Het is ook 3d, maar het is REALTIME 3Dquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:19 schreef MMaRsu het volgende:
Dat doet er niet toe, het is wel 3d
Tis geen 2d toch?
Ja we gaan er nu netzo lang over door dat we allemaal op onze knieen gaan en zeggen dat het geweldige Nintendo de eerste was met Realtime-3D graphicsquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef SocialDisorder het volgende:
bloederige hel, gaan we het nou hebben over wie 3D-gaming heeft uitgevonden?
LucasArts; in hun adventures waren objecten die ver weg waren altijd kleiner.
Wat was dan het eerste spel in realtime 3D?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Het is ook 3d, maar het is REALTIME 3D
Starhawk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Wat was dan het eerste spel in realtime 3D?
Starhawk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja ik zag het :p
Maar met polygonen?
quote:"The cell processor is so powerful that it can tell us wich came first; the egg or the chicken"
Hehe nou ik las laats een nieuwsbericht op Fok dat wetenschappers eruit waren dat het Ei er eerst was. Hebben ze zeker de Cell gebruiktquote:
Ik denk dat sony bedoelde een wereld waar je vrij in kan rond lopen/rijden/vliegen met 3 polygonen.quote:
Kwestie van smaak, voor mij zijn er op de XBOX meer toffe games dan de PS1 en 2 bij elkaar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder] werpt blik op library van PS2 & PS1[/me]
[me=SocialDisorder werpt blik op library van Xbox
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
Exact het omgekeerde hier. Xbox heb een paar maanden te leen gehad.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, voor mij zijn er op de XBOX meer toffe games dan de PS1 en 2 bij elkaar.
En ik heb beide vanaf het begin gehad ongeveer.
Uh, weekveelquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
en met Tekken bedoel ik natuurlijk Tekken 5 he?
Nee klopt, te ingewikkeldquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
zij houdt niet van fussball spielen.
Tekken 5, de gehele Guilty Gear serie en Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi kan ik je dan van harte aanbevelenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Uh, weekveel
Gewoon schop spelletjes enz is leuk![]()
Ik weet niet wat jij speelt dan maarquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nee klopt, te ingewikkeld![]()
Dan heb jij een hele beprekte smaakquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, voor mij zijn er op de XBOX meer toffe games dan de PS1 en 2 bij elkaar.
En ik heb beide vanaf het begin gehad ongeveer.
Beperkt? Waar slaat dát nou weer op.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan heb jij een hele beprekte smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |