Ik weet het M. Ik weet het.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:22 schreef Polen het volgende:
Ik hoef die artiesteningang van geer en goor niet zo nodig te zien, Mk.
Inderdaad. Lui volk dat de moeite voor een OP niet neemtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:52 schreef mcDavid het volgende:
Kuttopic, slotje!
M'n goede humeur, wat doe je!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
O flying flying fish
Please flutter by my door:
Yes you can drink my lies
If first you read my eyes:
Each one is titled
"I'm drowning back to you":
I can't swim your waters
And you can't walk my lands:
I'm sailing all my sins
And i'm climbing all my fears
And soon now i'll fly
quote:
Dat "Ballen!", "Yes!"-gedoe is zó uitgekauwd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:17 schreef Leopard-Skin_Pill-Box_Hat het volgende:
Ballen.
bron http://fotoboek.fok.nl/JDudequote:Seksualiteit Yes please
Ongeveer even uitgekauwd inderdaadquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:22 schreef Leopard-Skin_Pill-Box_Hat het volgende:
bron http://fotoboek.fok.nl/JDude
Net op tijd! Mijn dank is groot!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:27 schreef Leopard-Skin_Pill-Box_Hat het volgende:
Misschien moet je even in je afvalbak kijken, Jdude. Ik denk dat je je humor per ongeluk hebt weggegooid...
Alsmede mijn geslacht.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:29 schreef Leopard-Skin_Pill-Box_Hat het volgende:
Zo ook mijn ego.
Ik heb een échte SNES.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
SNES-simulator. Super Mario.
Haiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
SNES-simulator. Super Mario.
FF onder een kloon inloggen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Kan een mod die TT niet veranderen en er een OP in zetten?
Pff boeiendquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb geen kloons.quote:
been there, done that!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Je kloont niet want je bent een kloon.quote:
Als je denkt dat de kwaliteit van dit topic wordt bepaald door de OP kan je beter wegblijven.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |