Ziet er inderdaad lekker uit: http://www.joylite.biz/sharpener/8653.htmquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:22 schreef tessie het volgende:
Vandaag kwam er in de winkel waar ik werk ook een soort fleshlight binnen, maar dan van een ander merk, Joylite. Dus ik nieuwsgierig en ff dat ding uitgepakt omdat ik ff mn vinger erin wou doen om te voelen, maar wow, die voelde echt nog veel lekkerder dan de fleshlight. Vond het haast jammer dat ik geen piemel heb
Er zaten allemaal soort flubbeltjes/uitsteekseltjes in, en normaal geloof ik niet zo in die hobbeltjes en bobbeltjes en dat je daar dan wat van zou voelen, maar deze voelden echt lekker.
Ik heb hem ook gelijk al verkocht aan een klant (die overigens homo was, maar het ook zooo lekker vond voelen haha).
ehh, je vult hem toch zelf, waarom is dat dan opeens anders ?quote:Op zondag 2 november 2008 11:40 schreef joey2000 het volgende:
Heeft iemand hier al ervaring met die nieuwe fleshlights girls van tegenwoordig?
[ link | afbeelding ]
Ik vind het mooie dingen maar of het echt wat is.......Er zou ook een andere vulling inzitten dan de normale versie.
Nog nooit van gehoord! Wat een apart ding, maar tegelijkertijd wekt het wel interesse en nieuwschierigheid bij me op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:05 schreef PietjePrecies het volgende:
Fleshlight is alweer uit joh, nu de fliphole: http://www.dumpert.nl/med(...)lger_fleshlight.html
Dat zeg jij.quote:
soms heb ik echt mijn twijfels daaroverquote:
Wij weten toch niet waar jij woont? Dus die "waar" vraag betreft waar je het zou kunnen kopen in een winkel word wat lastig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:09 schreef MathTheWizz het volgende:
De Fleshlight is toch alleen online te bestellen, of toch ook ergens in een sexshop? En zo ja: waar?
Weet dat in Amsterdam hij in de warmoedstraat te koop is, staat groot in de etalagequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:09 schreef MathTheWizz het volgende:
De Fleshlight is toch alleen online te bestellen, of toch ook ergens in een sexshop? En zo ja: waar?
En?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb er ook eentje besteld, ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |