De persoon in kwestie heette geen Youssouf, jij lollerno0b!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:20 schreef Hathor het volgende:
Ken dit verhaal, Youssouf zegt dat ie in je broodje geroggeld heeft. Tis maar dat je het weet.![]()
Mijn verhaal is in een dusdanige context geschreven dat het lijkt alsof ik wat tegen de allochtone medemens heb. Dit is niet het geval, alleen vanmiddag werd het me even teveel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:21 schreef Syytön het volgende:
Tikibad is zwaar relaxed!
Idk, doe niet zo gefrustreerd tegen allochtonen joh
Maar wel trager en dat is nou net waar het om draait!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maakt het eten en de medewerkers niet minder nep, knul
Ja tuurlijk! Dat komt door die neppe-medewerkers....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:27 schreef Revelation het volgende:
[..]
Maar wel trager en dat is nou net waar het om draait!
Dus je bent het ditmaal wel eens met me klaagzang?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Dat komt door die neppe-medewerkers....
Duh![]()
Ik was het immer al met je eens.....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:32 schreef Revelation het volgende:
[..]
Dus je bent het ditmaal wel eens met me klaagzang?
Hup, in ze een en dan wil het wel hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:44 schreef Gallacher het volgende:
Moet je naar de MAC in Duiven gaan. Daar kan je lopend door de Macdrive en dan wordt je meteen geholpen. Kan er ook niemand voorkruipen omdat ze je dan moeten overrijden..
Nee, rekel, dat is dus niet de bedoeling. Daar zijn weer andere site's voor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Allochtonen bash-topic.
Nee, Youssouf was de persoon die de hamburger maakte niet de verkoper.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:22 schreef Revelation het volgende:
De persoon in kwestie heette geen Youssouf, jij lollerno0b!
Welquote:
ik vind aan dat spul echt geen smaak zitten hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 06:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel![]()
Ok, die kreukelfriet niet, maar bij hun zit er tenminste wel vlees op de burgers en niet zo'n wazig lapje soja-gedoe. En die slappe weke broodjes mogen ze ook houden![]()
Nee, Youssef is degene die je broodje klaar gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:22 schreef Revelation het volgende:
[..]
De persoon in kwestie heette geen Youssouf, jij lollerno0b!
[..]
Mijn verhaal is in een dusdanige context geschreven dat het lijkt alsof ik wat tegen de allochtone medemens heb. Dit is niet het geval, alleen vanmiddag werd het me even teveel.![]()
Wat een kut nerd ben jij. Wees blij dat je geen klappen hebt gehad.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:17 schreef Revelation het volgende:
Ik: Hoe lang gaat deze manifestatie tegen mij nog duren?
Ik: Gij ploertige hofnar, ik sta hier verdomme me tijd te verdoen, omdat jij zo verdomde traag ben
URL?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:14 schreef Revelation het volgende:
[..]
Nee, rekel, dat is dus niet de bedoeling. Daar zijn weer andere site's voor.![]()
Sorry, maar nu kan ik je echt niet meer serieus nemen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:17 schreef Revelation het volgende:
Uiteindelijk, nadat ik uitgetiert was kreeg ik me Macvoer en kon eten. Ik was zo boos dat de voldoening die ik normaal heb bij het eten van de Mac totaal uitbleef.
Werd jij ff ge0wnt door een MacDonalds medewerker en me medeloempiavouwerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:17 schreef Revelation het volgende:
Loempiavouwer: Hoeveel kost?
McMedewerker: Drie euro dertig, alstublieft.
Ik: Gij ploertige hofnar, ik sta hier verdomme me tijd te verdoen, omdat jij zo verdomde traag ben.
McMedewerker: Rustig aan je ben zo aan de beurt.
Ik: Kutallochtoon! (tegen zowel de loempiavouwer als McMedewerker)
McMedewerker+Loempiavouwer.![]()
Niet echt, als mij onrecht wordt aangedaan dan zeg ik daar wat van.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:08 schreef nietzman het volgende:
Wat een sneu wannabee taalgebruik. In het eggie stond je gewoon met je bek vol tanden, istniet?
Ja, het was een samenzwering eerste klasse!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:03 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Werd jij ff ge0wnt door een MacDonalds medewerker en me medeloempiavouwer![]()
De Mac is slechts een uit de kluiten gewassen snackbar. Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:54 schreef Xuavis het volgende:
In de meeste restaurants moet je een kwartier wachten op je eten, dus niet zo zeuren ja!
Jaja, een tijdje later. Op een forum. Anoniem. Na een nachtje lutser-termen te hebben verzonnen/gegoogled samen met je vriendjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:00 schreef Revelation het volgende:
Niet echt, als mij onrecht wordt aangedaan dan zeg ik daar wat van.![]()
Je kan ook met de fietsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:44 schreef Gallacher het volgende:
Moet je naar de MAC in Duiven gaan. Daar kan je lopend door de Macdrive en dan wordt je meteen geholpen. Kan er ook niemand voorkruipen omdat ze je dan moeten overrijden..
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jaja, een tijdje later. Op een forum. Anoniem. Na een nachtje lutser-termen te hebben verzonnen/gegoogled samen met je vriendjes.
"Nee, jouw moeder."quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:11 schreef Revelation het volgende:
Dit is slechts een weerspiegeling van wat jij zou doen.
Dit is precies wat ik bedoel. Ondanks dat het toch echt druk is, zijn er een x aantal McMedewerkers die het presteren om niks uit te voeren. Doen ze echter wel wat dan is dat in zo'n beduidend traag tempo, dat de rij wachtenden blijft groeien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
Het valt mij ook wel eens op, dat wanneer de wachtij alsmaar groeit, de medewerkers nog steeds in hetzelfde trage tempo doorwerken. En nog steeds ondertussen met elkaar ouwehoeren enzo.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:17 schreef Revelation het volgende:
Ik: Kutallochtoon! (tegen zowel de loempiavouwer als McMedewerker)
Ja, dikke vette humor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:16 schreef Revelation het volgende:
Guttegut, jij bent een discussie niet waard, gij duivelsgebroed!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, dikke vette humor.
Maar dan nog stond je écht nog wel met je bek vol tanden voor die hamburgerflippert.
Dit was inderdaad niet erg netjes.quote:
Vertel mij eens waarom dit onzin zou zijn..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:32 schreef Paulster het volgende:
lulverhaal
OKquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:40 schreef Paulusch het volgende:
Zet je die samenvatting voortaan even aan het begin van je OP? Bvd.
Natuurlijk, even op jou vraag eerder in dit topic terugkomende. Jij vroeg je af hoe het kwam dat de Chinees/Japanner voor kon dringen. Dat kwam doordat ik mijn bestelling deed en hij luttele seconden daarna ook zijn zegje deed. Op de een of andere manier vond de McMedewerker het nodig om deze kerelt voor mij van voer te voorzien en daardoor moest ik nog langer wachten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:43 schreef Bob-B het volgende:
Je komt er wel
En je matties pakken hem dan niet op en liggen hem als alternatieve snelheidsheuvel kapot op het terrein?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:48 schreef Revelation het volgende:
[..]
Natuurlijk, even op jou vraag eerder in dit topic terugkomende. Jij vroeg je af hoe het kwam dat de Chinees/Japanner voor kon dringen. Dat kwam doordat ik mijn bestelling deed en hij luttele seconden daarna ook zijn zegje deed. Op de een of andere manier vond de McMedewerker het nodig om deze kerelt voor mij van voer te voorzien en daardoor moest ik nog langer wachten.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En je matties pakken hem dan niet op en liggen hem als alternatieve snelheidsheuvel kapot op het terrein?
Gaat dat altijd zo bij kampers? Zo van goh boeiend waar hij is, eerst men dienblad leegkanen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:52 schreef Revelation het volgende:
[..]
Me 'matties' zaten even verderop te eten en kregen van dit hele voorval niet veel mee. Ze vroegen later wel waarom het zo teringlang duurde.
Goede vraag, misschien weet Maikuuul het antwoord.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gaat dat altijd zo bij kampers? Zo van goh boeiend waar hij is, eerst men dienblad leegkanen?
Ja gek, me slobbermaten hadden geen zin vanwege een kater...quote:Op maandag 29 mei 2006 00:13 schreef twisteddlogic het volgende:
Je had gewoon naar het Tikibad moeten komen
Wat een lafaardsquote:Op maandag 29 mei 2006 00:18 schreef Revelation het volgende:
[..]
Ja gek, me slobbermaten hadden geen zin vanwege een kater...
Ja zei ik ook al, maar het moest niet gebeuren. Gister nog wat bij Mot?quote:
Ik was niet, ze gingen naar de sportweek. Hoe ging je examen? En vanavond nog ff naar de sportweek?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:20 schreef Revelation het volgende:
[..]
Ja zei ik ook al, maar het moest niet gebeuren. Gister nog wat bij Mot?
Nah, ging wel moest een 5,5 halen en dat heb ik ook wel. Misschien dat ik ff heen ga, wat is er vanavond?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:24 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik was niet, ze gingen naar de sportweek. Hoe ging je examen? En vanavond nog ff naar de sportweek?
Had ik kunnen doen, maar waarom? Normaal gesproken duurt het niet eeuwig lang bij de Mac en kan je zo gaan eten..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef Rhanna het volgende:
Ga toch gewoon naar een patatzaak.
badminton geloof ik, dus denk dat dat bij de kantine is, altijd gezelligquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef Revelation het volgende:
[..]
Nah, ging wel moest een 5,5 halen en dat heb ik ook wel. Misschien dat ik ff heen ga, wat is er vanavond?
Kut boomlaars topic en volgens mij heb je een probleem met de (licht) getinte medemensquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:17 schreef Revelation het volgende:
Loempiavouwer
allochtone medewerker
andere allochtone medewerker
Kutallochtoon!
allochtone samenleving
(bestaande uit allochtonen)
Allochtonen
Boomlaars, laat meestal zien hoe hij kijkt, niet waar hij was of heen zou gaan. Normaal gesproken heb ik geen probleem met welke mensen dan ook, maar goed, bij de mac dus wel. Kan gebeuren toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:45 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Kut boomlaars topic en volgens mij heb je een probleem met de (licht) getinte medemens![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Revelation het volgende:
[..]
Boomlaars, laat meestal zien hoe hij kijkt, niet waar hij was of heen zou gaan. Normaal gesproken heb ik geen probleem met welke mensen dan ook, maar goed, bij de mac dus wel. Kan gebeuren toch?
Ik had eerder geen kans om te reagerenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
of je kickt een topic van meer dan een week geleden-![]()
![]()
ja joh.. wat een reactie:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:50 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik had eerder geen kans om te reageren
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |