WTF waar koop je ze. Ze zijn overal 1,19 (ok misschien AH niet). C1000 heeft ze, Dirk van de Broek, Plus. Sommige hebben nu ook met witte chocola.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef Chen het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]Weet iemand of het mogelijk is om deze heerlijke koekjes op internet te bestellen? Grotere bestellingen dan, ik vind ze in Nederland zo duur, logisch eigelijk 1,75 per pak terwijl ze in de USA vrij goedkoop zijn. Ik heb een beetje zoeken, maar ik heb niks gevonden maar misschien weet iemand wat
Kijk alleen niet op van de prijsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij 'het winkeltje' in utrecht, naast de schoenenreus, op www.americangoodies.nl en wellicht in surinaamse toko's.
Topics zijn gemergedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:40 schreef outcast_within het volgende:Oreo ben ik evil? ^_^
Oreo's, het populairste koekje ter wereld
Ik moest vandaag naar de media markt dus ik dacht ga ik even naar de vestiging van supertoko op het bijlmerplein. Weet ik veel dat dat hetzelfde is als de amsterdamse poort. Maar ja ze hadden het dus nog steeds niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:07 schreef jojomen4 het volgende:
Na een hele zoektocht door de Amsterdamse poort vond ik eindelijk de "supertoko". Hebben ze geen Oreo Cereals..![]()
Ow man! Ik dacht dat je uit Amsterdam kwamquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik moest vandaag naar de media markt dus ik dacht ga ik even naar de vestiging van supertoko op het bijlmerplein. Weet ik veel dat dat hetzelfde is als de amsterdamse poort. Maar ja ze hadden het dus nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |