zit er wel opquote:Op woensdag 20 september 2006 21:14 schreef ayam2 het volgende:
Waarom zit erop die sepada motor geen registratie plaatje?
Dit klink niet alleen als een dreigement, het ister 1-tje. Ik val bijna van me stoel van het lachen, een stelletje galbakken en gedresseerde ontgeilde circusteven dat voortdurend legt te lullen en te kutten over stalken, constructief, off topic en nog meer van dat schoons. Het lijkt hiero een forum waar de moderatoren zich vreselijk belangrijk vinden en daarom menen zonder gebruik van hersens, waarvan afgevraagd kan worden of ze deze bezitten, maar wat in de ruimte leggen te zeuren en zodoende van hun vreselijke aanwezigheid blijk geven ten koste van de schrijvende naieveling die zich in een forum waant. Eenmaal lid geworden ontwaakt deze achter prikkeldraad en wachttorens. Badend in het gal tussen blaffende valse teefen, getverdemme wat een wereld, lijkt wel een asielquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook hier even:
Bericht voor de heren londoh en roedeledokie:
Vanaf nu is het heel simpel. Je reageert op een normale, constructieve wijze, of je vliegt eraf hier. Sfeer verkloten door op een zeikerig toontje en als een stel dreinerige kleuters te keer te gaan, vind ik persoonlijk reden genoeg om een bannetje uit te delen. En laat ik dat nou net kunnen.
Dus vanaf nu normaal doen, als jullie het op prijs stellen hier mee te praten over Indonesië.
Dit klinkt als een dreigement, maar dat komt zo: dat is het ook.
Einde bericht.
Je raaskalt en loopt met je eigengeilerij het plezier van anderen te vergallen. Einde verhaal dus.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:52 schreef londoh het volgende:
[..]
Dit klink niet alleen als een dreigement, het ister 1-tje. Ik val bijna van me stoel van het lachen, een stelletje galbakken en gedresseerde ontgeilde circusteven dat voortdurend legt te lullen en te kutten over stalken, constructief, off topic en nog meer van dat schoons. Het lijkt hiero een forum waar de moderatoren zich vreselijk belangrijk vinden en daarom menen zonder gebruik van hersens, waarvan afgevraagd kan worden of ze deze bezitten, maar wat in de ruimte leggen te zeuren en zodoende van hun vreselijke aanwezigheid blijk geven ten koste van de schrijvende naieveling die zich in een forum waant. Eenmaal lid geworden ontwaakt deze achter prikkeldraad en wachttorens. Badend in het gal tussen blaffende valse teefen, getverdemme wat een wereld, lijkt wel een asiel![]()
Einde
Londoh
Ja nou zie ik het. Je hebt hem afgeplakt.quote:
Sorry Boss maar kunt u even uitleggen wat die afkortingen allemaal betekenen? Ben zoals u al begrijpt nog niet zo thuis op Fok forum.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:37 schreef ayam2 het volgende:
- open er een topic in KLB over, of ga in FB zeveren over het forum en het beleid, maar niet hier -
FB -> Feedback Flora & Faunaquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:42 schreef ayam2 het volgende:
[..]
Sorry Boss maar kunt u even uitleggen wat die afkortingen allemaal betekenen? Ben zoals u al begrijpt nog niet zo thuis op Fok forum.
Zal vast kunnen via de minder officiele wegen, ik heb hier echter geen Honda Suprafit o.i.d. op mijn naam staan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:41 schreef ayam2 het volgende:
[..]
Ja nou zie ik het. Je hebt hem afgeplakt.
Kan je trouwens als Bule zo ding op je eigen naam zetten als je daar op een toeristenvisa verblijft?
Jammer dat u zich zo makkelijk laat weg jagen hier.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:52 schreef londoh het volgende:
[..]
Dit klink niet alleen als een dreigement, het ister 1-tje. Ik val bijna van me stoel van het lachen, een stelletje galbakken en gedresseerde ontgeilde circusteven dat voortdurend legt te lullen en te kutten over stalken, constructief, off topic en nog meer van dat schoons. Het lijkt hiero een forum waar de moderatoren zich vreselijk belangrijk vinden en daarom menen zonder gebruik van hersens, waarvan afgevraagd kan worden of ze deze bezitten, maar wat in de ruimte leggen te zeuren en zodoende van hun vreselijke aanwezigheid blijk geven ten koste van de schrijvende naieveling die zich in een forum waant. Eenmaal lid geworden ontwaakt deze achter prikkeldraad en wachttorens. Badend in het gal tussen blaffende valse teefen, getverdemme wat een wereld, lijkt wel een asiel![]()
Einde
Londoh
Bril-jant idee!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 20:29 schreef ayam2 het volgende:
[..]
Jammer dat u zich zo makkelijk laat weg jagen hier.
Denk dat u toch wel wat te melden heeft.
Is misschien wel een idee om op uw eigen site een forum te beginnen waar dan vrijuit geschreefen kan worden?
Ben je nou nog steeds over je vijver aan het ijlen kwallebak, ga godverdomme werken!quote:Op maandag 25 september 2006 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Toch snapt niet iedereen het woord ontopic zo te lezen. Van een modje kan ik het begrijpen (die moeten/mogen ingrijpen), maar van de overige users niet.
De vijver wil niet echt. de water-werende coating is niet waterdicht gebleken, dus ik moet op zoek naar een andere oplossing om toch een vijver te kunnen aanleggen. Wellicht wordt het een plastic zeil. Hier moet ik dus naar op zoek geloof ik.
Uit een ander kwaliteitstopique van deze geweldige memberquote:Op donderdag 28 september 2006 03:03 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds over je vijver aan het ijlen kwallebak, ga godverdomme werken!
Met je geld genoeg!, (krijg ik braakneigingen van, wat ben jij voor een zielig mannetje?)
En de moderatie hier, die mag wat mij aan het gas!
Duderinnetje, je geeft mij een ban terwijl je denkt dat ik londoh ben, althans dat lijkt wel uit de email die je me schreef!
Dat zinnetje over zinvolle bijdragen en zo!
Jij bent ook zo'n teringtrut die graag met knopjes speelt, lezen doe je in ieder geval niet goed, anders had je gesnapt hoe de vork in de steel zat!
En val nu maar dood hier met jullie teringforum.
Fok off![]()
![]()
En indahnesia: ik wens je een 9 op de schaal van richter daar in yogjaezel!
je bent een josti en je hebt therapie nodig!!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/919425/1/50#42189404]donderdag
Persoonlijke voorkeur van de moderators?
Wat mot jij nog stalker???quote:Op donderdag 28 september 2006 03:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uit een ander kwaliteitstopique van deze geweldige member![]()
[..]
je bent een josti en je hebt therapie nodig!!
ik ben verbaasd over jouw gedragquote:Op donderdag 28 september 2006 03:16 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Wat mot jij nog stalker???
Omdat ik je voorstel voortaan zinvolle bijdragen te leveren, moet ik je wel verwarren met een andere user?quote:Op donderdag 28 september 2006 03:03 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds over je vijver aan het ijlen kwallebak, ga godverdomme werken!
Met je geld genoeg!, (krijg ik braakneigingen van, wat ben jij voor een zielig mannetje?)
Duderinnetje, je geeft mij een ban terwijl je denkt dat ik londoh ben, althans dat lijkt wel uit de email die je me schreef!
Jij bent ook zo'n teringtrut die graag met knopjes speelt, lezen doe je in ieder geval niet goed, anders had je gesnapt hoe de vork in de steel zat!
Fok off![]()
![]()
al iets gevonden ? anders zijn kinderzwembaden, die opblaasdingen, ook erg geschikt, met wat knippen en plakken (met een goede plasticlijm !) precies op maat te maken ookquote:Op maandag 25 september 2006 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
De vijver wil niet echt. de water-werende coating is niet waterdicht gebleken, dus ik moet op zoek naar een andere oplossing om toch een vijver te kunnen aanleggen. Wellicht wordt het een plastic zeil. Hier moet ik dus naar op zoek geloof ik.
Die dokie komt echt uit een of andere roedel. Wat is het toch fijn om met beschaafde mensen te praten. Heerlijk dat taalgebruik. Zo fijnbesnaard.quote:Op donderdag 28 september 2006 03:03 schreef roedeledokie het volgende:
Fok off![]()
![]()
Geeft maar weer aan hoeveel sommigen anderen gunnen, helemaal niets, en zoals ik al eerder zei zal het mijn kont jeuken wat jij van me vindt, voor zover ik weet hebben we elkaar nooit ontmoet. Fijn leven verder, al vermoed ik dat het geen meevallertje gaat worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 03:03 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Fok off![]()
![]()
whehe... dat zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn. Vooralsnog ga ik een extra laag coating aanbrengen. Wellicht was ik de 'zuinige Hollander'.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:17 schreef moussie het volgende:
[..]
al iets gevonden ? anders zijn kinderzwembaden, die opblaasdingen, ook erg geschikt, met wat knippen en plakken (met een goede plasticlijm !) precies op maat te maken ook![]()
hihi .. zuiniger dan schotten volgens sommigenquote:Op vrijdag 29 september 2006 05:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... dat zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn. Vooralsnog ga ik een extra laag coating aanbrengen. Wellicht was ik de 'zuinige Hollander'.
niet slecht gedaan dus. Ik ben maar een leek eigenlijk, en omdat ik eigenwijs ben heb ik nog een pot 'anti-lek-spul' gekocht.. Binnenkort maar eens proberen dus... daarna kijk ik het wel weer aanquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:09 schreef moussie het volgende:
[..]
hihi .. zuiniger dan schotten volgens sommigen![]()
maar dat met die kinderzwembaden werkt uitstekend .. kennissen van mij hadden dat in hun vorige huis gebruikt om 3 overloopbassins op verschllend niveau te krijgen in hun rotstuintje, soort minibergwatervalletje dus .. echt schitterend gedaan en zover ik weet nooit problemen gehad in de ruim 10 jaar dat het er zo bijlag
Die pootjesquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Dit onderwerp is echter niet Indonesië, daarvoor zijn aparte topics. Dit onderwerp is mijn tuin, en de verhalen van een Londoh zijn wellicht best boeiend, maar hadden weinig te maken met mijn tuin, het was meer het afgeven op alles wat los en vast zit. Dat is namelijk wat hij doet als hij zich weer eens op zijn pik heeft laten trappen elders op het internet.
Gisteren trouwens nog wat fotootjes gemaakt van een kameleon in mijn tuin:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kwam op deze topic terect omdat ik geinteresseerd ben in Indonesie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Dit onderwerp is echter niet Indonesië, daarvoor zijn aparte topics. Dit onderwerp is mijn tuin, en de verhalen van een Londoh zijn wellicht best boeiend, maar hadden weinig te maken met mijn tuin, het was meer het afgeven op alles wat los en vast zit. Dat is namelijk wat hij doet als hij zich weer eens op zijn pik heeft laten trappen elders op het internet.
Gisteren trouwens nog wat fotootjes gemaakt van een kameleon in mijn tuin:
[afbeelding]
[afbeelding]
Varens zijn volgens mij niet echt de meest snel grioeiende planten, dus eerst volgezet, en nu zie ik wat wel en niet werkt. Ik ga af en toe eens op zoek naar een plantje, maar prehistorische boomvarens ben ik volgens mij nog niet tegen gekomen. Ik zal eens wat Googlen dadeljk.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:11 schreef Aneurism het volgende:
Chameleon lijkt het niet echt, eerder een leguaan achtige.
Leuke tuin, ik hoop over 2 jaar een topic te openen over mijn tropische tuin in een kas![]()
Zelf zou ik met dat klimaat en zo'n mooie tuin volstoppen met Dicksonia's (oftewel prehistorische boomvarens), maar dat moet je smaak nou net zijn. Leuke tuin iig!
Mooie tropische planten inderdaad. Nu is daar nog een tekort aan, er staat wel wat aardigs bij, maar de allermooiste zijn vaak ook de duurste, en ja, ik kan mijn geld ook hier maar 1 keer uitgeven. Maar zeker dat er in de toekomst nog wel wat bijkomt dus.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:05 schreef BartK. het volgende:
Echt leuk dat je dat zo doet met die tuin
Lijkt me ook wel gaaf om later te doen (als ik groot ben) Ik ben echt een fan van die mooie tropische planten
Ik zit op zo'n 100 meter boven zeeniveau geloof ik, maar tevens zit ik ook zo'n 500 km naar het oosten van die overstromingen. Hier is het eerder nog te droog dan te nat.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef moussie het volgende:
hehe .. niet weg gespoeld daaro ?
Naar wat wij hier te zien krijgen is het aardig mis daar met al dat water, jij hebt er geen last van, je zit een stuk hoger ?
1.53 genoeg?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mooie tropische planten inderdaad. Nu is daar nog een tekort aan, er staat wel wat aardigs bij, maar de allermooiste zijn vaak ook de duurste, en ja, ik kan mijn geld ook hier maar 1 keer uitgeven. Maar zeker dat er in de toekomst nog wel wat bijkomt dus.
Wordt maar snel groot dan
ja, het kan hier erg lokaal zijn inderdaad. Ze hebben daar wel veel neerslag in korte tijd gehad, ik weet verder niet hoe het seizoens-technisch zit (veel of weinig).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:45 schreef moussie het volgende:
pff .. wat je dus noemt "plaatselijke buien", en dan krijgen hun dat water extra wat bij jou mist ?
Anyway, heb je wel eens aan zaadjes gedacht, of zelf stekken om te vermenigvuldigen wat je al hebt ?
Grobje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:23 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Een update zou ik zeer waarderen.
*grobs kijkt lief*
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:23 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Een update zou ik zeer waarderen.
*grobs kijkt lief*
Een rondje tropisch paradijsje als het kan graag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat wil je zien? Dan zal ik eens kijken of ik er tijd voor kan maken. Eigenlijk is alles nu wel af, dus het is wel een mooi moment
Okay, dan ga ik ook eens in de archieven zoeken binnnenkort. Het weekeinde is vol, daarna wellicht wat tijdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Een rondje tropisch paradijsje als het kan graag.Gewoon een wandeling door je tuin, gelardeerd met wat foto's van hoe het was voordat je begon.
![]()
Ja, allanges.. komt ook bij de rapportage binnenkortquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
Is de vijver al klaar indah? Of doe je dat niet meer? Ik meende daar eens iets over gelezen te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |