je pakt een groot vel papier en snijd daar 3 vlakken uit met een kader rondom en tussen de uitgesneden vlakken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef diedrick het volgende:
Ik zie iig zo gauw niet hoe ik een drieluik in moet sturen als er niet meerdere foto´s verwerkt mogen worden, tenzij ik een altaarschildering fotografeer...
Of drieluik moet anders opgevat worden als ik begrijp...
Je mag niet meerdere foto's in één foto verwerken, maar een drieluik is toch drie verschillende foto's?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef diedrick het volgende:
Ik zie iig zo gauw niet hoe ik een drieluik in moet sturen als er niet meerdere foto´s verwerkt mogen worden, tenzij ik een altaarschildering fotografeer...
Of drieluik moet anders opgevat worden als ik begrijp...
Jep, de regels zijn sindsdien veranderd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:09 schreef diedrick het volgende:
Als ik de foto´s uit december 2003 bekijk zijn dat grotendeels collages... zijn de regels sindsdien veranderd????
Niet op dat punt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jep, de regels zijn sindsdien veranderd.
Dan waren vrijwel alle foto´s destijds dus tegen de regels? Lijkt me sterk....quote:
Niet als ik de regels lees....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef k_man het volgende:
Je moet Sub niet zo serieus nemen. Natuurlijk mag je bij een drieluik drie foto's gebruiken.
Hoe vaak moet jou nog verteld worden dat een drieluik mag bestaan uit drie afzonderlijke foto's?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:12 schreef diedrick het volgende:
[..]
Dan waren vrijwel alle foto´s destijds dus tegen de regels? Lijkt me sterk....
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef diedrick het volgende:
Vraag me af of degene die het onderwerp voorgesteld heeft zich dat heeft gerealiseerd....
Die specifieke regel was er in december 2003 nog niet zo scherp. Ik ga er vanuit dat, mocht het onderwerp drieluik worden, er best drie foto's in geplaatst mogen worden. Lijkt me vrij logisch eigenlijk. Maar ik laat die beslissing over aan de wedstrijdcoördinatrice mocht drieluik het onderwerp worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:13 schreef diedrick het volgende:
[..]
Niet als ik de regels lees....
Wat NIET mag:
(delen van) andere foto's/plaatjes in je foto verwerken!
Veel sterker volgens mij. Toen was fotosoepen zo goed als verboden. Nu is wat ruimer gemaakt wat wel of niet mag.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Die specifieke regel was er in december 2003 nog niet zo scherp. Ik ga er vanuit dat, mocht het onderwerp drieluik worden, er best drie foto's in geplaatst mogen worden. Lijkt me vrij logisch eigenlijk. Maar ik laat die beslissing over aan de wedstrijdcoördinatrice mocht drieluik het onderwerp worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |