quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:04 schreef Mars_DenBosch het volgende:Damn dit komt me bekend voor.. Echt heel erg...
Maar je mag hele blij zijn dta je en relatie hebt.. Misshcien kan hij je er mee helpen. Om er zo van af te komen. Ik zelf heb gene vriendin en door onzekerheid is het bijna onmogelijk dan ook eentje te vinden.
Ik kan dus ook niemand vertrouwen. En als ik iemand vertrouw kan da door 1 klein dingetje weer helemala vergana zijn. Da is echt zo kut.. Ik controleer ook dingen die mense tege me zegge en daar word ik echt knettergek van.. Dus ik herken zeker wat jij zegt..
Alleen een oplossing weet ik zelf nog niet.. Ik hou dit topic in de dgae voor een oplossing.. Die jij nodig hebt, maar ik zeker ook...
Sterkte ermee..
Hey hey,
heb je topic een tijd geleden gevolgd; is het niets meer geworden met dat meisje? (sorry als dat al bekend was
![]()
).
Jij komt ook een meisje tegen die de moeite voor je neemt en een relatie met je op wil bouwen ondanks je onzekerheid, daar ben ik van overtuigd! (koop je nu weinig voor...maar heb daar vertrouwen in). Misschien dat je hier nog tips kan vinden waardoor je ook kan vechten tegen het wantrouwen.
Jij ook sterkte!
If I wanted loneliness, I'd choose to go.
If I'd like rejection, I'd audition
If I didn't love you, you would know.