Dan doe je het niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:25 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet zo eigenlijk een bank gaan kopen, maar ik heb geen zin..
Helaas niet neequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er weer terug in gaan is zeker ook geen optie?
Nu moet ik meteen erbij vermelden dat "het niet zoiets is wat jij denkt dat het is"quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu kun je éindelijk hand-in-hand huppelend met mede-homo's over straat, is het wéér niet goed..
Wat heb jij een enorm zwaar leven zeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nu moet ik meteen erbij vermelden dat "het niet zoiets is wat jij denkt dat het is"
Als ik nu uitga moet ik er meteen bij vermelden dat het geen date is, dat ik niet homo-uitga, dat zelfs de mensen met wie ik uitga niet van piemelzuigen houden.
Van wie moet dat? Tegen wie moet dat?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:47 schreef Cairon het volgende:
Als ik nu uitga moet ik er meteen bij vermelden dat het geen date is, dat ik niet homo-uitga, dat zelfs de mensen met wie ik uitga niet van piemelzuigen houden.
Een DVD van een musical? Dat zie je ook niet vaak! Deden ze dat maar in NL, ik zou best Aïda op DVD willen hebben...quote:
owha, numb...quote:
Hm, komt me bekent voor...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nu moet ik meteen erbij vermelden dat "het niet zoiets is wat jij denkt dat het is"
maar heb je interesse, wel baggerkwaliteit maar het is wickedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:18 schreef Weemz het volgende:
[..]
Een DVD van een musical? Dat zie je ook niet vaak! Deden ze dat maar in NL, ik zou best Aïda op DVD willen hebben...
Vandaar de zwaar gristelijke boodschap in de film.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
"So deep in the closet, he's almost in fuckin' Narnia."
Die ja :.)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:43 schreef TehRockstar het volgende:
Sylver.. Was dat met dat wijf dat met die homo-hatende Marokkaan was getrouwd?
Dat word leuk maandagquote:
zet een lekkere kop thee, of warme chocolademelk en ga op de vensterbank/verwarming voor het raam naar buiten zitten kijken en geniet van het feit dat je binnenzitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word treurig en chagrijnig van dit deprimerende weer.
Als het maandag maar weerbeter is, dus even geen regen. ik ben zelfs al tevreden als het rond de tijdstippen dat ik niet hoef te fietsen niet regent.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zet een lekkere kop thee, of warme chocolademelk en ga op de vensterbank/verwarming voor het raam naar buiten zitten kijken en geniet van het feit dat je binnenzit
stel je open voor het weer
morgen is het tussendoor even een dagje beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |