...of in de OP.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:58 schreef Diablos79 het volgende:
Dan had je ook gewoon kunnen kijken op www.blu-ray.com
Crysis Instinctquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:57 schreef SToRM81 het volgende:
PS3 programmeurs gezocht bij Crytek: klik
Zou Crysis dan toch op de PS3 komen?![]()
Probleem is meer dat de CryTek engine DirectX10 is en de PS3 en 360 de technologie aanboord hebben van DX9, dus die engine moet beperkt wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Dan moeten ze hun engine ook wat makkelijker te programmeren maken denk ik.
Dat zal ook meehelpen idd. Maar hoe vaak is de Crysis-engine verkocht de afgelopen 2 jaar?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Probleem is meer dat de CryTek engine DirectX10 is en de PS3 en 360 de technologie aanboord hebben van DX9, dus die engine moet beperkt worden
Alleen aan UbiSoft voor Far Cry spinoffsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat zal ook meehelpen idd. Maar hoe vaak is de Crysis-engine verkocht de afgelopen 2 jaar?
Die van ¤600. Wil gewoon het complete packet. En als ik over een paar jaar een HDTV koop met HDMI en ik heb dan een Ps3 die dat niet ondersteund zou ik weer spijt hebben lol.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Welke versie?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die van ¤600. Wil gewoon het complete packet. En als ik over een paar jaar een HDTV koop met HDMI en ik heb dan een Ps3 die dat niet ondersteund zou ik weer spijt hebben lol.
Hier heb ik wel mijn twijfels overquote:Asked if he was disappointed that the game wasn't part of Sony's press conference, he explained away the absence by claiming that "we're making huge progress every single day. We went in just two days from a point where we weren't happy to being where we are now. We think we'll surpass the footage, it was an incredible visualisation, but we're delivering an incredible interactive experience and we really think we'll go beyond it."
Ik wacht nog even met een HDTV(ook omdat ik er geen geld voor heb nu lol).. Maar bijna al die HDTV's zijn maar HD ready en die wil ik niet. Ik weel een HDTV die gewoon 1080p ondersteund en niet maar tot 720 zoals al die HD ready tv's.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HDTV had bij mij al gestaan als ik er ruimte voor had gehad. Deze zomer ga ik het huis uit, en het eerste wat mijn huis binnenkomt is een HDTV.
"Ja maar een matras om op te slapen dan?"
Nope! HDTV eerst, mooiste plekje in huis gaat naar de TV. Daarna zien we wel waar we de rest dumpen.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met een HDTV(ook omdat ik er geen geld voor heb nu lol).. Maar bijna al die HDTV's zijn maar HD ready en die wil ik niet. Ik weel een HDTV die gewoon 1080p ondersteund en niet maar tot 720 zoals al die HD ready tv's.
Is dat zo? dat ze betere kwaliteit zijn? De laatste keer toen ik heb gekeken waren die van philips niet echt mooi van beeld, die van sony en samsung waren echt veel mooier. Ik denk trouwens dat als je van al die merken de duurste koopt dat er in kwaliteit niet zoveel verschil zal zittenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Philips zijn betere kwaliteit. Ik las trouwens dat 1080p niet op te gamen valt voorlopig, omdat de fillrates nog te laag liggen. 1080i is voorlopig prima zat. Ook omdat ik vaak snelle actiefilms kijk, en trage fillrates gewoon bagger zijn dan.
Dat en 1080i-schermen zijn iets gunstiger geprijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |