eens opmeten!.
Het zijn in principe planken over de hele breedte met daartussen kleine schotten, die lange planken zou ik er iig niet tussenuit halen, een paar schotjes kun je wel missen denk ik.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn alle schotten van de room divider verplicht ivm stabiliteit of kun je er ook schotten tussenuit laten
je hoeft hem ook niet van mij over te nemen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:56 schreef kleine83 het volgende:
die expedit kast kost nieuw 99 euro. ik vind 80 euro wel veel
in de winkel zit hij makkelijk verpakt en hij is nieuw en dat voor 19 euro meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |