Ik verwacht er ook niet veel van morgen. Winnen doet Oranje denk ik wel gewoon.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:11 schreef BVO het volgende:
Ik hoop op een leuke wedstrijd, maar dat valt toch altijd tegen.
Was dat niet tegen Nigeria?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:29 schreef trepper het volgende:
Laatste keer tegen Kameroen was volgens mij in de voorbereiding op het WK 1998. Werd het toen geen 5-1?
Moeten ze helemaal van Zwitserland terug naar Rotterdam?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Kuip, Rotterdam.
Het is niet het meest praktische, maar voor de supporters natuurlijk wel veel leuker!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Moeten ze helemaal van Zwitserland terug naar Rotterdam?
Het zou nog leuker voor de supporters geweest zijn als het team gewoon in NL gebleven wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:37 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Het is niet het meest praktische, maar voor de supporters natuurlijk wel veel leuker!
Reizen ze in die nieuwe bus of per vliegtuig?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:37 schreef Herkauwer het volgende:
Het is niet het meest praktische, maar voor de supporters natuurlijk wel veel leuker!
Wellicht, maar misschien is dit beter voor de voorbereiding? Iets meer rust, minder drukte er omheen? Het gevoel van er even tussen uit zijn kan natuurlijk ook mentaal positief werken?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:40 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het zou nog leuker voor de supporters geweest zijn als het team gewoon in NL gebleven was![]()
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:43 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wellicht, maar misschien is dit beter voor de voorbereiding? Iets meer rust, minder drukte er omheen? Het gevoel van er even tussen uit zijn kan natuurlijk ook mentaal positief werken?
SBS begint om 20:00 met een belspelletje en reclame, tussendoor mogen Hans van Breukelen en Louis van Gaal nog wat zeggen. Vervolgens komt er een laatste kans voor de reclame om nog even naar de opgave van het belspelletje te kijken. Daarna is om 20:30 de wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:23 schreef heiden6 het volgende:
In het plaatje staat 20:30 in plaats van 20:00, zoals in de OP. Wat is nu juist?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:04 schreef DeTolk het volgende:
Jan Eto'o of N'Diefi in de spits bij Kameroen![]()
Geblesseerd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:36 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hoezo of Eto'o? Die gast heeft toch gewoon een basisplaats.
Serieus?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:03 schreef borisz het volgende:
eto'o zit in irael op bezoek bij oud-minister Perez
het is nog de vraag of hij optijd is
echt waar,quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:10 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Serieus?
Wat doet tie daar? Is dat z'n nieuwe vriend?
Deze "egoïst" verblijft momenteel in Israël in verband met de opening van het Rabin Centre of Peace. Hij heeft onder andere toespraken gehouden, projecten bezocht en deelgenomen aan een zaalvoetbalwedstrijd met zowel Israëlische als Palestijnse voetballers. Hoe ontzettend egoïstisch hè?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef WeebI het volgende:
Hopelijk zonder die egoïst van een Eto'o
Waar heb jij het nou weer over. Dit topic is voor de wedstrijd van vanavond en jij komt met Kluvert op de proppen. Laat die over het paard getilde voetballer lekker met vriendjes Seedorf en Bogarde lekker thuis voor de Tv zitten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:52 schreef soccerbrain het volgende:
het is duidelijk dat van basten 7 jaar op de golfban heeft gestaan en zo de grote periode van kluivert gemist heeft. Als iemand altijd met passie voor oranje heeft gespeeld en belangrijke doelpunten heeft gemaakt is het wel kluivert. Van Basten zelf scoort 24 goals in 58 interlands. Als je de 5 van EK '88 aftrekt + de 6 doelpunten die hij in 1 wedstrijd tegen Malta scoorde kom je op 13 doelpunten in 53 wedstrijden!!. WK '90 + EK '92....0 doelpunten en ongeinspireerd spel..zo groot is Bassie ook weer niet hoor...het is Gullit die het nederlandse voetbal in de jaren '80 weer op de kaart heeft gezet...niet van basten. Gullit kwam, zag en overwon in Milan en HIJ heeft Milan groot gemaakt en de gogme in de vereniging gebracht...van Basten was dat eerste seizoen geblesserd...
--------------------------------------------------------------------------------
in hoeveel topics ga je dit nog posten?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:52 schreef soccerbrain het volgende:
het is duidelijk dat van basten 7 jaar op de golfban heeft gestaan en zo de grote periode van kluivert gemist heeft. Als iemand altijd met passie voor oranje heeft gespeeld en belangrijke doelpunten heeft gemaakt is het wel kluivert. Van Basten zelf scoort 24 goals in 58 interlands. Als je de 5 van EK '88 aftrekt + de 6 doelpunten die hij in 1 wedstrijd tegen Malta scoorde kom je op 13 doelpunten in 53 wedstrijden!!. WK '90 + EK '92....0 doelpunten en ongeinspireerd spel..zo groot is Bassie ook weer niet hoor...het is Gullit die het nederlandse voetbal in de jaren '80 weer op de kaart heeft gezet...niet van basten. Gullit kwam, zag en overwon in Milan en HIJ heeft Milan groot gemaakt en de gogme in de vereniging gebracht...van Basten was dat eerste seizoen geblesserd...
--------------------------------------------------------------------------------
OF je gaat naar http://www.patrick-kluivert.com en post daar deze onzin, daar waar het thuis hoortquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:52 schreef soccerbrain het volgende:
Kluivert heeft niks laten zien de laatste 2 jaar, waarom zou Van Basten het over Kluivert moeten hebben als die 1.niet fit is, 2.andere spitsen voorhanden heeft (RvN, Kuyt, Makaay die wel fit zijn en scoren). Tuurlijk is Kluivert in topvorm een uitstekende spits maar daar is al een hele tijd geen sprake van. Dan is het toch logisch dat de bondscoach niet op de naam Kluivert komt? Trouwens, 'de manier waarop de bondscoach over Kluivert praat'.. ik kan het me niet herinneren dat hij zich negatief heeft uitgelaten over Kluivert.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:54 schreef soccerbrain het volgende:
version 1 als je kan lezen zie je dat ik er nergens voor pleit dat Kluivert er nu bij moet zitten...dat snap ik wel...ik heb het alleen maar over de manier waarop de bondscoach over Kluivert praat....maar ik zeg wel...een Kluivert in topvorm is voor het systeem dat oranje wil spelen de meest functionele...lees de beste....ik herhaal 'in topvorm' voor degene hier die moeilijk kunnen lezen
De huidige lichting moet de prestaties van Kluivert eerst maar eens zien te evenaren. Ik snap werkelijk niet waarom er altijd zo badinerend over hem wordt gesproken. Het is de nationale pispaal terwijl het nergens op slaat. Toen Kluivert in 98 Oranje naar de verlenging kopte tegen Brazilië zat ik op m'n knieën deze meester te aanbidden. Dat ie met twee wereldgoals tegen Ierland Nederland naar het EK-96 schoot wordt gewoon vergeten. Dat ie vrijwel in zijn eentje Joegoslavië versloeg tijdens het EK-2000 hoor je nooit meer. Dat ie een ongekend aantal goals heeft gescoord in Oranje wordt gewoon zelden vermeld. Kluievert speelt de laatste jaren niet best. Mede door blessures. Maar vergeet ajb niet wat ie daarvoor heeft gepresteerd voordat je weer onzin gaat uitkramen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over. Dit topic is voor de wedstrijd van vanavond en jij komt met Kluvert op de proppen. Laat die over het paard getilde voetballer lekker met vriendjes Seedorf en Bogarde lekker thuis voor de Tv zitten.
We hebben nu een team wat ervoor vecht niet een stel miljonairs die voor het zicht nog even tegen een bal aan willen trappen.
In dit team zitten idd ook geen miljonairs.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
We hebben nu een team wat ervoor vecht niet een stel miljonairs die voor het zicht nog even tegen een bal aan willen trappen.
Daarnaast kan ik me heel goed voorstellen dat als je domme vragen zoals: "Hoe voel je je na deze overwinning?" er even geen zin in hebt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef soccerbrain het volgende:
Kluivert en Davids zijn als persoon niet zo populair omdat ze zogezegd arrogant zijn als ze een intervieuw geven...ze zijn gewoon verlegen en niet zo geslepen als een v. nistelzooi of kuyt die precies weten wat de mensen willen horen en dat dan ook maar 'afspelen'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |