foppe is net zo schuldig. Zit totaal geens strijdlust in dit team. Oranje zit maar een beetje achter die bal aan te sjokken. Tis gewoon droevig voetbalquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon zwaar gehypte toernooi mede door talpa. iedereen speelt kut. komt niet echt door de haan
Ze brengen het wel leuk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon zwaar gehypte toernooi mede door talpa. iedereen speelt kut. komt niet echt door de haan
Door daar wel prestaties neer te zetten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:10 schreef twi het volgende:
Dit was echt weer heel erg slecht inderdaad. Hoe heeft die man het zo lang uit kunnen houden bij Heerenveen?
Het is net andersomquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:22 schreef drabbel het volgende:
Foppe verdient beter dan dit stelletje lamlendige zomeravondvoetballers.
Ouwe Foppe loopt ze er op de training allemaal uit. Gelukkig kunnen ze straks zo doorreizen naar de Algarve. Stelletje luie honden.quote:
Eitjequote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Ja, ze moeten maandag "gewoon" even van Italie (de titelverdediger) winnen om door te gaan![]()
![]()
Tis dat het een tvp is, maar wel quote-waardigquote:
Wat een zoutzak zeg, in het openbaar John wat afbranden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:43 schreef methodmich het volgende:
Foppe was weer boos op Collins John. Dan had hij hem niet moeten selecteren, zou je zeggen.
Ik had mezelf al gerectificeerdquote:Op maandag 29 mei 2006 23:36 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tis dat het een tvp is, maar wel quote-waardig
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:45 schreef kollie het volgende:
Ik neem alles terug.
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:45 schreef kollie het volgende:
Ik neem alles terug.
Ach, de overwinning was wel verdiend, het positespel van Nederland was toch aardig verzorgd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een zoutzak zeg, in het openbaar John wat afbranden.
En nog steeds moet ie oprotten, want het voetbal is werkelijk niet om aan te zien. Puur mazzel dat we naar de halve finales zijn en volkomen onverdiend.
Precies, alleen Foppe kan dat soort onwaarschijnlijke meesterzetten bedenken.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:13 schreef BB-King het volgende:
Wel een meesterzet hoor... De Ridder voor Schaars...![]()
Ook weer niet overdrijven, een kind ziet zelfs dat Castelen en De Ridder de beste combinatie is. Maar de timing was perfect, de Italianen moesten met het oog op de stand in Agueda afzien van alles op de aanval en al te veel tijd was er ook weer niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Precies, alleen Foppe kan dat soort onwaarschijnlijke meesterzetten bedenken.![]()
hij heeft 1 wedstrijdje toevallig gewonnenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij behaald wel resultaten, ondanks dat ik het een waardeloze coach vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |