Na aandringen de
samenvatting aan het begin van de OP:
Een samenvatting voor de luie medemensch:
* Zwemmen roeleert zo nu en dan.
* Maccen ook
* Ik ging na het zwemmen maccen.
* Werd niet geholpen door McMedewerkers.
* Ik werd boos.
* Loempiavouwer gooide, spreekwoordelijk, roet in het eten, de hond.
* Na het nuttigen van mijn maal, was ik nog steeds boos.
* Nu nog steeds, vandaar dit topique.
Het verhaal:Vanmiddag ging ik samen met enkele vrienden zwemmen in Egmond. Eigenlijk
was het plan het Tikibad te gaan bezoeken, maar dat werd niks. Iedereen had gister pils geslobberd en had nu last van een kater, ik niet overigens. Enfin, niemand die naar Duinrell wilde dus zochten we ons heil maar wat dichter bij huis.
Tikibad, hier gingen we dus niet heenNa een tijdje heerlijk in het zwembad te hebben rondgedobbert vonden we het weleens leuk geweest en we vertrokken uit het Egmondse zwemwalhalla. Huppakee, het was etenstijd dus ff te maccen in Alkmaar. Aangekomen bij de snackgigant wou ik met een noodgang voedsel bestellen, maar helaas, de macmedewerkers waren al ander volk aan het voorzien van voer dus even wachten. Na enkele minuten voltrok mij het gevoel dat ik er in genaaid werd door die grapjurken achter de balie en vroeg aan de eerste en beste allochtone medewerker(want ja die stonden er nou eenmaal) of ik nog lang moest wachten op me maaltijd. Het antwoord was:
Ja ehh..sorry we hebben het druk.
Ik: Ja, dat zie ik, maar dat was niet me vraag.
Zij: Sorry, maar we zijn nog even bezig.
Ik: Hoe lang gaat deze manifestatie tegen mij nog duren?
Zij: Nog vijf minuten en dan heb ik mijn wachtlijst van taken wel ingevuld.
Ik: Dan bestel ik wel bij je collega.
Dus, nadat ik ontevreden was overgestapt op een andere allochtone medewerker voltrok dit hele scenario zich nog een keer. U snapt wel dat mijn woede zo langzamerhand zijn kookpunt bereikte! Mijn vrienden zaten inmiddels al te eten en keken tevreden voor zich uit, ik daarintegen, keek met de minuut kwaaier. Nadat ik dacht eindelijk aan de beurt te zijn gebeurde dit:
Ik: Ik wil graag twee hamburgers en 9 kipnuggets
Niks aan de hand denkt u, maar nee, er kwam iets tussen...
Loempiavouwer: Ik wil Happymeal.
Ik: How es, ik sta hier al enkele minuten en jij kom net aanlopen, brutale vlegel.
Loempiavouwer: Ik stond hier, jij net aanlopen.
Ik: Ja gek, kappen nou, want ik besterf het hier van de honger.
Loempiavouwer: Hoeveel kost?
McMedewerker: Drie euro dertig, alstublieft.
Ik: Gij ploertige hofnar, ik sta hier verdomme me tijd te verdoen, omdat jij zo verdomde traag ben.
McMedewerker: Rustig aan je bent zo aan de beurt.
Ik: Kutallochtoon! (tegen zowel de loempiavouwer als McMedewerker)
McMedewerker+Loempiavouwer:
Uiteindelijk, nadat ik uitgetiert was kreeg ik me Macvoer en kon eten. Ik was zo boos dat de voldoening die ik normaal heb bij het eten van de Mac totaal uitbleef. Ik voel me diepgekwets en me hele beeld van de allochtone samenleving is naar de knoppen, omdat een illuster gezelschap(bestaande uit allochtonen) mijn maaltijd verstoorde.
Desbetreffende Mac.Mac
Trage mensen:
Allochtonen die me maal verstoren: Driewerf
[ Bericht 4% gewijzigd door Revelation op 27-05-2006 19:45:10 ]