3M heeft een coating ontwikkelt waardoor de BD-roms gewoon als schijfjes verkocht worden, in plaats van de cassette's a la UMD.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ze beloven in ieder geval een superkrasbestendige coating. Maar aangezien we nog niet veel voorbeelden hebben gezien van werkende Blu-Ray drives zou ik geen idee hebben hoe het in de praktijk gaat.Ik denk dat het allemaal wel goed zal komen.
Dat gaat volgens mij echt een goed spel worden!quote:
Alleen als ie PS3 spellen speeltquote:Op maandag 29 mei 2006 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Will the real fanboys please stand up?
Wie koopt er een Playstation-horloge van 510 euro?
Dat is TDK met z'n "Durabis" coating.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:21 schreef SocialDisorder het volgende:
3M heeft een coating ontwikkelt waardoor de BD-roms gewoon als schijfjes verkocht worden, in plaats van de cassette's a la UMD.
Niet zo'n puik plan om bij de echte onthulling van je systeem een crappy presentatie te hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
who cares about the conference? Alleen azijnzeikerds pissen daarop. Vorig jaar had Sony de beste conferentie. Nu de slechtste. So what?
De informatie die werd gegeven zoog juistquote:Het gaat om de informatie die gegeven wordt. 17 november kan heel de wereld aan de PS3, de prijzen zijn bekend, en de functies van de controller zijn bekend. Klaar.
ik was onder de veronderstelling dat 3M deze coating had gemaakt.quote:
En dan krijg je wel 1080p! Goede deal, lijkt mij. Ik zou ze meteen kopen.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:52 schreef Diablos79 het volgende:
Was toch ook bekend dat Blu-Ray films niet veel duurder zouden worden dan DVD's. Gemiddeld genomen zouden ze maar 10% duurder zijn dan films op DVD.
Ik wist het niet zeker, dus ik zocht even bevestigingquote:Op maandag 29 mei 2006 18:56 schreef Diablos79 het volgende:
Op een Blu-Ray speler(of Ps3) kun je gewoon al je oude DVD's kijken
Maar dat was geloof ik toch ook al algemeen bekend?
En nog meer geluidskanalen met een nog hogere kwaliteit!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:53 schreef H.Flick het volgende:
En dan krijg je wel 1080p! Goede deal, lijkt mij. Ik zou ze meteen kopen.
Technisch gesproken niet.quote:Blue Ray is toch wel BC met DVD? Want anders moet ik al die boxen weer opnieuw gaan kopen.
Dan had je ook gewoon kunnen kijken op www.blu-ray.comquote:Op maandag 29 mei 2006 18:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker, dus ik zocht even bevestiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |