That is so truequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:44 schreef Sebasser het volgende:
Dat mooie vrouwen niet poepen [afbeelding]
True true truequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:44 schreef Sebasser het volgende:
Dat mooie vrouwen niet poepen [afbeelding]
Dat josti's ook weten hoe internet werkt....quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn eigen tiet.
Verwar jij me nou ook al met 'Vleermuis'?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:58 schreef TC_Artemis het volgende:
Door je bruine ster veldmuis, die was rete-aantrekkelijk!
waar?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn eigen tiet.
Niet alleen je tietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn eigen tiet.
Maar ook dat als je dat op fok als vrouw roept dat je dan gelijk ongevraagd allemaal mensen op je dak krijgt die je daarmee willen helpen?quote:
jij hebt anders ook een cursus ABN nodig zo te zienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:02 schreef 2Mini het volgende:
Dat grotendeels van de users VWO doen of een VWO opleiding achter de rug hebben, maar lopen te kloten op ONZ alsof ze nog op de basisschool zitten..
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar ook dat als je dat op fok als vrouw roept dat je dan gelijk ongevraagd allemaal mensen op je dak krijgt die je daarmee willen helpen?
en :Jouw tijd komt nog welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:04 schreef Flash_Gordon het volgende:
[..]
"Zoveel stelt het nou weer niet voor, hoor."
klopt... maar gelukkig heb ik mijn VWO Nederlands examen er al op zittenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:04 schreef Pjetr het volgende:
[..]
jij hebt anders ook een cursus ABN nodig zo te zien![]()
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:03 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat 80% van Nederland depressief, cynisch en irritant is.
wanneer krijgen we nu in NL bier in de Mac?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:15 schreef BrauN het volgende:
Dat ik op FOK! wél het stoerste jongetje van het groepje kan zijn, terwijl ik in het echt een verschoppeling ben die door iedereen uitgelachen word.
gewoon toegeven...kom je het verst meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:15 schreef B_BOY het volgende:
dat ik gevoelig ben voor verslavingen
lemonpartyquote:
Who je hebt foto's een burberry hooligan petje. Dit had ik niet achter je gezocht. Ik had je ouder geschat, met een baar lang haar en een snorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:15 schreef BrauN het volgende:
Dat ik op FOK! wél het stoerste jongetje van het groepje kan zijn, terwijl ik in het echt een verschoppeling ben die door iedereen uitgelachen word.
helemaal gelijk...de gemiddelde user is niet knapquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:18 schreef Sala-adin het volgende:
lelijke mensen
Plaats jij maar geen foto dan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
Dat er een hoop mensen zitten die op het Forum overkomen alsof ze de hele wereld aankunnen, maar als je dan hun fotoboek bekijkt blijken ze een dikke nerd te zijn..![]()
quote:
Wij ook, die van jou dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn eigen tiet.
Jij bent dan ook een kutnewbie van het laatste uur!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Helemaal niets.
Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
- Dat ik een extreem slechte verslaggever zijn
Nou ja, misschien gaat het beter als ik niet straalbezopen ben.quote:
Ik vond je straalbezopen op Sziget anders best schattig overkomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, misschien gaat het beter als ik niet straalbezopen ben.
He kut, je bent toch niet alweer een kloon van... Dat kan ik allemaal echt niet bijhouden hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:54 schreef Flash_Gordon het volgende:
[..]
Ik vond je straalbezopen op Sziget anders best schattig overkomen.
Ja-ja, ik heb je nog wel een andere keer van een afstandje gade geslagen, rekel!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
He kut, je bent toch niet alweer een kloon van... Dat kan ik allemaal echt niet bijhouden hoor.
Overigens was ik helemaal niet straalbezopen op Sziget. Nog sterker, toen heb ik nog Ginger Ale zitten drinken.
Ik vind het erg hinderlijk dat er al meer mensen zijn die mijn wandelgangen nagaan. Hoe kan een mens dan nog fatsoenlijk dronken worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:04 schreef Flash_Gordon het volgende:
[..]
Ja-ja, ik heb je nog wel een andere keer van een afstandje gade geslagen, rekel!
Als het helpt: ik was strontlazarus toen ik je strontlazarus zag. Maar dat hoort bij intelligente mensen, strontlazarus worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind het erg hinderlijk dat er al meer mensen zijn die mijn wandelgangen nagaan. Hoe kan een mens dan nog fatsoenlijk dronken worden.
In het land der blinden enzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat ik een walgelijk intelligent mens ben.
haha ja dat dacht ik eerst ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:40 schreef 2Mini het volgende:
[afbeelding]
Is niet iemand die onder een burka zit, maar iemand die nog geen foto geupt heeft in zn fotoboek
Dat je na een date met een Fokker niet moet gaan lopen mieuwen dat álles wat hij op fok schreef ook daadwerkelijk tot zijn lifestyle behoorde.quote:Wat heb jij op/door/met Fok! ontdekt
Heb jij ook met Stofje gedatequote:Op maandag 5 juni 2006 23:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat je na een date met een Fokker niet moet gaan lopen mieuwen dat álles wat hij op fok schreef ook daadwerkelijk tot zijn lifestyle behoorde.
Dat je dus na een weekendje bij zo'n fokker 2 weken moet herstellen omat hij je in alle gaten uitwoonde, vastbond aan een stel haken in het plafond terwijl je benen vastgezet werden d.m.v. een spreidstang en hij al zijn lederen zwepen op je uit ging testen, dát had je dus kunnen weten.
Een pijnlijk leermoment dus
quote:
O. Je hebt gelijk. Excuusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verwar jij me nou ook al met 'Vleermuis'?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |