Anaal.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:50 schreef Geqxon het volgende:
Op mijn 11e ben ik ontmaagd. Door Antoine.

Like.. toen vond ik het geweldig *eindelijk af van het gejank van je vrienden die menen meer om dan jou te zijn dankzij hun verdere sexuele ontwikkeling in het leven*, maar nu heb ik er wel spijt van dat het meer om de lust was dan om de liefde.quote:

vrouw en op je 22e nog maagd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:34 schreef lovely_lisette het volgende:
ben nu 22 en de dag moet nog komen

Zie je niet vaak meer tegenwoordig. Respectquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:34 schreef lovely_lisette het volgende:
ben nu 22 en de dag moet nog komen

Zwemmen zal je bedoelenquote:Op zondag 11 juni 2006 03:50 schreef nvido het volgende:
Het was het einde van groep acht.
De puberperiode was net ingetreden, toen opeens mijn ex-vriendin , tevens 1e vriendinnetje ,
contact zocht.
Het begon met een 'hoe is het met jou-gesprekje' dat ,vanzelfsprekend, uitliep op sex.
Die was de gelukkige voor mij en andersom.
Zij was toendertijd 15/16 en ik net 14![]()
Na de zomer ook niets meer van gehoord, maargoed ik kwam er al snel achter dat er meer vissen in de zee zwommen![]()

Dus óf je liegt, of je bent 2 keer blijven zitten op de basisschoolquote:Op zondag 11 juni 2006 03:50 schreef nvido het volgende:
Het was het einde van groep acht.
De puberperiode was net ingetreden, toen opeens mijn ex-vriendin , tevens 1e vriendinnetje ,
contact zocht.
Het begon met een 'hoe is het met jou-gesprekje' dat ,vanzelfsprekend, uitliep op sex.
Die was de gelukkige voor mij en andersom.
Zij was toendertijd 15/16 en ik net 14![]()
Na de zomer ook niets meer van gehoord, maargoed ik kwam er al snel achter dat er meer vissen in de zee zwommen![]()

De eerste neppe keer was een verkrachting ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 03:34 schreef Slappertje het volgende:
Nee, ik was net 14. Maar die keer kan je nauwelijks meetellen, omdat het meer weg had van "doktertje voor gevorderden" spelen. Overal bloed, tand door de lip en een week lang een schrale pik.![]()
De eerste 'echte' keer was pas op m'n 20e, maar des te beter![]()
Btw.: ben nu 23

Haha, nee hoor... 't was met een toenmalig vriendinnetje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De eerste neppe keer was een verkrachting ?
ivm je tand door de lip denk ik aan afweergeschut?

quote:Op donderdag 15 juni 2006 05:39 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Haha, nee hoor... 't was met een toenmalig vriendinnetje.
Ze was nog meer gespannen dan ik was, dus retestrak en ze bloedde als een rund. En om het nog romantischer te maken lag ik tekeer te gaan als een Duracell konijn waardoor zij dus op d'r tong beet (geen tand door de lip, sorry bad memory). Eén voordeel; veel slechter kon het niet worden...![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |