abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50464100

Tactisch geniaal dit EK.
Hoi.
pi_50464243
Zomaar 2 quotes...
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef Doezelhaar het volgende:
Foppe de Haan, tja die man voegt echt niet veel toe. Bij een jeugdelftal moet je gewoon jonge jongens neerzetten in het begin van hun trainerscarriere. Een Aron Winter bijvoorbeeld heeft prima gepresteerd met het onder 17 elfal. Traditiegetrouw weer een finale verloren zoals het hoort in NL.
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:30 schreef speknek het volgende:
Ontslaan die Foppe. En hem dan coach maken van het echte Oranje.
Hoi.
pi_50464551
Als ik Maduro zou ik hem inhuren als persoonlijke coach
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50464844
Geweldig hoe men hem afkraakt en als ze even EK worden is hij een genie, de beste coach sinds jaren blabla. Vraag me af of dit ook zo gaat als het echte Oranje EK wordt.
pi_50482353
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:17 schreef Rumille het volgende:
Geweldig hoe men hem afkraakt en als ze even EK worden is hij een genie, de beste coach sinds jaren blabla. Vraag me af of dit ook zo gaat als het echte Oranje EK wordt.
Ik denk dat dat zo'n vraag is die nooit beantwoord gaat worden . Wel mooi om dit terug te lezen trouwens.
pi_50483516
Foppe is altijd al een held geweest Al bij SCH
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_50483566
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Foppe is altijd al een held geweest Al bij SCH
Inderdaad. Hij zou eigenlijk stuivertje moeten wisselen met Bassie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:08:15 #161
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50483726
als je Babel 2x 90 minuten laat spelen, ben je dit toernooi niet echt een tactisch brein volgens mij !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_50483820
Pfff, hij wordt gered door Rigters natuurlijk, die ook alleen maar geselecteerd is omdat hij niet anders kon.
pi_50483947
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:08 schreef Bjoro het volgende:
als je Babel 2x 90 minuten laat spelen, ben je dit toernooi niet echt een tactisch brein volgens mij !
Als je kijkt naar wat er verder te kiezen valt, is dat wel een logische keuze. Het is niet alsof ie drie toptalenten op de bank heeft zitten, met allemaal kwaliteiten die Babel niet heeft.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:05:16 #164
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50506805
Zelfs Tim Krul kan wat Babel tot nu toe op die toernooi heeft laten zien !
256 goals !
pi_50506983
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:05 schreef Bjoro het volgende:
Zelfs Tim Krul kan wat Babel tot nu toe op die toernooi heeft laten zien !
pi_50507504
quote:
Jij bent volgens mij niet de persoon om te praten over een 'tactisch brein' als je dit soort onzin uitkraamt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 16 juni 2007 @ 01:07:03 #167
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50508700
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef koningdavid het volgende:
Jij bent volgens mij niet de persoon om te praten over een 'tactisch brein' als je dit soort onzin uitkraamt.
Kun jij, op de prima ingeschoten strafschop na, nog een moment noemen waar we met plezier aan Ryan terugdenken ?
256 goals !
pi_50508772
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:07 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Kun jij, op de prima ingeschoten strafschop na, nog een moment noemen waar we met plezier aan Ryan terugdenken ?
- De steekpass op Rigters waarna Rigters de strafschop 'veroorzaakte'.
- De actie voorafgaand aan de 2-0 voordat hij de bal aan Drenthe meegaf.
- Het storen en meeverdedigen tegen Portugal.
- Het slim uitlokken van verschillende vrije trappen.

Om een aantal momenten te noemen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zaterdag 16 juni 2007 @ 01:16:58 #169
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50508980
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:09 schreef koningdavid het volgende:
- De steekpass op Rigters waarna Rigters de strafschop 'veroorzaakte'.
Als hij die minder hard had gegeven, had Rigters gewoon op doel kunnen schieten !
quote:
- De actie voorafgaand aan de 2-0 voordat hij de bal aan Drenthe meegaf.
Hij struikelde over de bal die vervolgens via een portugees bij Drenthe kwam
quote:
- Het storen en meeverdedigen tegen Portugal.
Liep ik zeker net even naar de koelkast ?
quote:
- Het slim uitlokken van verschillende vrije trappen.
Volgens mij kreeg hij ze meer tegen dan mee hoor !
quote:
Om een aantal momenten te noemen.
4 momenten is niet gek in 180 min. voetbal !

Je zou hem nog toe kunnen schrijven dat hij die verdediger (da Costa, dacht ik ) keurig 70 min in slaap heeft gewiegd zodat Rigters vrij stond om de 2-0 binnen te tikken !
256 goals !
pi_50509027
quote:
Wel als zelfs Babel er beter van gaat spelen dan hij ooit bij Ajax heeft gedaan.
pi_50509231
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:16 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Als hij die minder hard had gegeven, had Rigters gewoon op doel kunnen schieten !
Zucht... ja als hij hem in de kruizing had geschoten had hij gescoord!
Het was een hele behoorlijke en beslissende pass. Als Rigters linksbenig was had hij hem in een keer mee kunnen nemen.
quote:

Hij struikelde over de bal die vervolgens via een portugees bij Drenthe kwam
Ben je blind?
quote:
Liep ik zeker net even naar de koelkast ?
Volgens mij liep jij de hele westrijd naar de koelkast, als ik het zo hoor.
quote:
Volgens mij kreeg hij ze meer tegen dan mee hoor !
Volgens mij niet. Ze hadden veel overtredingen nodig om hem te stoppen. De vrije trap waaruit de goal viel tegen Israel kwam trouwens ook uit een overtreding op Babel. Dat doet hij slim...
quote:
4 momenten is niet gek in 180 min. voetbal !
Hij heeft meer goede momenten gehad, uiteraard. Maar dit zijn de meest belangrijke en beslissende dingen.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 01:28:07 #172
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50509256
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:18 schreef Rekkie het volgende:
Wel als zelfs Babel er beter van gaat spelen dan hij ooit bij Ajax heeft gedaan.
Kom nou toch, Babel kan echt een goede en gevaarlijke aanvaller zijn. Dat heeft hij vaak zat bewezen, maar dit toernooi is het 1 groot drama.
Geeft niets, maar om hem te laten staan heeft dan ook geen zin !
256 goals !
pi_50509295
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:28 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Kom nou toch, Babel kan echt een goede en gevaarlijke aanvaller zijn. Dat heeft hij vaak zat bewezen, maar dit toernooi is het 1 groot drama.
Geeft niets, maar om hem te laten staan heeft dan ook geen zin !
Ik vond zelfs hem sterk tegen Portugal...
En zoals gezegd, sterker dan bij Ajax.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 01:37:17 #174
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50509449
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:26 schreef koningdavid het volgende:
Zucht... ja als hij hem in de kruizing had geschoten had hij gescoord!
Het was een hele behoorlijke en beslissende pass. Als Rigters linksbenig was had hij hem in een keer mee kunnen nemen.
Die pass was gewoon te hard. punt. en Rigters is niet links en dat moet Ryan weten want ze zitten al een paar weken in 1 trainingskamp en als prof zijnde lijkt me toch dat je dat soort dingen van elkaar weet !
quote:
Jij waarschijnlijk
quote:
Volgens mij liep jij de hele westrijd naar de koelkast, als ik het zo hoorlees.
Nou toch niet echt, kan ik je zeggen !
quote:
Volgens mij niet. Ze hadden veel overtredingen nodig om hem te stoppen. De vrije trap waaruit de goal viel tegen Israel kwam trouwens ook uit een overtreding op Babel. Dat doet hij slim...
Maar daar staat hij toch niet voor in het veld ?
quote:
Hij heeft meer goede momenten gehad, uiteraard. Maar dit zijn de meest belangrijke en beslissende dingen.
Hmm...laat ook maar, die jongen kan veel beter dan dat hij laat zien en dat is jammer (voor de supporters en voor het team !)
256 goals !
pi_50509574
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:37 schreef Bjoro het volgende:
Jij waarschijnlijk
Kom op, kijk nog eens.

Als jij niet ziet dat hij hem duidelijk met buitenkant-rechts hem naar Drenthe passt is er echt iets mis met je.
pi_50509710
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 01:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Kom op, kijk nog eens.

Als jij niet ziet dat hij hem duidelijk met buitenkant-rechts hem naar Drenthe passt is er echt iets mis met je.
Eens, duidelijke pass naar Drenthe
pi_50510544
Babel valt op bij elke andere speler in Europa, elke andere coach, bij heel de media, en toch zijn er hier nog mensen die durven te beweren dat Babel een middelmatige speler is.
Voor die mensen, ga je eens verdiepen in het spelletje wat voetbal heet.
pi_50512209
Lux valt op en is zelfs nog beter dan Babel dus je hebt geen gelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50513606
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 06:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lux valt op en is zelfs nog beter dan Babel dus je hebt geen gelijk
Dat is gewoon jouw persoonlijke mening omdat je broertje dood hebt aan Ajax.
pi_50525446
Mwah, Bjoro heeft op zich wel een punt, vind hem ook nog niet briljant spelen, maar ook niet slecht eigenlijk. Stoort in ieder geval en is vaak beschikbaar, vind het alleen als het iets drukker is al snel minder worden. De laatste 20 minuten tegen Portugal waren eigenlijk ideaal voor Babel en was hij ook ideaal voor Nederland. Toen kreeg ie ineens veel ruimte en kon ie met z'n snelheid de bal goed vasthouden, waardoor Nederland soms aardig onder de druk uit kwam. Maar een uitblinker is het zeker nog niet.
pi_50525857
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dat is gewoon jouw persoonlijke mening omdat je broertje dood hebt aan Ajax.
Je wil toch niet serieus gaan beweren dat Babel een goede voetballer is he?

Een grote snelle neger is vaak al erg gewild, dat wil niet zeggen dat hij goed is. Hooguit dat hij goed kan worden
pi_50534595
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je wil toch niet serieus gaan beweren dat Babel een goede voetballer is he?
JA!!

[/quote]Een grote snelle neger is vaak al erg gewild, dat wil niet zeggen dat hij goed is. Hooguit dat hij goed kan worden [/quote]

Hij kan beter worden, maar goed is hij al.
pi_50535368
Goed in steeds de bal verliezen omdat hij nog niet door heeft dat de enige schijnbeweging die hij heeft niet werkt?
pi_50536412
Hij heeft veel beperkingen nog, maar bij vlagen heeft hij het gewoon wel. Met goed sleutelen zou er wel veel in zitten. Hij zit op een niveau waar zowel Ajax als Jong Oranje wel bij varen, dus het kan alleen maar beter gaan in de toekomst.
That's all folks!
  zondag 17 juni 2007 @ 02:27:03 #185
75556 erkel
back from Dagestan
pi_50536860
Babel heeft het net niet, mist de nodige finesse en heeft alleen een rechterbeen.
Weisst
pi_50538563
quote:
Op zondag 17 juni 2007 02:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft veel beperkingen nog, maar bij vlagen heeft hij het gewoon wel. Met goed sleutelen zou er wel veel in zitten. Hij zit op een niveau waar zowel Ajax als Jong Oranje wel bij varen, dus het kan alleen maar beter gaan in de toekomst.
Alleen jammer dat hij na een jaar Blind met een jaar Ten Cate ook niks is opgeschoten.

Ik zou een breuk forceren en mij transfervrij melden bij Wenger.
pi_50539950
kan dit niet in het Babel-topic? Laten we ons hier beperken tot het tactisch genie Foppe.
pi_50544675
De Haan gebruikt Babel als een veredelde middenvelder. Logisch dat hij niet rendeert. Babel moet diep staan, dat ziet elk tactisch onbenul.
pi_50544861
Babel speelt in dienst van de ploeg dat is mooi. Het is onzin om dat aan de tactische onkunde van dHaan te wijten, want Babel is nou eenmaal geen spits die voorin een bal kan vasthouden. Hij heeft ruimte nodig om te gedijen, zijn aannames zijn namelijk nogal vaak te onnauwkeurig. Bij Ajax krijgt Babel die ruimte op links, bij jOranje door tussen de linies te spelen - een goede oplossing omdat jOranje zonder links- en rechtsbuiten speelt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50544957
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Babel speelt in dienst van de ploeg dat is mooi. Het is onzin om dat aan de tactische onkunde van dHaan te wijten, want Babel is nou eenmaal geen spits die voorin een bal kan vasthouden. Hij heeft ruimte nodig om te gedijen, zijn aannames zijn namelijk nogal vaak te onnauwkeurig. Bij Ajax krijgt Babel die ruimte op links, bij jOranje door tussen de linies te spelen - een goede oplossing omdat jOranje zonder links- en rechtsbuiten speelt.
Goed naar Jan van Halst geluisterd of niet?
pi_50544981
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:25 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Goed naar Jan van Halst geluisterd of niet?
Dit ziet toch iedereen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_50550830
quote:
Op zondag 17 juni 2007 02:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel triest dat er bij iemand uit de grote Ajax-opleiding nog zoveel gesleuteld moet worden. Het lijkt erop dat ze daar gewoon de grootste talenten bij elkaar zoeken en ze dan verder maar wat aan laten knooien. Emanuelson is ook al zo'n voorbeeld, verdediger gespeeld in de jeugd en kan nog niet eens een man uitschakelen. Vind wel dat Babel een verschrikkelijk goeie mentaliteit heeft trouwens, hoe ie zich nu kapotwerkt voor het elftal, en ook hoe hij hulp van buitenaf zoekt om aan z'n zwakke punten te werken. Dat er bij Ajax in de jeugd niet veel mee is gedaan moeten ze zich voor schamen.
pi_50550877
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:18 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ik vind het wel triest dat er bij iemand uit de grote Ajax-opleiding nog zoveel gesleuteld moet worden. Het lijkt erop dat ze daar gewoon de grootste talenten bij elkaar zoeken en ze dan verder maar wat aan laten knooien. Emanuelson is ook al zo'n voorbeeld, verdediger gespeeld in de jeugd en kan nog niet eens een man uitschakelen. Vind wel dat Babel een verschrikkelijk goeie mentaliteit heeft trouwens, hoe ie zich nu kapotwerkt voor het elftal, en ook hoe hij hulp van buitenaf zoekt om aan z'n zwakke punten te werken. Dat er bij Ajax in de jeugd niet veel mee is gedaan moeten ze zich voor schamen.
Nog steeds niet? Die jongens zijn 20/21. Zulke dingen kan je vaak alleen leren door ervaring, door het herkennen van situaties.
  zondag 17 juni 2007 @ 18:24:02 #194
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_50550958
volgensmij klopt de TT niet meer helemaal
pi_50551118
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
volgensmij klopt de TT niet meer helemaal
Ik weet het niet. Hij maak zn tactieken altijd met ene Remy, die ook de analyes doet.
pi_50551626
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nog steeds niet? Die jongens zijn 20/21. Zulke dingen kan je vaak alleen leren door ervaring, door het herkennen van situaties.
Nou, om even een paar zwakke punten te noemen van Babel:
Balaanname
Balbeheersing algemeen(kan alleen hard rechtdoor lopen, richting veranderen wordt moeilijk)
Koppen
Afwerken

Zijn allemaal punten die je in een opleiding kunt en moet behandelen, zeker bij een spits.

Emanuelson:
Tackle
Timing ingrijpen
Aanvaller afhouden
Voor de man komen op het juiste moment
Defensief koppen(+sprongkracht)

Zijn ook allemaal dingen die ze bijvoorbeeld bij de meeste Engelse en Italiaanse clubs al van jongs af aan leren.
pi_50553134
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Hij maak zn tactieken altijd met ene Remy, die ook de analyes doet.
Remy Reinierse. Je denkt dat die het tactisch brein is?
pi_50553915
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hij kan nog steeds geen bal aannemen.
pi_50554442
Foppe de Haan!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_50554938
Ik ben echt wel fan van Foppe
Noot noot.
pi_50554986
Foppe moet inderdaad worden ontslagen om Marco v B. op te kunnen volgen.
pi_50555041
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:37 schreef SCH het volgende:
Noot noot.
pi_50555152
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:37 schreef SCH het volgende:
Helaas is dat een utopie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 17 juni 2007 @ 22:23:53 #204
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_50559063
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme Foppe die in het Fries zegt dat Nedeland er snel uit ligt op het WK.

Ik was al tegen hem maar nam m'n woorden terug. Die neem ik weer terug. Die man deugt niet. Walgelijk

Wat een eikel, hope durft ie zoiets te zeggen. We hadden en geweldig elftal dat bijna het WK won.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')