abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 mei 2006 @ 17:25:14 #101
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_38305612
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:50 schreef Grotezwans het volgende:
Wat een kankertopique!
pi_38305655

Kanker is in nederland net zo populair als scheldwoord als AIDS in afrika denk ik zo!
  zondag 28 mei 2006 @ 17:31:31 #103
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_38305732
ben ik helemaal met je eens ts
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 28 mei 2006 @ 17:39:35 #104
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38305959
En zeker wel schelden met tyfus/tering e.d? Erg hypocriet hoor.

Wat is nu makkelijker, negeren of je er continu aan gaan ergeren? Ga gewoon lekker bij jezelf na dat jij wel goed bent opgevoed en sociaal bent omdat je het woordje kanker niet gebruikt. Zoveel mensen die er nu al om klagen, maar vervolgens wel met andere scheldwoorden in de weer gaan, en dat mag dan weer wel (want tering/tyfus zijn allemaal oude ziektes).

Ik hou alleen maar rekening met andere mensen, omdat er altijd wel een paar van die sukkels tussenzitten die er een hele heisa over maken als je het woordje kanker uit je mond brengt. Als ik niet in het bijzijn van andere mensen ben, en ben behoorlijk kwaad dan wil ik het nog wel eens uit me mond brengen.

Ik kan er juist wel om lachen eigenlijk. Als ik namelijk op straat loop en je komt een paar mensen tegen die bij elke zin minimaal 2x kanker gebruiken, dan kan je die meteen onderschijden in een groep van het asociale volk (ik vind het immers niet normaal om het per zin 1 a 2x te zeggen)
En discrimineer ik nu als ik zeg dat het vooral het getinte volk is (jeugd voornamelijk) die moeite heeft om respect op te brengen als je in de openlucht bent, door eens normaal te communiceren zonder altijd kanker kanker kanker te zeggen bij elke zin.

Het moraal van dit verhaal, erover lopen klagen heeft geen enkele zin.
World Wrestling Entertainment
  maandag 29 mei 2006 @ 11:33:05 #105
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_38328054
ik gebruik gewoon kanker en het intresseert me niet ik gebruik het immers niet als ziekte. Als je de bus mist omdat hij 5 min te vroeg was en je zegt in je zelf of tegen kornuiten : Kut bus. Dan bedoel je toch ook niet dat die bus een kut is of heeft. Nou zo is dat bij kanker ook.

Tegenwoordig wordt hier vooral het woord : "gezwel" gebruikt. In de vorm van.
Hey je hebt een gezwel op je anus of stfu gezwellenbaas
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_38355802
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:48 schreef thedude0 het volgende:
ik vind het een heerlijk woord om mee te schelden
wat ben jij een grote jongen zeg
pi_38355904
Vaak hebben mensen het niet eens door dat ze het zo vaak zeggen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 08:16:13 #108
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_38358375
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 01:05 schreef Marczilla het volgende:
Vaak hebben mensen het niet eens door dat ze het zo vaak zeggen.
Omdat het lekker bekt.
En waarom mag het niet gebruikt worden? "Omdat er mensen aan sterven" .. Nou boehoe.
Door bussen sterven ook mensen, zullen we het woord "bus" of "bussen" dan ook maar niet gebruiken?

pi_38359482
Erger dan mensen die kanker gebruiken als scheldwoord vind ik mensen die kanker gebruiken als stopwoord. Een beetje zoals Brabanders doen met het woord keigoed. Van de week stond ik op de tramhalte naast zo'n neger en die ging echt van: keenker ouwe, blablabla keenkervet blablabla keenker dit keenker dat en ik had echt zoiets van
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_38359543
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
ik gebruik gewoon kanker en het intresseert me niet ik gebruik het immers niet als ziekte. Als je de bus mist omdat hij 5 min te vroeg was en je zegt in je zelf of tegen kornuiten : Kut bus. Dan bedoel je toch ook niet dat die bus een kut is of heeft. Nou zo is dat bij kanker ook.

Tegenwoordig wordt hier vooral het woord : "gezwel" gebruikt. In de vorm van.
Hey je hebt een gezwel op je anus of stfu gezwellenbaas
Kornuiten .
Welkome in het Jare onze Heeres Tweeduizendenzes blaag.
JOHNNY HEITINGA
pi_38359568
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:34 schreef Camplo het volgende:

[..]

Kornuiten .
Welkome in het Jare onze Heeres Tweeduizendenzes blaag.
Het is "het Jaar des Heeres", baklap!

Ik bedoel:

kanker!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_38359614
Het jammere vind ik dat de mensen hierover beginnen, hier pas over beginnen als een naaste of geliefde van hun overleden is aan deze ziekte. Er zijn in mijn familie inmiddels 7 mensen aan overleden, nog gebruik ik het woord af en toe als ik erg kwaad ben.
Mij maakt het niet uit, tenzij je gericht op iemand gaat schelden en vloeken terwijl je weet dat je deze persoon daarmee kwetst.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:38:43 #113
111264 AnthonyZeus
Wonder Penis!
pi_38359660
KANKER...rolt gewoon lekker uit je mond...klaar.
Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
pi_38359921
Ik vind mensen die zulke topics aanmaken nou zo'n zeikerds.. Ik bedoel, het is maar een woord.. kanker he Kanker rolt er gewoon lekker snel uit. M'n halve familie is aan kanker gestorven(allemaal rokerts), maar mij hoor je toch ook niet whinen van "zomg niet met kanker schelden me oma is daar aan overleden "? Ik vind het gewoon aanstellerij, mensjes die zielig doen omdat ze niet genoeg aandacht krijgen...
pi_38378279
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:46 schreef Nicooo het volgende:
Ik erger me aan mensen die voortdurend het woord kanker gebruiken als scheldwoord. Ik gun ze dan nog niet de zeer onaangename ziekte, maar raak geirriteerd. Het woord kanker heeft toch ook geen meerwaarde ten opzichte van het woord klote. Gelukkig heeft het er niet zo zeer mee te maken dat er mensen in mijn directe omgeving aan ze ziekte lijden.
Ik erger me er ook mateloos aan, niet alleen als scheldwoord maar ook als "leuk stopwoordje" kankermobiel doet "ut" niet, die kankerbus is weer te laat, wat een kankerweer etc etc
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:28:23 #116
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38378708
een variatie van merig krachtterm werkt veeel beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')