abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:56:41 #1
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38240853
Hey luitjes,

zit eigenlijk met een probleempje die vaak de kop opsteekt wanneer ik een relatie heb. Vind het namelijk heel moeilijk om iemand te vertrouwen. Over het algemeen heb ik bij iedereen dat ik het heel moeilijk vind om iemand te vertrouwen, ik wantrouw snel. Maar dit levert eigenlijk nooit geen problemen op totdat ik een relatie heb. Nu moet ik zeggen dat ik ook nooit geen reden heb gehad om iemand (in een relatie) te vertrouwen (o.a. te maken gehad met een eersteklas vreemdganger). Heb nu een jaartje een vriend en mijn verstand zegt dat ie te vertrouwen is maar mn gevoel wil daar niet altijd aan geloven. Dit steekt niet constant op, maar soms heb ik van die momenten waarop ik hem niet vertrouw. Laat dit overigens niet blijken volgens mij, beperk em nergens in. Mn vriend is ook iemand die niet echt met woorden laat blijken wat ie voor me voelt (is meer iemand van daden wat ik heel belangrijk vind hoor en heel blij mee ben, maar woorden zijn af en toe ook fijn) en onzekerheid neemt hij moeilijk bij me 'weg'. Mn wantrouwen komt denk ik ook voort van dat je veel verhalen hoort van personen in de omgeving die vreemdgaan; natuurlijk stelselmatig EN wat de vriendin nooit te weten komt. Dat vind ik zo erg, dat het 'nooit' ter sprake zal komen (en dat 'iedereen' het al weet behalve jij). Of mensen die 'bezig zijn' met personen (niet zoenen of seksen), maar wat ook niet door de beugel kan.
Mn vraag is eigenlijk of jullie een idee hebben waarom ik wantrouwend ben (of ik misschien wel gelijk heb in mn wantrouwen), of iemand dit herkent, tips heeft etc.....
If I wanted loneliness, I'd choose to go.
If I'd like rejection, I'd audition
If I didn't love you, you would know.
pi_38242969
het is heel vaak zo dat als er in een eerdere relatie een vriend/vriendin vreemd is gegaan, dat je daar wantrouwend van wordt een volgende relatie. dit hoor je heel vaak van mensen. ik denk dat je het beste met je vriend erover praat dat je ook fijn vind als hij tegen je zegt wat hij voor je voelt. ook denk ik dat je met hem moet praten over dat je je vaak zo voelt alsof je hem wantrouwd, misschien kunnen jullie samen tot een oplossing komen. wat ook kan helpen is er met een therapeut over praten, die hebben vaker mensen met dit probleem, zij hebben misschien een betere oplossing
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:19:48 #3
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38244126
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:51 schreef Blackletter het volgende:
het is heel vaak zo dat als er in een eerdere relatie een vriend/vriendin vreemd is gegaan, dat je daar wantrouwend van wordt een volgende relatie. dit hoor je heel vaak van mensen. ik denk dat je het beste met je vriend erover praat dat je ook fijn vind als hij tegen je zegt wat hij voor je voelt. ook denk ik dat je met hem moet praten over dat je je vaak zo voelt alsof je hem wantrouwd, misschien kunnen jullie samen tot een oplossing komen. wat ook kan helpen is er met een therapeut over praten, die hebben vaker mensen met dit probleem, zij hebben misschien een betere oplossing
Thanx voor je reactie!
Ik vind het zo raar om het met mn vriend erover te hebben omdat hij veel meer reden heeft om mensen te wantrouwen in een relatie gezien zn verleden. Als ik eerlijk naar mezelf ben, zou ik ook ook wantrouwend zijn geweest ook al zou ik nooit bedrogen zijn in een vorige relatie (denk ik). Bovendien is het gevoel niet echt 'toepasbaar' op een concrete situatie, dat gevoel komt gewoon af en toe bovendrijven en dat is dan moeilijk aan te kaarten. Heb al eens eerder tegen mn vriend gezegd dat hij zich zo moeilijk uit (wel een gevoel van zn 'relatieverleden'), maar ik denk ook dat dat iets is wat ik moet accepteren...
Met een therapeut erover praten zie ik niet zitten. Nu zit ik met dat gevoel van wantrouwen maar wanneer ik eindelijk eens een afspraak heb zit ik er waarschijnlijk dan niet mee (weet niet hoe ik dit duidelijk moet zeggen).
Mn gevoelsleven is denk ik niet al te makkelijk .
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:28:33 #4
149835 angel.gurl
Angel VS Evil
pi_38244463
Ik ken het wel, dat wantrouwen...
Mijn vertrouwen is geschaad in eerdere relaties... en ik vind het best moeilijk om weer iemand te vertrouwen, hoewel mijn verstand zegt dat diegene wel te vertrouwen is.

Ik kan je helaas weinig tips geven .... sterkte!
Everyone is beautiful in nature,
It's the behaviour that can make someone ugly
Opposites attracks ;)
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:29:53 #5
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_38246611
Ik herken het ook! Ik heb niet eens echt te maken gehad met exvriendjes die vreemdgingen, dus waar het bij mij aan ligt weet ik niet. Maar ik heb dus ook niet echt tips, behalve dat je misschien toch het er even met je vriend over moet hebben... mij helpt het eigenlijk al een beetje door hem te laten beloven het mij meteen te vertellen, mocht hij iets verkeerd gedaan hebben. Natuurlijk kan hij dan ook gemakkelijk zeggen dat hij dat doet, en het ondertussen verzwijgen, maar het helpt mij toch wel
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_38246621
Ik denk dat het vertrouwen moet komen van beiden. Jij zult je best moeten doen om toch dat vertrouwen te krijgen in je partner. Je partner kan jou weer helpen door er rekening mee te houden.
Als je daar samen over kunt praten dan ben je denk ik al een hele stap verder.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:32:21 #7
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38263747
Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben met deze gevoelens.
Misschien dat ik het dan toch eens een keer moet aankaarten met mn vriend..
Voor degene die de gevoelens herkennen; hoe gaan jullie ermee om? Praten jullie er meteen over met je vriend, negeer je deze gevoelens, ....?
pi_38267358
Je verhaal komt me heel erg bekend voor.

Ik vertrouw ook echt helemaal niemand. Bij komt het doordat ik in het verleden meerdere malen door mijn familie ben belazerd. Met mijn vriend en mij gaat het heel goed. We hebben al lang een relatie.

Ik weet dat het moeilijk is om met je partner hierover te praten. Mijn vriend denkt dan gelijk dat ik hem niet vertrouw en zo kwets ik hem. Het is een man en de vrouwen eromheen zijn juist niet te vertrouwen naar mijn mening en dit is moeilijk uit te leggen.

Wat wij samen hebben afgesproken is dat we elkaar alles zullen vertellen zodoende dat we het niet van anderen hoeven aan te horen wat de partner uitspookt.

Ik weet hoe je je voelt, maar het wantrouwen werkt averechts. Daarom moeten we gewoon ons best doen en verder gaan. Ik weet dat het niet leuk is om gekwetst te worden, maar wantrouwen van je partner is niet goed. Probeer je best te doen hem volkomen te vertrouwen. Er is toch geen aanleiding om hem te wantrouwen neem ik aan.

Als ik erachter kom dat mijn partner vreemdgaat of zelfs een meid zoent is ie voor mij verleden tijd. Ik vergeef zoiets echt niet, dit is het nadeel van het wantrouwen dat je hebt. Dan ben je niet vergevensgezind en juist heel extreem.

Ik weet dat het allemaal heel moeilijk is. Je kunt er niet echt veel aan doen. Psychologe en of therapeuten helpen naar mijn mening niet echt. Ik heb zelfs een poging gewaagd. Het enige waar ik achter ben gekomen is dat het me veel geld heeft gekost. Wat wel fijn is dat je bij de psycholoog je verhaal kwijt kan maar daar blijft het bij.

Sterkte..
  zondag 28 mei 2006 @ 15:40:36 #9
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38302681
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:26 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:
Je verhaal komt me heel erg bekend voor.

Ik vertrouw ook echt helemaal niemand. Bij komt het doordat ik in het verleden meerdere malen door mijn familie ben belazerd. Met mijn vriend en mij gaat het heel goed. We hebben al lang een relatie.

Ik weet dat het moeilijk is om met je partner hierover te praten. Mijn vriend denkt dan gelijk dat ik hem niet vertrouw en zo kwets ik hem. Het is een man en de vrouwen eromheen zijn juist niet te vertrouwen naar mijn mening en dit is moeilijk uit te leggen.

Wat wij samen hebben afgesproken is dat we elkaar alles zullen vertellen zodoende dat we het niet van anderen hoeven aan te horen wat de partner uitspookt.

Ik weet hoe je je voelt, maar het wantrouwen werkt averechts. Daarom moeten we gewoon ons best doen en verder gaan. Ik weet dat het niet leuk is om gekwetst te worden, maar wantrouwen van je partner is niet goed. Probeer je best te doen hem volkomen te vertrouwen. Er is toch geen aanleiding om hem te wantrouwen neem ik aan.

Als ik erachter kom dat mijn partner vreemdgaat of zelfs een meid zoent is ie voor mij verleden tijd. Ik vergeef zoiets echt niet, dit is het nadeel van het wantrouwen dat je hebt. Dan ben je niet vergevensgezind en juist heel extreem.

Ik weet dat het allemaal heel moeilijk is. Je kunt er niet echt veel aan doen. Psychologe en of therapeuten helpen naar mijn mening niet echt. Ik heb zelfs een poging gewaagd. Het enige waar ik achter ben gekomen is dat het me veel geld heeft gekost. Wat wel fijn is dat je bij de psycholoog je verhaal kwijt kan maar daar blijft het bij.

Sterkte..
Het is me niet duidelijk geworden of je me wel of niet aanraad om er met mn vriend over te praten. Wat heb jij van te voren gezegd tegen je vriend voordat jullie de afspraak hebben gemaakt elkaar alles te vertellen? Zit er sterk aan te denken om te vertellen waar ik (met momenten) mee zit (heb het al opgeschreven in een brief). Maar ik ben, net zoals jij beschrijft, bang dat hij het niet zal begrijpen en dat hij denkt dat ik em nu helemaal niet vertrouw. Dat het niet echt goed doet om het te zeggen, zeg maar. Maar van de andere kant wanneer ik het niet zeg blijft het denk ik wel (in bepaalde tijden) tussen ons staan en barst de bom een keer.
Denk ook dat ik af en toe moeite heb met vertrouwen omdat hij best gesloten is.
Ik herken het ook dat ik totaal niet vergevingsgezind ben. Wat je daar beschrijft heb ik precies hetzelfde....
  zondag 28 mei 2006 @ 17:28:11 #10
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_38305677
Als je je partner niet kan vertrouwen, dan suckt je relatie en moet je er gewoon mee kappen.
Of je partner bedriegt je, en dan is de relatie niet meer te redden.
Of jij hebt een paranoide persoonlijkheidsstoornis en ben je voor geen enkele relatie geschikt.

Als ik jou was zou ik eerst de persoonlijke problemen oplossen voordat je iemand met je problemen lastigvalt.
Kijk maar naar hoe je loopt te klagen dat je vriendje zo gesloten is. Dat gaat er dus op uit lopen dat je op gegeven moment informatie uit hem wilt gaan trekken, en dat levert bendes stress op en dan wil je informatie uit hem trekken die er niet eens in zit...en dan barst de bom en wordt je huidige relatie een dikke vette ruzie.

Dus kies.....accepteer je dat het jouw probleem is of ga je je het je partners probleem maken?
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_38305768
Het is wel goed je vriend te vertellen over je probleem, dat je het moeilijk hebt met het vertrouwen van mensen. Vertel hoe het komt en hoe je je dan voelt.

Ik kom wel vaak jaloers over bij mijn vriend, dat vind hij uiteraard niet leuk. Het is echt heel moeilijk om hem duidelijk te maken dat ik hem wel 100% vertrouw maar de omgeving helemaal niet vertrouw. Zo’n gesprek voeren met je partner is echt heel moeilijk, dan denkt ie dat jij hem niet vertrouwd en ga je je schuldig en nog slechter voelen. Het veiligst in mijn geval was te vertellen over hoe het komt bij mij dat ik niemand vertouw en dat ik er nog steeds moeilijkheden mee heb. Je partner kan je hierbij helpen en zeker steunen.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom hadden wij al meteen (vanaf het begin van onze relatie) afspraken gemaakt dat we over alles praten met elkaar om het vertrouwen ook te versterken. Later in de relatie heb ik hem verteld over mijn vertrouwensproblemen en hij steunt me hierbij. Het is echt niet leuk zo’n probleem. Elke keer maar weer ruziën over het wantrouwen is niet goed voor je relatie. Daarom moet je proberen erover heen te komen. Het kan niet eeuwig duren. Maar ik begrijp het heel goed. Het is heel erg moeilijk.

Ik zou zeker een keer met je vriend hierover praten, want anders barst de bom inderdaad los. Ik heb het al een paar keer gehad. Is echt geen leuke ervaring. Ik ben heel blij dat mijn vriend erg geduldig is anders was het allang misgelopen. Achteraf krijg ik altijd spijt van die ruzies omdat hij het niet verdient. Ik heb geen reden om te wantrouwen, maar zoals je weet is het wantrouwen wat diep in je zit heel sterk.
pi_38305846
Leave your luggage at the doorstep. Rule no. 1: Neem nooit bagage uit een vorige relatie mee in een nieuwe...
  zondag 28 mei 2006 @ 18:28:17 #13
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38307567
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:28 schreef Spacehamster het volgende:
Als je je partner niet kan vertrouwen, dan suckt je relatie en moet je er gewoon mee kappen.
Of je partner bedriegt je, en dan is de relatie niet meer te redden.
Of jij hebt een paranoide persoonlijkheidsstoornis en ben je voor geen enkele relatie geschikt.

Als ik jou was zou ik eerst de persoonlijke problemen oplossen voordat je iemand met je problemen lastigvalt.
Kijk maar naar hoe je loopt te klagen dat je vriendje zo gesloten is. Dat gaat er dus op uit lopen dat je op gegeven moment informatie uit hem wilt gaan trekken, en dat levert bendes stress op en dan wil je informatie uit hem trekken die er niet eens in zit...en dan barst de bom en wordt je huidige relatie een dikke vette ruzie.

Dus kies.....accepteer je dat het jouw probleem is of ga je je het je partners probleem maken?
Het is niet zo dat ik em niet vertrouw. Ik heb duidelijk aangegeven dat er MOMENTEN zijn waarop ik het moeilijker heb met vertrouwen. Over het algemeen vertrouw ik hem, hoe stom dit nu ook mag overkomen. En ik zit helemaal niet te klagen dat hij zo gesloten is, ik geef alleen aan dat ik hierdoor onzekerder wordt wat weer omslaat in wantrouwen.
Het punt dat je maakt ben ik wel mee eens, dat het mijn probleem in feite is en ik het zelf ook op moet lossen. Waarom denk je dat ik het nog nooit aangekaart heb bij hem? En het feit dat hij gesloten is moet ik ook accepteren, dat besef ik ook wel. Maar dat maakt het voor mij wel moeilijker omdat ik vertrouwen opbouw wanneer ik een persoon vanalles kan vragen en weet waar hij ongeveer mee bezig is.
  zondag 28 mei 2006 @ 18:34:08 #14
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38307715
Huh, waar is mijn reply ineens gebleven?
Anyway:
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:35 schreef Developersrus het volgende:
Leave your luggage at the doorstep. Rule no. 1: Neem nooit bagage uit een vorige relatie mee in een nieuwe...
So true!

Ik heb/had het als man zijnde ook hoor mind_trick. Maar je moet er gewoon over kunnen praten in een relatie. Na een paar goede gesprekken over hoe ik me voelde gaat het nu een stuk beter. De gevoelens zijn er nog wel, maar je kunt ze beter plaatsen en ik heb er dus eigenlijk niet zoveel last meer van
Gewoon over beginnen dus, als hij echt van je houdt begrijpt hij heus wel dat het niet door hem komt, maar dat het iets is waar JIJ mee zit en waar jullie beide beter van worden als er over gesproken kan worden.
Succes iig!
  zondag 28 mei 2006 @ 18:36:45 #15
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38307787
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:32 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:

Het is wel goed je vriend te vertellen over je probleem, dat je het moeilijk hebt met het vertrouwen van mensen. Vertel hoe het komt en hoe je je dan voelt.

Ik kom wel vaak jaloers over bij mijn vriend, dat vind hij uiteraard niet leuk. Het is echt heel moeilijk om hem duidelijk te maken dat ik hem wel 100% vertrouw maar de omgeving helemaal niet vertrouw. Zo’n gesprek voeren met je partner is echt heel moeilijk, dan denkt ie dat jij hem niet vertrouwd en ga je je schuldig en nog slechter voelen. Het veiligst in mijn geval was te vertellen over hoe het komt bij mij dat ik niemand vertouw en dat ik er nog steeds moeilijkheden mee heb. Je partner kan je hierbij helpen en zeker steunen.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom hadden wij al meteen (vanaf het begin van onze relatie) afspraken gemaakt dat we over alles praten met elkaar om het vertrouwen ook te versterken. Later in de relatie heb ik hem verteld over mijn vertrouwensproblemen en hij steunt me hierbij. Het is echt niet leuk zo’n probleem. Elke keer maar weer ruziën over het wantrouwen is niet goed voor je relatie. Daarom moet je proberen erover heen te komen. Het kan niet eeuwig duren. Maar ik begrijp het heel goed. Het is heel erg moeilijk.

Ik zou zeker een keer met je vriend hierover praten, want anders barst de bom inderdaad los. Ik heb het al een paar keer gehad. Is echt geen leuke ervaring. Ik ben heel blij dat mijn vriend erg geduldig is anders was het allang misgelopen. Achteraf krijg ik altijd spijt van die ruzies omdat hij het niet verdient. Ik heb geen reden om te wantrouwen, maar zoals je weet is het wantrouwen wat diep in je zit heel sterk.
Denk dat hij grotendeels wel weet dat ik moeilijk mensen vertrouw, maar hij heeft precies hetzelfde (door zn vorige relaties).
Denk dat mn vriend me helemaal niet jaloers vindt. Ik laat het namelijk nooit blijken. En grotendeels kan ik omgaan wanneer ik 'wantrouw gevoelens' heb. Nogmaals ik beperk hem helemaal nergens in, hij kan doen en laten wat ie wil. Daarom denk ik ook dat ik het maar weer voor mezelf probeer op te lossen (de gevoelens zijn ook alweer onder controle) omdat hij anders denkt dat ik em totaal niet vertrouw. Woorden kun je niet meer terugnemen. Het is echt geen groot probleem, ook al komt dat zo bij jullie nu wel zo over.
Denk dat ik er gewoon zelf vertrouwen in moet hebben anders moet ik er gewoon mee kappen en gewoon eeuwig vrijgezel blijven .
  zondag 28 mei 2006 @ 18:46:26 #16
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38308078
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef Miguel het volgende:
Huh, waar is mijn reply ineens gebleven?
Anyway:
[..]

So true!

Ik heb/had het als man zijnde ook hoor mind_trick. Maar je moet er gewoon over kunnen praten in een relatie. Na een paar goede gesprekken over hoe ik me voelde gaat het nu een stuk beter. De gevoelens zijn er nog wel, maar je kunt ze beter plaatsen en ik heb er dus eigenlijk niet zoveel last meer van
Gewoon over beginnen dus, als hij echt van je houdt begrijpt hij heus wel dat het niet door hem komt, maar dat het iets is waar JIJ mee zit en waar jullie beide beter van worden als er over gesproken kan worden.
Succes iig!
Ja ben het er ook mee eens dat je de bagage van een vorige relatie niet mee moet nemen. Ik vind het gewoon zo moeilijk wat ik moet zeggen tegen hem over mn wantrouwen. Ben gewoon bang dat hij denkt dat ik hem helemaal niet vertrouw en dat het nergens toe leidt. Het valt ook niet fatsoenlijk uit te leggen zonder dat mn vriend denkt dat ik em niet vertrouw. Denk dat ik probeer verstandelijk gezien mn gevoelens weg te moffelen. De gevoelens zijn ook bijna weer weg.
  zondag 28 mei 2006 @ 18:51:14 #17
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38308229
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:46 schreef mind_trick het volgende:
Ik vind het gewoon zo moeilijk wat ik moet zeggen tegen hem over mn wantrouwen. Ben gewoon bang dat hij denkt dat ik hem helemaal niet vertrouw en dat het nergens toe leidt. Het valt ook niet fatsoenlijk uit te leggen zonder dat mn vriend denkt dat ik em niet vertrouw. Denk dat ik probeer verstandelijk gezien mn gevoelens weg te moffelen. De gevoelens zijn ook bijna weer weg.
Ze komen toch weer terug, en dat weet je zelf ook. Dit is toch wel iets waar je gewoon over moet kunnen praten hoor. Maak wel meteen duidelijk dat het niet aan hem ligt natuurlijk, maar dat het iets is waar andere mensen eigenlijk voor hebben gezorgd. Samen kunnen jullie hier dan aan werken en zo van een gezamelijk probleem (want dat is het wel) iets maken waar jullie door communicatie overheen zijn gekomen.
It worked for us
  zondag 28 mei 2006 @ 19:08:05 #18
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38308754
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:51 schreef Miguel het volgende:

[..]

Ze komen toch weer terug, en dat weet je zelf ook. Dit is toch wel iets waar je gewoon over moet kunnen praten hoor. Maak wel meteen duidelijk dat het niet aan hem ligt natuurlijk, maar dat het iets is waar andere mensen eigenlijk voor hebben gezorgd. Samen kunnen jullie hier dan aan werken en zo van een gezamelijk probleem (want dat is het wel) iets maken waar jullie door communicatie overheen zijn gekomen.
It worked for us
Ja maar weet je wat het is als ik het uit moet gaan leggen moet ik wel 'persoonlijk' worden. Het is namelijk dat anderen mn vertrouwen hebben kapot gemaakt en hierdoor ben ik paranoia (volgens mij niet goed geschreven) voor bepaald gedrag van mn vriend. Mn vriend weet al dat ik over het algemeen niet snel iemand vertrouw. Snap je wat ik bedoel? Nu mn verstand weer begint te overwinnen, kan ik het wegmoffelen onder het mom dat er niets aan de hand is. Volgens mij ben ik zo heel wazig, het is ook moeilijk uit te leggen .

Lieve foto's van jullie samen .
  zondag 28 mei 2006 @ 22:51:24 #19
42913 ThaStinger
^^ ben gewoon al gek genoeg ^^
pi_38317912
mn vriendin was in het begin heel wantrouwig en jaloers.
zag over wat achter en maakte om kleinste dingetje ( praten
met vrouwelijke collega) een probleem. Gelukkig praten
er heel erg open over.

ik was nooit echt jaloers. Maar op een gegeven moment kwam
ik achter haar email en las ik een week mee. Er speelde ook meer
dingen mee en ik werd wantrouwig. Ik heb het haar toen eerlijk
verteld en ik was echt meteen genezen.

Nu gaat het veel en veel beter. Super zo gezegd. we vertrouwen
en bouwen op elkaar voor het leven
-=)Anime Addicted(=- More is never ENOUGH
pi_38340066
ik ben sowieso jaloers dus ja is soms nogal vervelend dat ze me ELKE keer weer gerust moet stellen daar baal ik zelf wel van eigenlijk. Ze heeft gelukkig wel veel geduld. Het is niet makkelijk maar het vertrouwen gaat al stukken beter ik geef haar wel complete vrijheid maar ik ben gewoon wat jaloers ingesteld.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:04:20 #21
146646 Mars_DenBosch
Problemen zijn uitdagingen....
pi_38341122
Damn dit komt me bekend voor.. Echt heel erg...

Maar je mag hele blij zijn dta je en relatie hebt.. Misshcien kan hij je er mee helpen. Om er zo van af te komen. Ik zelf heb gene vriendin en door onzekerheid is het bijna onmogelijk dan ook eentje te vinden.

Ik kan dus ook niemand vertrouwen. En als ik iemand vertrouw kan da door 1 klein dingetje weer helemala vergana zijn. Da is echt zo kut.. Ik controleer ook dingen die mense tege me zegge en daar word ik echt knettergek van.. Dus ik herken zeker wat jij zegt..

Alleen een oplossing weet ik zelf nog niet.. Ik hou dit topic in de dgae voor een oplossing.. Die jij nodig hebt, maar ik zeker ook...

Sterkte ermee..
[Ruzie maken doe je maar buiten]
pi_38347609
Ik had een heel verhaal getypt maar het ging fout en nu is het weg
Hier in het kort dan..

Iedereen is weleens onzeker over zijn haar relatie, ik ook en dat is erg vervelend. Maar je kan er wel wat tegendoen. Zorg dat jij je relatie in alle aspecten bevredigd zodat er geen reden is om vreemd te gaan (als je relatie volwassen is moet dit genoeg zijn).
Als jij je voelt wegzakken in dat wantrouwen denk dan hieraan, denk aan hoe blij je relatie met je is, jullie leuke momenten. Het wantrouwen ligt aan jou, niet aan je relatie en je kan er wel wat aan doen...wees lief voor hem/haar en het zal terugkomen wat jou weer je goed laat voelen en zekerder! Vecht tegen die negatieve gedachten met positiviteit... Count your blessings!!
Ik ben 2 personen.
  maandag 29 mei 2006 @ 23:31:39 #23
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_38352933
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:04 schreef Mars_DenBosch het volgende:
Maar je mag hele blij zijn dta je en relatie hebt..
Mensen die zo wantrouwend zijn mogen dankbaar zijn dat die partner nog steeds bij hun is ondanks het wantrouwen.
Of in sommige gevallen mag je wantrouwend zijn t.o.v. het zelfbeeld van iemadn die in zo'n relatie blijft.
Want makkelijk is het zeker niet. Wantrouwen is een zeer zware last.
Het beseffen is pas 1 stap. Het is een stap waar je trots op mag zijn, want veel wantrouwende mensen zijn te ijdel om hun fout in te willen zien.
Maar resultaat krijg je pas als je er ook meer mee doet dan alleen inzien en erover praten.
Praatjes vullen geen gaatjes. Praatjes zijn pas het begin.

Wat zijn de concrete voornemens?
Ik ben er zeer benieuwd naar.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  maandag 29 mei 2006 @ 23:39:18 #24
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38353271
Ik ben heel goed van vertrouwen, tot ik verliefd word.

Ik heb alleen weinig aan dat vertrouwen als ik het niét ben. Want dan komt er toch niks serieus uit.

Lekker handig dus.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:56:37 #25
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38364162
Bedankt voor jullie reacties!
Tja wat kan ik nog vertellen. Heb in ieder geval besloten het (nog niet) met mn vriend over te hebben. Het slechte gevoel is weer weg en ik heb weer hele sterke vlindertjes. Iemand wilde weten wat ik concreet ging doen, nou dat is moeilijk maar in ieder geval de slechte emoties niet laten overwinnen (wanneer ze er weer zijn) en mn verstand proberen te laten praten. Iemand gaf ook het advies het in het 'positieve' om te zetten, snap wel wat je bedoelt en die 'tactiek' pas ik ook wel eens toe.
Mn wantrouwen heeft met onzekerheid te maken (nogal logisch denk ik zo), wanneer ik denk dat het effe niet goed zit komt het wantrouwen om het hoekje kijken. Wanneer het goed voelt heb ik nergens last van. Maar nogmaals ga proberen om tegen die gevoelens te vechten. Mn hele vertrouwen geven.

dinsdag 30 mei 2006 @ 12:07:54 #26
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38364634
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:04 schreef Mars_DenBosch het volgende:
Damn dit komt me bekend voor.. Echt heel erg...

Maar je mag hele blij zijn dta je en relatie hebt.. Misshcien kan hij je er mee helpen. Om er zo van af te komen. Ik zelf heb gene vriendin en door onzekerheid is het bijna onmogelijk dan ook eentje te vinden.

Ik kan dus ook niemand vertrouwen. En als ik iemand vertrouw kan da door 1 klein dingetje weer helemala vergana zijn. Da is echt zo kut.. Ik controleer ook dingen die mense tege me zegge en daar word ik echt knettergek van.. Dus ik herken zeker wat jij zegt..

Alleen een oplossing weet ik zelf nog niet.. Ik hou dit topic in de dgae voor een oplossing.. Die jij nodig hebt, maar ik zeker ook...

Sterkte ermee..
Hey hey,
heb je topic een tijd geleden gevolgd; is het niets meer geworden met dat meisje? (sorry als dat al bekend was ).
Jij komt ook een meisje tegen die de moeite voor je neemt en een relatie met je op wil bouwen ondanks je onzekerheid, daar ben ik van overtuigd! (koop je nu weinig voor...maar heb daar vertrouwen in). Misschien dat je hier nog tips kan vinden waardoor je ook kan vechten tegen het wantrouwen.
Jij ook sterkte!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:10:19 #27
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38364719
quote:
Op maandag 29 mei 2006 23:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik ben heel goed van vertrouwen, tot ik verliefd word.

Ik heb alleen weinig aan dat vertrouwen als ik het niét ben. Want dan komt er toch niks serieus uit.

Lekker handig dus.
Yep ik snap het, als je niet verliefd bent heb je namelijk ook niets te verliezen...
Zo geef je niemand de kans om je echt te kwetsen maar zul je ook niet echte liefde voelen.
Anyone who can touch you, can hurt you.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:59:47 #28
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38377632
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:10 schreef mind_trick het volgende:

[..]

Yep ik snap het, als je niet verliefd bent heb je namelijk ook niets te verliezen...
Zo geef je niemand de kans om je echt te kwetsen maar zul je ook niet echte liefde voelen.
Anyone who can touch you, can hurt you.
Echte liefde voel ik sowieso niet snel hoor. Zo goed als nooit eigenlijk.

Om eerlijk te zijn voel ik mezelf te goed voor 95% van de vrouwen. Maar dat zal wel heel raar klinken
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:38:38 #29
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38379155
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Echte liefde voel ik sowieso niet snel hoor. Zo goed als nooit eigenlijk.

Om eerlijk te zijn voel ik mezelf te goed voor 95% van de vrouwen. Maar dat zal wel heel raar klinken
Je voelt geen echte liefde omdat je het geen kans geeft en het opgebouwd moet worden .
Snap denk ik wel wat je bedoelt met te goed voelen voor, alleen zal de reden misschien helemaal anders zijn.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:44:41 #30
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38379453
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:38 schreef mind_trick het volgende:

[..]

Je voelt geen echte liefde omdat je het geen kans geeft en het opgebouwd moet worden
Misschien deels waar, maar meestal gaat het erom dat bepaalde dingen die ik zoek er niet in terig komen.
quote:
Snap denk ik wel wat je bedoelt met te goed voelen voor, alleen zal de reden misschien helemaal anders zijn.
Neuh... wil gewoon niet iemand waarmee ik me dood verveel.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:49:28 #31
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38379690
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:44 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Misschien deels waar, maar meestal gaat het erom dat bepaalde dingen die ik zoek er niet in terig komen.
[..]

Neuh... wil gewoon niet iemand waarmee ik me dood verveel.
De reden was dus anders .
Wat ben jij veeleisend zeg .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')