zegt hij dat dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:03 schreef veldmuis het volgende:
He, TS, je woont in Breda staat in je profiel. Hier hebben we dat heul niet op de kabel!!
Wie zegt dat hij kabel heeft?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:03 schreef veldmuis het volgende:
He, TS, je woont in Breda staat in je profiel. Hier hebben we dat heul niet op de kabel!!
TS is geen hij.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:22 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij kabel heeft?
Kabelpauper![]()
ooit van digtale tv gehoord?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
TS is geen hij.
Daarnaast ben ik geen Turk dus hoef ik geen schotel op m'n dak.
meisjes vna de nachtttttquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:59 schreef kyraaa het volgende:
komt edwin roelvink ooooook?
jij ook al grote fan van hem?quote:
hmm balen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:37 schreef Superheld het volgende:
Nee, ken alleen dat liedje.
Die clips tja....die zijn het beste....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:26 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ja ik wil alleen de clips zien, niet de muziek.
Ik zal jullie discussie tot een eind brengenquote:
Mag ik een keer TV Oranje komen kijken bij jou?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:04 schreef -beyond- het volgende:
Ik woon net op de grens bij breda (in Meerle, Belgie).
Maar voordat ze denken dat ik een paupebelg ben zet ik er maar gewoon breda op (waar ik eigenlijk ook vandaan kom)
Dus heb ik noodgedwongen een schotel moeten aanschaffen, zodat ik o.a. mijn favoriete zender Tv. Oranje kan ontvangen.
Maar in Brabant kun je hem via casema digitaal ontvangen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |