Klopt dat wel? Volgens mij is de 360 een stuk hoger dan de PS2 bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef InsertCredit het volgende:
Ps3-size valt me nog goed mee:
[afbeelding]
ow nu de PS3 de grootste en lelijke console is is het opeens niet meer belangrijk?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef Diablos79 het volgende:
Is het uberhaupt belangrijk welke console het kleinst, grootst, mooist of lelijkst is?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:55 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Klopt dat wel? Volgens mij is de 360 een stuk hoger dan de PS2 bijvoorbeeld.
Nee, maar toen de XBOX uitkwam waren het de PS fanboy's die eindeloos lang over het formaat bleven doorgaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef Diablos79 het volgende:
Is het uberhaupt belangrijk welke console het kleinst, grootst, mooist of lelijkst is?
Voor mij is het nooit belangrijk geweest. De PS2 en PS1 vind ik er ook beide niet uit zien. En ik vind trouwens de PS3 niks lelijker dan de Xbox360. Meeste consoles zijn geen schoonheden.. Vooral de US versie van de SNES was een lelijk ding hehe.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:18 schreef kepler het volgende:
[..]
ow nu de PS3 de grootste en lelijke console is is het opeens niet meer belangrijk?
Goh... ze zijn het dus niet allemaal met elkaar eens daar bij Ubisoft!quote:Ubi boss loves PS3 controller
by GamesIndustry.biz
30/05/2006 18:00
Microsoft bigwigs may be lining up to take a pop at it, but Ubisoft president Yves Guillemot loves the PS3's motion-sensing controller - promising that plenty of Ubi titles will support it.
Guillemot's comments came in an exclusive interview with Eurogamer TV, due to be broadcast soon, with the publisher boss revealing: ?We were so happy to see that Sony was taking that direction - we think it will help to have a better experience so we are going to use that a lot.?
Guillemot did not specify any PS3 games which might incorporate motion-sensing - but given Sony's announcement appeared to come as a genuine surprise to most of the games industry, any such titles are probably a long way off.
It's not just the PS3 controller that Ubi's keen on, of course. The publisher recently proved itself to be one of the leading third-party supporters of the Nintendo Wii's remote controller, showing off titles such as Red Steel and Rayman Raving Rabbids.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Diablos79 het volgende:
Goh die Nintendo fans moeten toch wel heel gefrustreerd zijn
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:22 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
met de groeten van Tomassozie wii topic
... ach het is alleen maar een compliment ... en sinds sony toch niets nieuws heeft ontwikkeled met de PS3 tja dan moeten ze wel gaan copieren anders lopen ze weer achter.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Diablos79 het volgende:
Goh die Nintendo fans moeten toch wel heel gefrustreerd zijn
Hierom zou je zeggen dat fanboys nog pubers of zo zijn, maar waarom zijn het dan vaak ook mensen rond de 20quote:
Mensen van 40-50 kunnen nog onzeker zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hierom zou je zeggen dat fanboys nog pubers of zo zijn, maar waarom zijn het dan vaak ook mensen rond de 20
Ik word een beetje moe van die redactieleden die steeds melden dat het oud nieuws is omdat het al op fok.games heeft gestaan.quote:
dan zou je er wat vaker moeten komenquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die redactieleden die steeds melden dat het oud nieuws is omdat het al op fok.games heeft gestaan.
Niet iedereen komt daar.
Leuk dat je het zelf zegtquote:
Giant enemy crabquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
Genji 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat meer
sorry?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Leuk dat je het zelf zegt
[..]
Giant enemy crab![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Leuk dat je het zelf zegt
[..]
Giant enemy crab![]()
PS3: Mooiere graphics, mooier geluid, Blu-Ray films kunnen kijken, bloedgeile kastquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Wat is er beter aan een ps3 dan een ps2 of ps voor iemand die rond de 2x per maand speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |