Huh??quote:
Alleen jammer dat je met die post vals gespeeld hebt... want je had eerst bovenstaande link staan waardoor die van mij te laat lijktquote:
Die heb ik netjes gewist omdat Bruce117 eerder was met hetzelfde plaatje...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je met die post vals gespeeld hebt... want je had eerst bovenstaande link staan waardoor die van mij te laat lijkt![]()
En ik nog wel zo m'n best doen om al die Lada's te vermijden![]()
Ik zag t al....... maar ik dacht eerst dat je stiekem van plaatje veranderd had.. Mea Culpaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die heb ik netjes gewist omdat Bruce117 eerder was met hetzelfde plaatje...
Heb ik weer.... had ik een mooie 2109 klaar staan (lees: geen Lada dus) zit jij er ff Variomatisch een extra Lada tussen te proppenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Totaal onverwacht:
[afbeelding]
De Lada 2109
quote:
Hoe krijgen jullie t voor elkaar..... Topic bijna een uur dood en dan tegelijk posten....quote:
2e plaatje van googlequote:
Bij mij het eerste, maar bij mij staat ie qua zoeken ook op middelgrote afbeeldingen weergeven, anders zitten er van die giga dingen bij die de lay-out zo vernaggelenquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij het eerste, maar bij mij staat ie qua zoeken ook op middelgrote afbeeldingen weergeven, anders zitten er van die giga dingen bij die de lay-out zo vernaggelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |