quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef Doezelhaar het volgende:
Foppe de Haan, tja die man voegt echt niet veel toe. Bij een jeugdelftal moet je gewoon jonge jongens neerzetten in het begin van hun trainerscarriere. Een Aron Winter bijvoorbeeld heeft prima gepresteerd met het onder 17 elfal. Traditiegetrouw weer een finale verloren zoals het hoort in NL.
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:30 schreef speknek het volgende:
Ontslaan die Foppe. En hem dan coach maken van het echte Oranje.
Ik denk dat dat zo'n vraag is die nooit beantwoord gaat wordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:17 schreef Rumille het volgende:
Geweldig hoe men hem afkraakt en als ze even EK worden is hij een genie, de beste coach sinds jaren blabla. Vraag me af of dit ook zo gaat als het echte Oranje EK wordt.
Inderdaad. Hij zou eigenlijk stuivertje moeten wisselen met Bassie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Foppe is altijd al een held geweestAl bij SCH
Als je kijkt naar wat er verder te kiezen valt, is dat wel een logische keuze. Het is niet alsof ie drie toptalenten op de bank heeft zitten, met allemaal kwaliteiten die Babel niet heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:08 schreef Bjoro het volgende:
als je Babel 2x 90 minuten laat spelen, ben je dit toernooi niet echt een tactisch brein volgens mij !
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:05 schreef Bjoro het volgende:
Zelfs Tim Krul kan wat Babel tot nu toe op die toernooi heeft laten zien !
Jij bent volgens mij niet de persoon om te praten over een 'tactisch brein' als je dit soort onzin uitkraamt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:08 schreef Bjoro het volgende:
als je Babel 2x 90 minuten laat spelen, ben je dit toernooi niet echt een tactisch brein volgens mij !
Kun jij, op de prima ingeschoten strafschop na, nog een moment noemen waar we met plezier aan Ryan terugdenken ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef koningdavid het volgende:
Jij bent volgens mij niet de persoon om te praten over een 'tactisch brein' als je dit soort onzin uitkraamt.
- De steekpass op Rigters waarna Rigters de strafschop 'veroorzaakte'.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kun jij, op de prima ingeschoten strafschop na, nog een moment noemen waar we met plezier aan Ryan terugdenken ?
Als hij die minder hard had gegeven, had Rigters gewoon op doel kunnen schieten !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:09 schreef koningdavid het volgende:
- De steekpass op Rigters waarna Rigters de strafschop 'veroorzaakte'.
Hij struikelde over de bal die vervolgens via een portugees bij Drenthe kwamquote:- De actie voorafgaand aan de 2-0 voordat hij de bal aan Drenthe meegaf.
Liep ik zeker net even naar de koelkast ?quote:- Het storen en meeverdedigen tegen Portugal.
Volgens mij kreeg hij ze meer tegen dan mee hoor !quote:- Het slim uitlokken van verschillende vrije trappen.
4 momenten is niet gek in 180 min. voetbal !quote:Om een aantal momenten te noemen.
Wel als zelfs Babel er beter van gaat spelen dan hij ooit bij Ajax heeft gedaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:08 schreef Bjoro het volgende:
Zucht... ja als hij hem in de kruizing had geschoten had hij gescoord!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als hij die minder hard had gegeven, had Rigters gewoon op doel kunnen schieten !
Ben je blind?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:16 schreef Bjoro het volgende:
Hij struikelde over de bal die vervolgens via een portugees bij Drenthe kwam
Volgens mij liep jij de hele westrijd naar de koelkast, als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:16 schreef Bjoro het volgende:
Liep ik zeker net even naar de koelkast ?
Volgens mij niet. Ze hadden veel overtredingen nodig om hem te stoppen. De vrije trap waaruit de goal viel tegen Israel kwam trouwens ook uit een overtreding op Babel. Dat doet hij slim...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:16 schreef Bjoro het volgende:
Volgens mij kreeg hij ze meer tegen dan mee hoor !
Hij heeft meer goede momenten gehad, uiteraard. Maar dit zijn de meest belangrijke en beslissende dingen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:16 schreef Bjoro het volgende:
4 momenten is niet gek in 180 min. voetbal !
Kom nou toch, Babel kan echt een goede en gevaarlijke aanvaller zijn. Dat heeft hij vaak zat bewezen, maar dit toernooi is het 1 groot drama.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:18 schreef Rekkie het volgende:
Wel als zelfs Babel er beter van gaat spelen dan hij ooit bij Ajax heeft gedaan.
Ik vond zelfs hem sterk tegen Portugal...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kom nou toch, Babel kan echt een goede en gevaarlijke aanvaller zijn. Dat heeft hij vaak zat bewezen, maar dit toernooi is het 1 groot drama.
Geeft niets, maar om hem te laten staan heeft dan ook geen zin !
Die pass was gewoon te hard. punt. en Rigters is niet links en dat moet Ryan weten want ze zitten al een paar weken in 1 trainingskamp en als prof zijnde lijkt me toch dat je dat soort dingen van elkaar weet !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:26 schreef koningdavid het volgende:
Zucht... ja als hij hem in de kruizing had geschoten had hij gescoord!
Het was een hele behoorlijke en beslissende pass. Als Rigters linksbenig was had hij hem in een keer mee kunnen nemen.
Jij waarschijnlijkquote:
Nou toch niet echt, kan ik je zeggen !quote:Volgens mij liep jij de hele westrijd naar de koelkast, als ik het zo hoorlees.
Maar daar staat hij toch niet voor in het veld ?quote:Volgens mij niet. Ze hadden veel overtredingen nodig om hem te stoppen. De vrije trap waaruit de goal viel tegen Israel kwam trouwens ook uit een overtreding op Babel. Dat doet hij slim...
Hmm...laat ook maar, die jongen kan veel beter dan dat hij laat zien en dat is jammer (voor de supporters en voor het team !)quote:Hij heeft meer goede momenten gehad, uiteraard. Maar dit zijn de meest belangrijke en beslissende dingen.
Kom op, kijk nog eens.quote:
Eens, duidelijke pass naar Drenthequote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kom op, kijk nog eens.
Als jij niet ziet dat hij hem duidelijk met buitenkant-rechts hem naar Drenthe passt is er echt iets mis met je.
Dat is gewoon jouw persoonlijke mening omdat je broertje dood hebt aan Ajax.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 06:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lux valt op en is zelfs nog beter dan Babel dus je hebt geen gelijk
Je wil toch niet serieus gaan beweren dat Babel een goede voetballer is he?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat is gewoon jouw persoonlijke mening omdat je broertje dood hebt aan Ajax.
JA!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus gaan beweren dat Babel een goede voetballer is he?
Alleen jammer dat hij na een jaar Blind met een jaar Ten Cate ook niks is opgeschoten.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft veel beperkingen nog, maar bij vlagen heeft hij het gewoon wel. Met goed sleutelen zou er wel veel in zitten. Hij zit op een niveau waar zowel Ajax als Jong Oranje wel bij varen, dus het kan alleen maar beter gaan in de toekomst.
Goed naar Jan van Halst geluisterd of niet?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Babel speelt in dienst van de ploeg dat is mooi. Het is onzin om dat aan de tactische onkunde van dHaan te wijten, want Babel is nou eenmaal geen spits die voorin een bal kan vasthouden. Hij heeft ruimte nodig om te gedijen, zijn aannames zijn namelijk nogal vaak te onnauwkeurig. Bij Ajax krijgt Babel die ruimte op links, bij jOranje door tussen de linies te spelen - een goede oplossing omdat jOranje zonder links- en rechtsbuiten speelt.
Dit ziet toch iedereen?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goed naar Jan van Halst geluisterd of niet?![]()
Ik vind het wel triest dat er bij iemand uit de grote Ajax-opleiding nog zoveel gesleuteld moet worden. Het lijkt erop dat ze daar gewoon de grootste talenten bij elkaar zoeken en ze dan verder maar wat aan laten knooien. Emanuelson is ook al zo'n voorbeeld, verdediger gespeeld in de jeugd en kan nog niet eens een man uitschakelen. Vind wel dat Babel een verschrikkelijk goeie mentaliteit heeft trouwens, hoe ie zich nu kapotwerkt voor het elftal, en ook hoe hij hulp van buitenaf zoekt om aan z'n zwakke punten te werken. Dat er bij Ajax in de jeugd niet veel mee is gedaan moeten ze zich voor schamen.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft veel beperkingen nog, maar bij vlagen heeft hij het gewoon wel. Met goed sleutelen zou er wel veel in zitten. Hij zit op een niveau waar zowel Ajax als Jong Oranje wel bij varen, dus het kan alleen maar beter gaan in de toekomst.
Nog steeds niet? Die jongens zijn 20/21. Zulke dingen kan je vaak alleen leren door ervaring, door het herkennen van situaties.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:18 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik vind het wel triest dat er bij iemand uit de grote Ajax-opleiding nog zoveel gesleuteld moet worden. Het lijkt erop dat ze daar gewoon de grootste talenten bij elkaar zoeken en ze dan verder maar wat aan laten knooien. Emanuelson is ook al zo'n voorbeeld, verdediger gespeeld in de jeugd en kan nog niet eens een man uitschakelen. Vind wel dat Babel een verschrikkelijk goeie mentaliteit heeft trouwens, hoe ie zich nu kapotwerkt voor het elftal, en ook hoe hij hulp van buitenaf zoekt om aan z'n zwakke punten te werken. Dat er bij Ajax in de jeugd niet veel mee is gedaan moeten ze zich voor schamen.
Ik weet het niet. Hij maak zn tactieken altijd met ene Remy, die ook de analyes doet.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
volgensmij klopt de TT niet meer helemaal
Nou, om even een paar zwakke punten te noemen van Babel:quote:Op zondag 17 juni 2007 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Die jongens zijn 20/21. Zulke dingen kan je vaak alleen leren door ervaring, door het herkennen van situaties.
Remy Reinierse. Je denkt dat die het tactisch brein is?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hij maak zn tactieken altijd met ene Remy, die ook de analyes doet.
Hij kan nog steeds geen bal aannemen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Die jongens zijn 20/21. Zulke dingen kan je vaak alleen leren door ervaring, door het herkennen van situaties.
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:37 schreef SCH het volgende:
Foppe moet inderdaad worden ontslagen om Marco v B. op te kunnen volgen.
Helaas is dat een utopie.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:37 schreef SCH het volgende:
Foppe moet inderdaad worden ontslagen om Marco v B. op te kunnen volgen.
Wat een eikel, hope durft ie zoiets te zeggen. We hadden en geweldig elftal dat bijna het WK won.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme Foppe die in het Fries zegt dat Nedeland er snel uit ligt op het WK.![]()
Ik was al tegen hem maar nam m'n woorden terug. Die neem ik weer terug. Die man deugt niet. Walgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |