Geen gerucht meer maar een bevestigde transfer dus.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:10 schreef NY_Giant het volgende:
SC Heerenveen heeft zich versterkt met de aanvallende middenvelder Afonso Alves. De 25-jarige Braziliaan komt van het Zweedse Malmö. Hij zal een contract voor vijf jaar tekenen.
Bron: NOS Teletekst
Ik heb de moed opgegeven. In dit topic komt er dagelijks wel een bevestigde transfer voorbijquote:Op maandag 12 juni 2006 14:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geen gerucht meer maar een bevestigde transfer dus.
Nog niet hoor.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geen gerucht meer maar een bevestigde transfer dus.
quote:
Juist wel, kan hij weer aanvallend voetbal spelen over de rechtervleugel.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:57 schreef stefmans het volgende:
Andy naar Porto dat is toch geen club voor hem![]()
quote:Sevilla wil Mathijsen
Van onze speciale verslaggevers
HINTERZARTEN, dinsdag
Joris Mathijsen heeft een aanbieding op zak van Sevilla. De verdediger van AZ hoopt na het WK op een transfer naar een Europese topclub. De Oranje-international staat al een tijd op het verlanglijstje van Sevilla. Eerder liepen de besprekingen over tussentijdse verlenging van zijn contract in Alkmaar nog spaak.
Vooralsnog staat AZ-voorzitter Dirk Scheringa een overgang in de weg, omdat hij Mathijsen niet wil laten gaan en een voor Sevilla te hoge transfersom vraagt.
bosschaart naar Arnhemquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Theo Janssen naar Feyenoord.
Bosschaart naar AZquote:Op maandag 12 juni 2006 20:17 schreef daaaaan het volgende:
Tim de Cler naar Feyenoord.
Ik ben blij om dit te lezenquote:Van: I'll Stay At United
Ruud van Nistelrooy is ready to kick-off next season at United. The Dutch ace has made his peace with manager Sir Alex Ferguson and remains intent on seeing out the remaining two years of his contract. Ferguson has had a long phone conversation with van Nistelrooy from his holiday villa in the South of France. The upshot was that van Nistelrooy got his wish - to stay at United.
Bill Thornton, Daily Star
Ik kan me niet voorstellen dat AZ iets ziet in Bosschaartquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:05 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat scheelt Feyenoord dan weer drie knaken op de aankoopsom....
Ze zoeken nog een DJ voor in de kleedkamer....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:55 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat AZ iets ziet in Bosschaart
Eerder een stapmaat voor de saaie avonden in Alkmaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een DJ voor in de kleedkamer....
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eerder een stapmaat voor de saaie avonden in Alkmaar.
En hij zal ook wel een kaartje kunnen leggen wellicht......quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eerder een stapmaat voor de saaie avonden in Alkmaar.
"Hajè!"quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:47 schreef Kaalhei het volgende:
Roda toont interesse in verdediger Hayen
Volgens de Belgische site: voetbalbelgie.be is Roda JC in onderhandeling met Nicky Hayen.
Deze centrale verdediger wordt betiteld als één van de succesvolste jeugdproducten van de Sint-Truidense VV. Hayen doorliep alle jeugdreeksen sinds zijn 5de en debuteerde in ‘99 in de eerste ploeg. Vorig seizoen was hij maanden out met een blessure maar nam in februari zijn titularisplaats opnieuw in.
Hij scoorde één doelpunt op het veld van Lokeren.
Bron : Rodajcfans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |