nog nooit op wel zien liggenin de winkel mischien toch een keertje halen...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:52 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ook in de aanbieding bij het Kruidvat.
Lekker koekje of niet?
TS begint: Ik vind het niet echt een lekker koekje.
Dat is goed nieuws. Daar hebben ze wel meer amerikaanse dingen las ik ergens dus daar maar eens een bezoekje aan brengen. En 8,50 gaat nog net ja. In ieder geval niet 10 euro zoals ze bij die delicatesse zaken vragen. Dinsdag maar eens naar schiphol.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:36 schreef heaven7 het volgende:
Op Schiphol bij dat supertje hebben ze Oreo cereal. Reteduur, iets van ¤8,50 ofzoAnders hadden wij het ook meegenomen!
Laten we even duidelijk aangeven waar we het over hebben. Jij hebt het denk ik over de gewone standaard koekies.. niet de cereals. Anders staat er maandag morgen en rij van hier tot gunter voor de America Today in R'ttm.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Bij ons in R'dam, bij America Today zijn die pakken 1,25. En als je 5 pakken koopt, 5 euro.
IDD. Sorry voor het ev. misverstandquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Laten we even duidelijk aangeven waar we het over hebben. Jij hebt het denk ik over de gewone standaard koekies.. niet de cereals. Anders staat er maandag morgen en rij van hier tot gunter voor de America Today in R'ttm.
Waar haal je die?quote:Op zondag 10 september 2006 02:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
Aaaahhh heerlijk gewoon, die nieuwe Oreo's met een laag chocolade er omheen (Oreo Choc Milk), ben ze nu ook aan het eten tijdens het fappen, fap fap fap fap.
[afbeelding]
die heeft mijn supermarkt niet.quote:Op zondag 10 september 2006 02:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
Aaaahhh heerlijk gewoon, die nieuwe Oreo's met een laag chocolade er omheen (Oreo Choc Milk), ben ze nu ook aan het eten tijdens het fappen, fap fap fap fap.
[afbeelding]
Ik zoek die dubbel stuffed peanut butter Oreo`squote:Op zondag 10 september 2006 21:24 schreef Chen het volgende:
Godverdomme, geen enkele AH in Den Haag heeft ze, alleen bij de plaatstelijke poelier liggen ze soms en bij de USA Today.
Nou de AH op het Savornin Lohmanplein heeft ze iig welquote:Op zondag 10 september 2006 21:24 schreef Chen het volgende:
Godverdomme, geen enkele AH in Den Haag heeft ze, alleen bij de plaatstelijke poelier liggen ze soms en bij de USA Today.
De nieuwe Jumbo aan de Annemoonstraat heeft ze ook. witte bruine en gewone.quote:Op maandag 11 september 2006 22:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou de AH op het Savornin Lohmanplein heeft ze iig wel. Die met die laag witte of bruine chocolade eromheen.
Die had ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 02:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
[afbeelding]
nee de c1000quote:Op zondag 10 september 2006 18:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
De Jumbo bij jou in de buurt?
De AH bij de Bijenkorf wel! En als ze daar niet zijn heb je nog kans dat ze bij de Chill Out liggenquote:Op zondag 10 september 2006 21:24 schreef Chen het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 02:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
Nasty.... En zonde voor dat heerlijke koekje man!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wat ook heerlijk is; Oreo met pindakaasGewoon lekker wat pindakaas op smeren
![]()
Ik was er woensdag geweest in de hoop dat ze het hadden maar helaas. Wel een heel schap vol met alle soorten oreo koekjes en zelfs namaak oreo koekjes. Alleen geen cereal. Ik heb de hele winkel doorgelopen maar nergens gevonden. Het is toch die supermarkt tegenover de burger king?quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:36 schreef heaven7 het volgende:
Op Schiphol bij dat supertje hebben ze Oreo cereal. Reteduur, iets van ¤8,50 ofzoAnders hadden wij het ook meegenomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |